Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

بیشتر بخوانید

واکنش تند رضا صادقی به سفر رفتن در روز‌های کرونایی/ استوری سیاوش خیرابی در حمایت از هیئتی‎ها

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید:

 

از زمان آغاز ماه محرم و عزاداری‌های حسینی، هر روز برخی از هنرمندان در سوگ اباعبدالله و اهل بیتشان پست و استوری‎هایی را در اینستاگرام منتشر می‎کنند که  در ادامه تعدادی از آن‎ها را مشاهده می‎کنید.

علی مرادی، مجری برنامه‎های تلویزیونی، در سوگ اباعبدالله الحسین (ع)، استوری زیر را در صفحه‎اش منتشر کرد.

 

پویا بیاتی، خواننده موسیقی‌های پاپ و مذهبی، همزمان با روز هشتم محرم موسوم به روز حضرت علی اکبر(ع)، تصویر زیر را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

 

مصطفی راغب، خواننده موسیقی سبک پاپ و مدرس آواز، که از سال‎ها پیش کار خود را با قرائت قرآن و مداحی آغاز کرده است، به مناسبت هشتمین روز محرم که به روز حضرت علی اکبر (ع) نسبت داده می‎شود، استوری زیر را در اینستاگرامش منتشر کرد.

 

میثم ابراهیمی، خواننده شناخته شده کشور که طرفداران زیادی نیز دارد، با انتشار تصویری از خود در اینستاگرام از مخاطبان خواست در این شب‎های عزیز و گرانقدر به یاد او نیز باشند.

 

آزاده نامداری، که سال‎ها به عنوان مجری برنامه‎های تلویزیونی در صدا و سیما فعالیت می‎کرد، به استعفای فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال بلافاصله بعد از پیروزی این تیم واکنش نشان داده و با انتشار پستی در صفحه‎اش نوشته است:

"نمیخواستم چیزی بنویسم اما برداشت اشتباه میشه انگار، این پست ربطی به قرمز و آبی نداره، میخوام بدونم چرا یه تیم که حالش داره کم کم خوب میشه رو یهو نابود میکنیم؟"

حمیرا ریاضی، هنرپیشه سینما و تلویزیون، تصویری از حضور خود در سریال «جلال» را از طریق اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

محسن کیایی، بازیگر سینما و تلویزیون، که روز گذشته تولد چهل سالگی‎اش را پشت سر گذاشت، با انتشار تصویری در اینستاگرام از کسانی که تولد او را تبریک گفته بودند تشکر کرده و نوشته است:

"شروع ۴۰ سالگی و آینده ای که اصلا نمیدانم چه می شود ،ممنون از همه ،از دوستان، همکاران و تمام فن پیجهای مهربانم ،از دوستانی که پیگیر صفحه من هستن و به من لطف دارن ،تلاشم خوشحالی شماست امیدوارم توانش را داشته باشم .
خنده زیباترین حس انسان است امیدوارم همیشه بخندین"

 

امیر کاظمی، بازیگر تئاتر و تلویزیون که حضور پررنگی در سریال‎های شمعدونی و لیسانسه‎ها نیز داشت، با به اشتراک گذاشتن تصاویری که به صورت پانوراما ثبت کرده بود در اینستاگرام نوشت:

"بجز اینکه عباس جمشیدی هشت تا انگشت داره ، شما اشتباه دیگه ای می بینید تو عکسها؟
پ.ن : هیچ وقت با پانورامای گوشی از خودتون سلفی نگیرید"

 

احسان علیخانی، مجری مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» استوری زیر را که در آن با کنکوری‎های امسال سخن گفته بود به اشتراک گذاشت.

 

 مجید خراطها، خواننده موسیقی سبک پاپ کشور، با انتشار تصویری در استوری اینستاگرامش یک ماه جلوتر روز تولدش را که ۷ مهر ماه است اعلام کرد.

 

ساعد هدایتی، بازیگر سینما و تلویزیون، که بیشتر در ساخته‎های مهران مدیری ایفای نقش می‎کند، با به اشتراک گذاشتن استوری زیر در اینستاگرامش، از خداوند برای مردم حال خوب آرزو کرد.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرهای نمایشی بازیگر سینما و تلویزیون بازیگران ایرانی خواننده معروف مجری تلویزیون سینما و تلویزیون اشتراک گذاشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۹۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی شبکه اجتماعی تردز در ترکیه

شرکت متا برای عمل به حکم موقت رگولاتور ترکیه، شبکه اجتماعی «تردز» (Threads) را در این کشور از ۲۹ آوریل (۱۰ اردیبهشت)، تعطیل خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، شرکت متا در یک پست وبلاگ اعلام کرد این اقدام، تاثیری روی فعالیت سایر پلتفرم‌های شبکه اجتماعی این شرکت شامل فیس‌بوک و اینستاگرام و سرویس‌هایی نظیر واتس‌اپ در ترکیه نخواهد داشت.

نهاد نظارت بر رقابت ترکیه، ماه گذشته در یک حکم موقتی، تلاش کرد مانع اشتراک‌گذاری داده بین پلتفرم‌های اینستاگرام و «تردز» شرکت متا شود و تحقیقاتی را درباره متا، آغاز کرد تا معلوم شود آیا این شرکت، با مرتبط کردن پلتفرم‌های شبکه اجتماعی اینستاگرام و «تردز»، قانون رقابت را زیر پا گذاشته است یا خیر.

بر اساس گزارش رویترز، رگولاتور ترکیه اعلام کرده که نوتیفیکیشن درباره اشتراک‌گذاری داده بین پلتفرم‌های متا، اطلاعات کافی فراهم نمی‌کند و به حد کافی، شفاف نیست. نوتیفیکیشن کاربر همچنین طراحی شده تا کاربران را برای موافقت با اشتراک‌گذاری داده، راهنمایی کند اما برای رفع نگرانی‌های ضد انحصارطلبی، کافی به نظر نمی‌رسد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ماجرای تلخ باردار شدن ژیلا صادقی مجری جنجالی تلویزیون
  • (ویدئو) صحبت‌هایی که اشک ژیلا صادقی را درآورد
  • ببینید | صحبت‌هایی که اشک ژیلا صادقی رو درآورد
  • صحبت‌هایی که اشک ژیلا صادقی رو درآورد
  • سطح دغدغه مدیران تلویزیون: کتانی قرمز مجری خانم!
  • سطح دغدغه های مدیران تلویزیون را ببینید: کتانی قرمز را از پای مجری خانم دربیاورید!
  • تعطیلی شبکه اجتماعی تردز در ترکیه
  • شکست عشقی احسان علیخانی / ۹۰ روز برای فراموش کردنت گریه کردم!
  • عکس| استوری احساسی ژیلا صادقی برای مجری تلویزیون
  • نصیرزاده: خمز سال بعد هم می‌ماند