Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@11:48:42 GMT

علل مرگ ناگهانی افراد در هنگام نیمه شب

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۹۸۴۶

علل مرگ ناگهانی افراد در هنگام نیمه شب

شاید شنیده باشید یا حتی در بین دوستان و آشنایان دیده باشید که فردی در صحت و سلامت کامل شب خوابیده است، اما بعد از آن دیگر از خواب بیدار نمی‌شود.

همیشه این سوال برای بازماندگان وجود دارد که چرا مرگ ناگهانی در هنگام نیمه شب اتفاق می‌افتد؟ حتی ممکن است این روند برای خود شما هم اتفاق بیفتد، در حالی که این مشکل وابسته به سن، شرایط سلامت جسمی و روانی فرد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگه شما نیمه شب از خواب بلند می‌شوید که مثلا از داخل یخچال چیزی بخورید هرگز نباید این کار را بلافاصله بعد از بیدار شدن انجام بدید؛ چرا که این کار باعث اختلال در روند خون رسانی به مغز شما شده و به راحتی باعث می‌شود ریتم آهنگ امواج مغزی تان به هم بخورد و شما به طور ناگهانی دچار مرگ مغزی شوید.

برای پیشگیری از مرگ ناگهانی شبانه، متخصصان فرمول ۳۰ ثانیه یا ۱۰ صلوات را توصیه می‌کنند؛ به این معنی که وقتی نیمه شب از خواب بیدار می‌شوید حتما قبل از بلندشدن و تغییر حالت از خوابیده به نشسته تا عدد ۳۰ شمرده یا بعد از فرستادن ۱۰ صلوات از روی تخت برخیزید.

فرمول ۳۰ ثانیه یا ۱۰ صلوات تضمین کننده سلامت مغز و قلب شما در زمان خواب است که توصیه آن به دیگران می‌تواند مانع از مرگ ناگهانی و اختلال در سلامتی اطرافیان باشد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مرگ ناگهانی سکته قلبی مرگ مغزی سبک زندگی پارسی خبر مرگ ناگهانی نیمه شب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۹۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای ناگهانی فرمانده یگان ویژه «اشباح» از ارتش رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر، با طولانی شدن جنگ و به اذعان محافل عبری با گذشت ۷ ماه از جنگ در جنوب و شمال اراضی اشغالی که بدون هیچ دستاورد محسوسی برای صهیونیست‌ها عجین شده است اکنون، شکاف‌ها و اختلافات با کناره‌گیری فرماندهان نظامی و مقامات سیاسی تل آویو به علت ناکامی در جنگ غزه رنگ و بوی جدی‌تری گرفته است.

منابع خبری گزارش دادند که پس از استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی و تصمیم فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی برای استعفا، فرمانده یگان ویژه «رفائیم» نیز به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.

پیش از این، شبکه خبری المیادین چهارشنبه شب به نقل از منابع عبری زبان گزارش داده بود که فرمانده یگان ویژه «رفائیم» که از آغاز حمله زمینی به غزه به طور پیوسته و مداوم در این باریکه جنگیده است، به دفیر حیفر فرمانده مافوق خود ابلاغ کرده که قصد دارد استعفا دهد.

در همین ارتباط، مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از روزنامه عبری زبان یدیعوت آحرونوت اعلام کرد که فرمانده یگان ویژه اشباح در ارتش رژیم صهیونیستی که هم اکنون در نوار غزه مستقر است، به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.

به نوشته این روزنامه عبری، این فرمانده صهیونیستی هم به دو افسر ارشد دیگر یعنی مسئول شعبه اطلاعات نظامی ارتش و فرمانده منطقه مرکزی ارتش پیوست که تصمیم به استعفا گرفتند.

کد خبر 6088213

دیگر خبرها

  • لندر جان سخت ژاپن برای سومین بار روی ماه بیدار شد
  • کنعانی: افکار عمومی جهان بیدار شده است
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان ویژه «اشباح» از ارتش رژیم صهیونیستی
  • ۸ نشانه ظریف که نشان می‌دهد دوست‌تان پشت سر شما صحبت می‌کند!
  • ورود ناگهانی خودروی در حال سوختن به محوطه یک رستوران در رشت
  • فراجا مرزبان حجاب است متولیان فرهنگی حجاب و عفاف بیدار باشند
  • ناگهانی و غافلگیرکننده ؛ دست رد کاپیتان به سینه تیم ملی
  • هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرید!
  • ببینید | تصاویری از بارش ناگهانی باران در تهران؛ تگرگ و رعد و برق در راه است