Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،جذاب‌ترین اخبار منتشر شده در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مورخ جمعه هفتم شهریورماه ۹۹ را با تیر و عناوین مختلف مشاهده می‌کنید.

 

 

 

 

 

یوم العباس انعکاس شور و شعور حسینی

سوغاتی شیرین در اوج گرما/ فراوری خرما؛ صنعتی که نمی‌توان نادیده گرفت

از عوارض مصرف بیش از حد ادویه چه می‌دانید؟

ارائه خدمات رایگان کتابخانه حرم حضرت معصومه (س)

ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس

خروج خاک کمیجان از چنگال متجاوزان

کرونا در کمین بی مبالاتی‌ها

ترافیک پر حجم در خروجی های مشهد

ماجرای تیراندازی در صفائیه یزد چه بود؟

۲۳۰ بسته غذایی بین مردم طوفان زده هیرمند توزیع شد

عملیات بازسازی مناطق سیل‌زده شهرستان دلفان به پایان رسید

محور کندوان و آزادراه تهران - شمال یک طرفه می شود

پذیرش گردشگران سلامت در مشهد انجام می شود

تراموا نیاز ضروری اصفهان است

انتهای پیام/ز

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۹۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای سوررئال مطابق با برنامه آب و هوا/ماجرای خنده بی دلیل گوزن‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای حضور بیشتر در کنار خانواده و سپری کردن ایام تعطیلات تا قبل از زمان افطار در منزل است. در کنار فیلم های سینمایی که امسال در قالب اکران نوروزی روی پرده سینماها آمده اند و یا آثاری که در گروه سینمایی «هنروتجربه» اکران شده اند، فیلم هایی هم هستند که به صورت آنلاین اکران می‌شوند و علاقه مندان به سینما می توانند با دانلود قانونی این آثار در ایام نوروز اوقات فراغت خود را به بهترین نحو سپری کنند.

به همین بهانه تصمیم گرفتیم در گفت‌وگوهایی کوتاه با کارگردان‌های این آثار به معرفی آنها بپردازیم تا علاقه‌مندان بتوانند برای انتخاب فیلم مورد علاقه و سلیقه‌شان راحت‌تر تصمیم‌گیری کنند.

در همین راستا با سجاد ایمانی کارگردان فیلم کوتاه «خنده بی دلیل گوزن ها» که در قالب بسته «ژنریک؛ شش فیلم شش نگاه» در پلتفرم هاشور اکران است گفت‌وگوی کوتاهی داشتیم.

سجاد ایمانی کارگردان فیلم کوتاه «خنده بی دلیل گوزن ها» درباره انتخاب سوژه و شکل‌گیری ایده فیلمنامه این اثر به خبرنگار مهر گفت: به‌واسطه علاقه شخصی به فضای طنز و سوررئال در سینما، دنبال فیلمنامه و طرح در این فضا می‌گشتم تا یک بار این فضایی را که دوست دارم تجربه کنم چرا که ساخت کار فانتزی و سورئال در کشور ما به دلیل کمبود دسترسی به تجهیزات به روز سینمایی یا رشد نکردن همزمان با دنیای فناوری سی جی و جلوه های ویژه سخت است.

وی افزود: میان دوستان و فیلمسازان پرس و جو کردم و به طرحی از مازیار تهرانی رسیدم که از یک فیلمنامه اقتباس کرده بود و از او خواستم تا فیلمنامه آن را بنویسد و پس از آن به مدت یک ماه هر روز با هم جلسه داشتیم و فیلمنامه را بازنویسی کردیم. تلاش کردم فیلمنامه را به آن چه دوست داشتم نزدیک کنم.

این کارگردان با اشاره به اینکه پیش تولید برای وی حایز اهمیت است، عنوان کرد: با توجه به اینکه کار کوتاه داستانی بازگشت سرمایه ندارد و ساخت یک فیلم کوتاه در حال حاضر هزینه قابل تاملی می‌برد، سعی کردم هزینه تولید فیلم را با پیش تولید قوی، کم کنم از همین رو پیش تولید طولانی مدت شامل انتخاب بازیگر و تمرین با بازیگرها، آماده کردن دکوپاژ و لباس و طراحی لباس داشتیم و عمده فعالیت‌ها با هزینه کمتر در قالب سه ماه پیش تولید انجام شد و حدود ۹ روز در دیلمان سیاهکل در شمال کشور فیلمبرداری داشتیم.

وی ضمن اشاره به چالش های تولید و فضای فیلمنامه گفت: به‌ دلیل فضاهای متعددی و تعداد بازیگرهای زیاد، کمی کار سخت شد. حدود ۱۲ لوکیشن مختلف داشتیم که با توجه به فضای فانتزی اثر نیاز به طراحی صحنه داشت و از چالش‌های اصلی ما طراحی صحنه بود. طراحی لباس چالش بعدی ما بود چون فیلم بدون زمان و مکان است باید لباسی طراحی می‌شد که متعلق به قومیت یا جغرافیای خاصی نباشد و در حوزه انتخاب لباس و طراحی کار ساده ای نداشتیم.

ایمانی ادامه داد: از طرف دیگه برای فیلم نیاز به آب و هوای متفاوت چون بارانی، ابری و آفتابی داشتیم از همین رو نگاه به برنامه آنلاین آب و هوا داشتیم تا بسته به آن پلان و سکانس های مرتبط را ضبط کنیم. همچنین با توجه به حضور بازیگران حرفه ای سینما و تئاتر و نابازیگر در فیلم نیاز به یک‌دست کردن بازی ها بود و چالش جذاب و جدی داشتم تا بازی ها را طبق حس فیلمنامه یک‌دست کنم.

وی در پایان صحبت‌هایش بیان کرد: این فیلم کوتاه به دور باطل مرگ و زندگی و طمع انسان ها که هیچ زمان تمامی ندارد، می پردازد و بازیگران نام آشنایی همچون محسن صادقی‌نسب، مجید پتکی، شبنم فرشادجو، جابر وثوق، سارینا ترقی و عماد درویشی در آن به ایفای نقش پرداختند.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از نیما شمسایی سرپرست گروه کارگردانی و برنامه‌ریز: نوید میرکیانی طراح گریم: سعید بهرامی، صدابردار: حسام حسینی، طراح صحنه: مهیار آخوند صادق، مدیر تولید: امید میرزایی، تیزر: سجاد ایمانی و معصومه خدادادی، طراح لباس: احسان موسوی، عکاس: بنیامین ظریف، موسیقی: معصومه خدمتگذار، منشی صحنه: ابوذر عزیزی و پویا گندمی، گروه کارگردانی: محسن نجفی‌مهری، اصلاح رنگ و نور: سعید علیزاده، طراح پوستر: پرشنگ بهرامی، اجرای گریم بانوان: میلاد خسروی، گروه تولید: گروه فیلم‌برداری: حمید رضا رحیم رحمتی، علیرضا مجدآبادی، پاشار ثمینی، رسول عمرانی‌فر، امیر اشک‌خونی، دستیار صدا: میلاد شجاعی، مدیر تدارکات: پیام احمدی.

کد خبر 6060384

دیگر خبرها

  • مثل اسپانیا نمی‌توانیم جوانگرایی کنیم/ استقلال حق داشت از حسینی دفاع کند
  • حسینی: برای بازی در تیم ملی لحظه شماری می‌کردم/ بازی سختی را بردی
  • هلاکت شماری از افراد تحریر الشام در کمین ارتش سوریه در جنوب ادلب
  • ماجرای قتل مرد جوان در اتاقک نگهبانی چه بود؟
  • ماجرای سقوط مرگبار زن ۱۹ ساله در عید‌ دیدنی
  • سرمازدگی در کمین محصولات کشاورزی کرمان
  • دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی گتوند
  • فضای سوررئال مطابق با برنامه آب و هوا/ماجرای خنده بی دلیل گوزن‌ها
  • استفاده از شیشه ضدخش و انعکاس در سری آیفون ۱۷
  • ماجرای تلخ خودکشی خانم دکتر جوان چه بود؟/ ایشان در لیست سیاه وزارتخانه بودند