Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@13:15:17 GMT

واکنش باشگاه استقلال به نحوه استعفای مجیدی

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۹۹۴۵

واکنش باشگاه استقلال به نحوه استعفای مجیدی

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: اینکه مجیدی بخواهد با استعفای مجازی از استقلال جدا شود خیلی حرفه ای نیست.

به گزارش مشرق، حجت نظری در خوصو استعفای فرهاد مجیدی از سرمربیگری استقلال اظهار داشت: در تماسی که با فرهاد مجیدی داشتم از وی خواستم او این یک هفته را هم کما فی السابق به کارش ادامه بدهد تا آخر هفته نتایجه خوبی را در فینال جام حذفی کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: احضار مجیدی به کمیته انضباطی باشگاه استقلال

وی در خصوص اینکه جذب مربی خارجی ممنوع است ولی مجیدی در تمرینات شرکت نمی کند عنوان کرد: ما تابع قوانین کشور هستیم و اگر ممنوعیتی وجود داشته باشد ما هم باید از آن تبعیت کنیم. مجیدی به عنوان سرمربی و کسی که با باشگاه قرارداد دارد باید بالای سر تیم بماند و به همان خوبی که تیم را مدیریت کرده در فینال جام حذفی هم حضور پیدا کند.

بیشتر بخوانید: شرط عجیب استقلال برای ادامه همکاری با مجیدی

عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که با استعفای مجیدی سرمربی استقلال چه کسی است خاطرنشان کرد:  مجیدی در حال حاضر سرمربی استقلال است.

وی در خصوص اینکه مجیدی خودش عنوان کرده دیگر سرمربی استقلال نیست و فقط هیات مدیره اعتقاد دارند او سرمربی است گفت: ما شب گشته جلسه مجازی را برگزار کردیم و تصمیم ما این بود که مجیدی به کار خود ادامه بدهد اما اینکه مجیدی بخواهد با استعفای مجازی از استقلال جدا شود خیلی حرفه ای نیست.

نظری تاکید کرد: از مجیدی انتظار رفتار حرفه ای داریم،همانطور  که وقتبی می خواهیم با یک مربی قرارداد ببندیم تشریفات اداری آن را طی می کنیم از مجیدی انتظار داریم تشریفات خروج از قرارداد را هم رعایت کند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین فرهاد مجیدی لیگ برتر استعفا فوتبال استقلال باشگاه استقلال جام حذفی مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۹۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اندرسون: زمین‌های ازبکستان بسیار بهتر از ایران هستند

به گزارش "ورزش‌سه"، یورن اندرسن سرمربی تیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ در نشست خبری پیش از مصاف برابر ازبکستان که روز آینده در ورزشگاه بنیادکار برگزار می‌شود، گفت: بازی هفته گذشته در هنگ کنگ برای ما آسان نبود. اما ما فقط برای سفر به ازبکستان نیامده‌ایم. با وجود اینکه تفاوت زیادی در رتبه فیفا وجود دارد، ما فردا سعی می کنیم بازی مناسبی را به نمایش بگذاریم. ازبکستان مانند ایران تیم قدرتمندی است. فردا برای پیروزی می جنگیم، بازی به بازی در حال رشد هستیم. بازی های این مرحله به عنوان یک تجربه در آینده به کار ما خواهد آمد.

سرمربی هنگ‌کنگ سپس درباره غیبت سرکو کاتانچ سرمربی ازبکستان در مصاف روز آینده اینطور واکنش داشت: کاتانچ را خوب می شناسم. در دوران فوتبالش، زمانی که او برای اشتوتگارت بازی می کرد و من برای آینتراخت فرانکفورت بازی می کردم، با هم آشنا شدیم. من هم به عنوان مربی خوب می دانم. فکر نمی کنم غیبت او تاثیر زیادی روی تیم داشته باشد. 

سال گذشته به عنوان سرمربی تیم ملی زیر 23 سال هنگ کنگ 4 بار مقابل ازبکستان قرار گرفتید و 4 بار شکست خوردید. هفته پیش هم یک باخت دیگر را تجربه کردید. سرمربی هنگ‌کنگ سپس در واکنش به این سوال خبرنگاران ازبکستانی که آیا تیم ملی کشورشان برای هنگ‌کنگ به کابوس تبدیل شده، اینطور پاسخ داد: حق با شماست، سال گذشته من با ازبکستان زیاد روبرو شدم. یک چیز را درک کنید، ما یک کشور کوچک فوتبالی هستیم. بازی مقابل تیم های ملی قدرتمند سخت است. 6 تیم قدرتمند آسیا می توان گفت در سطح اروپا فوتبال بازی می کنند. بعد از بازی اول، تاکتیک های جدیدی را امتحان کردیم. سعی می کنیم تهاجمی بازی کنیم. نکته دیگر اینکه 5-6 بازیکن اصلی ما نمی توانند در بازی فردا حضور داشته باشند، اما ما برای نتیجه مثبت تلاش خواهیم کرد.

اندرسون آلمانی نروژی سپس در واکنش به این سوال که بازی فردا چقدر در شکل دهی به وضعیت گروه مهم است، بیان کرد: هر بازی در گروه برای ما بسیار مهم است. یک هفته پیش یک نیمه گل نخوردیم و خوب بازی کردیم اما درنهایت اشتباه کردیم و گل خوردیم. سعی می کنیم فردا بهترین حالت خود را نشان دهیم.

سوال بعدی خبرنگاران ازبکستانی از اندرسون این بود که مطبوعات هنگ کنگ از زمین تمرین در ازبکستان انتقاد کردند و نظر او را درباره این موضوع جویا شدند که او در واکنش به آن گفت: اگر مطبوعات هنگ کنگ چنین می گویند، باید از آنها بپرسید. ما در ایران و سایر کشورها تمرین کرده‌ایم و به نظرم شرایط در ازبکستان بسیار بهتر است.

وو چونمین  بازیکن تیم ملی هنگ‌کنگ نیز در این نشست خبری حضور داشت که البته سوالی از او پرسیده نشد. جملات این بازیکن در شروع نشست خبری به این شکل مطرح شده است: بازی اول به نفع ازبکستان قطعی شد اما بازی این تیم را آنالیز کردیم. فردا برای پیروزی به میدان خواهیم رفت.

دیگر خبرها

  • مربی محبوب فرهاد مجیدی در کنار کادر فنی استقلال + عکس
  • حضور دستیار اول مجیدی در کادرفنی نکونام
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • واکنش قطر به خبر ترک میز مذاکره توسط هیات اسرائیلی
  • روز‌های سخت بازیکن مورعلاقه فرهاد مجیدی
  • واکنش آمریکا به تصمیم نتانیاهو برای لغو سفر هیات اسرائیلی به واشنگتن
  • واکنش آمریکا به لغو سفر هیات اسرائیلی: ناامید کننده است
  • آمریکا در واکنش به لغو سفر هیات اسرائیلی: ناامید کننده است
  • واکنش آمریکا به لغو سفر هیات اسرائیلی
  • اندرسون: زمین‌های ازبکستان بسیار بهتر از ایران هستند