Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان ضمن تشریح ابعاد رای پرونده قتل رومینا اشرفی گفت: این پرونده توسط قضات باسابقه و به دور از هر گونه جوسازی و بر اساس ظرفیت قانونی موجود رسیدگی شده است.

به گزارش ایمنا، به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، مهدی فلاح میری، ضمن تشریح ابعاد رأی صادره برای رضا اشرفی و بهمن خاوری عنوان کرد: بر اساس رأی دادگاه بدوی، قاتل رومینا اشرفی به اتهام قتل عمد از جنبه عمومی جرم به ٩ سال حبس و پرداخت دیه و فرد دیگر (بهمن خاوری) به دو سال حبس و تبعید محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان با تاکید بر اینکه این رأی قابل فرجام خواهی است، گفت: دادگاه با توجه به ظرفیت قانونی موجود اقدام به صدور رأی کرده است.

وی تصریح کرد: پرونده قتل رومینا اشرفی توسط قضات باسابقه و به دور از هر گونه جوسازی و بر اساس ظرفیت قانونی موجود رسیدگی شده است.

کد خبر 441357

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دادگاه قانون قوه قضائیه قتل رومینا اشرفی صدور حکم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ظرفیت قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۰۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی تل آویو از احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در گزارشی نوشت که مقامات این رژیم از جمله بنیامین نتانیاهو نگران صدور قرار بازداشت علیه آن‌ها از سوی دادگاه کیفری بین‌المللی هستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، کانال 12 رژیم صهیونیستی اعلام کرد پیام‌هایی که به تل آویو می‌رسد حاکی از افزایش احتمال صدور حکم بازداشت مقامات ارشد این رژیم از سوی دادگاه کیفری بین‌المللی است.

این شبکه همچنین  گفت که مقامات صهیونیستی نگران این موضوع هستند و در نشستی در دفتر نتانیاهو به بررسی آن پرداخته‌اند. در این نشست همچنین مطرح شده است که احتما صدور قرار بازداشت علیه فرماندهان ارتش اسرائیل نیز وجود دارد.

تدابیر جدید دیوان لاهه در رابطه با جنگ در غزهآفریقای جنوبی: اسرائیل حکم دادگاه لاهه درباره غزه را اجراء نکرده‌ است

در این نشست که سه شنبه هفته گذشته برگزار شده است، «بنی گانتز» عضو کابینه جنگ، «یاریو لیوین» وزیر دادگستری و «ران درمر» وزیر امور استراتژیک اسرائیل حضور داشتند و تصمیم گرفته‌اند که  برای جلوگیری از صدور حکم دادگاه لاهه  با شخصیت‌های دیپلماتیک با نفوذ بین‌المللی رایزنی صورت گیرد.

شبکه 12 اسرائیل به نقل از منابعی در دادگاه کیفری بین المللی مدعی شد که اقدام برای صدور حکم بازداشت مقامات اسرائیلی با چراغ سبز آمریکا اتفاق افتاده است و  نتانیاهو از وزرای خارجه انگلیس و آلمان در خصوص پرونده دادگاه کیفری بین المللی درخواست کمک کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نگرانی تل آویو از احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو
  • آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان
  • وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است/ بانوانی که در این زمینه دچار اهمال و غفلت باشند با تذکر باید به آن احترام گذارند؛ اگر توجه نکنند طبق قانون ورود می‌شود/ فراجا با ورود افراد آموزش دیده اقدام به اجرای طرح نور کرده است
  • اعتلای ورزش کارگری با استفاده از ظرفیت‌های موجود
  • تجلیل از رئیس دادگاه بخش سراجو در مراغه
  • تجلیل از رئیس دادگاه خلاق بخش سراجو در مراغه
  • دومین کتابخانه سیار تایباد حرکت خود را آغاز کرد
  • افزایش ۵ درصدی نزاع و درگیری در مازندران
  • افزایش ۵ درصدی نزاع در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۵ درصدی نزاع در مازندران