Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@04:07:15 GMT

از سرگیری پروازهای تهران - سلیمانیه از روز یکشنبه

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۲۰۲۶۱

از سرگیری پروازهای تهران - سلیمانیه از روز یکشنبه

سرکنسولگری ایران در سلیمانیه خبر از از سرگیری پروازهای تهران سلیمانیه هواپیمایی ماهان از روز یکشنبه نهم شهریور داد.

به گزارش ایسنا، سرکنسولگری ایران در سلیمانیه در توییتی نوشت: به اطلاع هموطنان عزیز ایرانی و شهروندان اقلیم کردستان عراق می رساند که پس از وقفه ۶ ماهه به دلیل بحران کرونا، پروازهای تهران - سلیمانیه هواپیمایی ماهان از روز یکشنبه نهم شهریور ماه « ۳۰ آگوست» با انجام یک پرواز در هفته از سر گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرواز یاد شده روزهای یکشنبه ساعت ۲۲ به وقت ایران از تهران به سلیمانیه و ساعت ۲۳ به وقت عراق از سلیمانیه به سمت تهران انجام خواهد شد.

لینک کوتاه: asriran.com/0037fZ

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سلیمانیه عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۰۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد

تین نیوز

مدیرکل فرودگاههای استان از تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد خبر داد و گفت: در این طرح پروازهای باری برای صادرات و واردات کشور منظور شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمد قصابی اعلام کرد: برقراری پروازهای باری در فرودگاه پارس آباد نیازمند همکاری شرکت های هواپیمایی و بخش خصوصی است و برای صادرات و واردات محصولات کشاورزی و سایر می تواند خدمات پروازی ارایه دهد.

وی با اشاره به اینکه فرودگاه پارس آباد مغان مجهز به سیستم کمک ناوبری و روشنایی باند است و توانایی پذیرش پروازهای متعدد را دارد، افزود: امکان دایر شدن پروازهای بین المللی از این فرودگاه هست، اما نیازمند مصوبه دولت و همکاری شرکت های هواپیمایی کشور می باشد.

مدیرکل فرودگاه های اردبیل عنوان کرد: دو پرواز ایران ایر روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته با ظرفیت مجموع ۶۰ نفر در فرودگاه پارس آباد برقرار است.

قصابی همچنین گفت: پرواز شماره ۳۴۳۱ شرکت هواپیمایی ایران ایر امروز صبح در مسیر تهران به پارس آباد به علت مه آلود بودن فرودگاه پارس آباد نتوانست فرود بیاد و به فرودگاه مهرآباد تهران بازگشت، اما با مساعد شدن شرایط جوی پرواز فوق در فرودگاه پارس آباد بر زمین نشست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تعلیق پروازهای مهرآباد و برخی دیگر از فرودگاه‌های کشور
  • فوری| انفجار در مناطق مرکزی ایران | ادعای حمله سرائیل به ایران، عراق و سوریه
  • فوری/ انفجار در مناطق مرکزی ایران / اسرائیل به ایران، عراق و سوریه حمله کرد
  • توقف فوری پروازهای ایران به دبی
  • سیل در امارات، انجام پروازهای فرودگاه امام به دبی را متوقف کرد
  • چه اقداماتی قبل از پرواز و در فرودگاه باید انجام داد؟
  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد
  • بوستان پرواز میزبان جشنواره گل و گلاب تهران
  • از سرگیری پروازهای قطر به ایران
  • هواپیمایی قطر پرواز هایش را به ایران از سر گرفت