Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@13:04:15 GMT

سرمربی جدید تیم فوتبال پارما انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۲۰۸۵۲

سرمربی جدید تیم فوتبال پارما انتخاب شد

‍‍‍‍‍‍

باشگاه پارما سرمربی پیشین تیم فوتبال لچه را به عنوان جانشین سرمربی اخراجی‌اش به خدمت گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه پارما به صورت رسمی فابیو لیورانی را به عنوان سرمربی جدیدش منصوب کرد و با او قراردادی دو ساله بست.

ای مرد ایتالیایی 44 ساله در پارما جانین روبرتو دآورسا می‌شود، کسی که به خاطر اختلافات جدی‌اش با مدیران باشگاه بر سر استراتژی اداره تیم در پایان فصل اخیر اخراج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیورانی سرمربی است که سابقه کار در تیم‌‌های جنوا، لیتون اورینت در دسته چهارم فوتبال انگلیس، ترنانا در سری B ایتالیا و لچه را برعهده داشته است. او تابستان سال گذشته لچه را پس از دو فصل کار در این تیم به سری A رساند اما با سقوط این تیم و بازگشت آن به سری B، در پایان فصل گذشته اخراج شد.

سرمربی پارما اخراج شد

 

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال سری A فوتبال ایتالیا بیشتر بخوانید... ۴ سال حبس برای رئیس سابق پارما به خاطر اعلام ورشکستگی جعلی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۴ سال حبس برای رئیس سابق پارما به خاطر اعلام ورشکستگی جعلی واژه های کاربردی مرتبط فوتبال سری A فوتبال ایتالیا پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ مسی مقصد بعدی‌اش را به نیمار اعلام کرد ۲ تراکتور با ۳ غایب به مصاف استقلال می‌رود ۳ بسته پیشنهادی منچسترسیتی به بارسلونا برای جذب مسی ۴ احضار مجیدی به کمیته انضباطی باشگاه استقلال ۵ پیشنهاد ۶۰۰ هزار یورویی اسپورتینگ لیسبون به مهدی طارمی ۶ بارسلونا پاسخ نامه مسی را داد/ شرط باشگاه برای جدایی کاپیتان ۷ یوونتوس به دنبال بازگرداندن کین به تورین ۸ واکنش معاون وزیر ورزش به خبر بازگشت استراماچونی به استقلال مهمترین اخبار ورزشی پادرمیانی نامجومطلق و غفوری جواب داد/ بازگشت مجیدی به استقلال سعادتمند: فاصله ۱۴ امتیازی با قهرمان در شأن استقلال نیست، حق ماست برای فصل بعد تصمیم بگیریم/ ۲ ماه و نیم است منتظر لیست مجیدی هستم بوشیچ: شک دارم باشگاه پرسپولیس بتواند پول برانکو را پرداخت کند! روحانی: از افتخارات قهرمانان استفاده می‌کنند اما پول را به خارجی‌ها می‌دهند مهمترین اخبار تسنیم نمکی: کاش ابزاری فراتر از خواهش و التماس داشتم تا به دلیل ترددهای بی‌‌رویه مضطرب نمی‌‌شدم جهاد اسلامی: هرگز فرصت تغییر قواعد درگیری را به دشمن نخواهیم داد/ قادر به شلیک هزاران موشک در روز هستیم وال‌استریت ژورنال: آمریکا یک سوم نیروهایش را از عراق خارج می‌کند همتی: افزایش‌ موقتی نرخ تورم کنترل شد/ تحریم‌ها نفس پایانی را می‌کشد دادستان گیلان: قاتل رومینا اشرفى ‌به ۹ سال حبس و پرداخت دیه ‌محکوم شد /‌ رأى قابل فرجام‌خواهى است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال سری A فوتبال ایتالیا فوتبال سری A فوتبال ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۰۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنشر یک تصویر و یادآوری اقدامات بزرگ یک اسطوره/ اسم «استقلال» را هم منصور پورحیدری انتخاب کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، یکی دو روز پیش بود که باشگاه استقلال با استناد به یک عکس از زنده یاد پورحیدری در کنار بهتاش فریبا، پوستر دیدار آینده این تیم مقابل مس رفسنجان را طراحی کرد.

طراح این پوستر یک جوان خوش ذوق به نام محسن بدر است. این جوان خوش سلیقه شیرازی پیشتر هم برای باشگاه استقلال و حتی نساجی مازندران پوسترهایی مناسبتی را طراحی کرده بود که حسابی فضای مجازی را در بر گرفت. پیش از دیدار نساجی و استقلال پوستر این جوان با تصویری از زنده یاد نادر دست نشان و مرحوم پورحیدری منتشر شد که تحسن همه را در پی داشت و حالا دوباره انتشار پوستری با تصاویر منصورپورحیدری و بهتاش فریبا اهالی فوتبال را به وجد آورده است.

عکس مورد نظر که در پوستر استقلال به چشم می خورد مربوط به سال‌های ۶۲ و ۶۳ است که زنده یاد منصور پورحیدری سرمربی و همه کاره استقلال بود.آن روز پزشک استقلال روی نیمکت حضور نداشت و وقتی بازیکنی مصدوم می‌شد خود پورحیدری به کمک او می‌رفت. شاید جالب باشد بدانید که در دهه ۶۰ جمله معروفی وجود داشت که می‌گفتند همه باشگاه استقلال در صندوق عقب ماشین منصور پورحیدری قرار دارد.

حتی اسم استقلال را هم در سال ۱۳۵۸ منصور پورحیدری انتخاب کرد. سالها قبل عنایت آتشی در مصاحبه‌ای گفته بود اوایل انقلاب من و منصور را به سازمان تربیت بدنی بردند و از ما خواستند بچه‌های تیم تاج را جمع کنیم و در جام شهید اسپندی با نام جدید شرکت کنیم. چند روز هم به ما فرصت دادند تا اسم جدیدی برای تاج انتخاب کنیم که با مشورت من و زنده یاد پور حیدری نام استقلال انتخاب شد و هواداران هم خیلی زود این نام زیبا را پذیرفتند.

با گذشت سال‌ها از این اتفاق پورحیدری همچنان نقش پدری را در استقلال ایفا می‌کرد. خوب به خاطر داریم که امیر قلعه نویی هم در مصاحبه‌ای گفته بود منصور خان نقش بسیار مهمی در حضور بنده در استقلال داشت.او سه دانگ از مغازه خود در خیابان شهید بهشتی را فروخت تا بتواند مرا استقلالی کند و شاید اگر این کار را انجام نمی‌داد پروسه انتقال من در سال ۶۸ انجام نمی‌شد.

پورحیدری از این کارها برای استقلال و استقلالی‌ها زیاد انجام داده بود و بی دلیل نیست که او را پدر استقلال می‌نامند. نکته جالب اینجاست که او همچنان پرافتخارترین مربی تاریخ باشگاه محسوب می‌شود و تنها شخصی است که به عنوان بازیکن و سرمربی قهرمان آسیا شده و در هر دو ستاره آبی پوشان نقش داشته است. افتخار عجیب دیگر منصور پورحیدری هم این است که در یک سال(سال ۱۳۷۰)و به عنوان سرمربی استقلال را قهرمان و نایب قهرمان جام باشگاه‌های آسیا کرد.

بیشتر بخوانید:

اولیایی: حجازی درست می‌گفت قهرمان آسیا نمی‌شویم/ پورحیدری خودش را فدای استقلال کرد/ نکونام و خطیر آدم بالاسر ندارند

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس| اقدام عجیب فدراسیون فوتبال نیجریه در انتخاب سرمربی
  • بهترین سرمربی تاریخ فوتبال از نگاه جیمی کرگر
  • پلی به گذشته - گل چیپ فرانچسکو توتی به جانلوییجی بوفون در دیدار رم و پارما (28 مارس 1998) / فیلم
  • پرسش و پاسخ جالب تیری آنری و جیمی کرگر؛ بهترین سرمربی تاریخ فوتبال کیست؟
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال به خاطر پرسپولیس
  • سرمربی سابق استقلال تماشاگر بازی آلمان - هلند + عکس
  • محنایی: فدراسیون بسکتبال ناکامی‌های فدراسیون قبلی را یدک می‌کشد/ با این روند از حریفان عربی عقب می‌افتیم
  • عکس| گلزن استقلال جایزه جنجالی را گرفت!
  • بازنشر یک تصویر و یادآوری اقدامات بزرگ یک اسطوره/ اسم «استقلال» را هم منصور پورحیدری انتخاب کرد
  • عکس| پس از بیانیه جنجالی؛ قلعه‌نویی یک استقلال را انتخاب کرد