Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین توکلی کجانی شامگاه جمعه در حاشیه دیدار از هیات مذهبی شهرستان ری، اظهار داشت: متولیان هیات مذهبی، مساجد و حسینه ها طی هشت شب گذشته از مراسمات سوگواری سالار شهیدان از لحاظ زمان برگزاری و فاصله گذاری اجتماعی همکاری لازم را با ستاد کرونای شهرستان داشته اند.

وی با بیان اینکه تولییت و سایر عوامل اجرایی حرم عبدالعظیم نیز همکاری و همراهی لازم را با ستاد کرونای شهرستان ری داشته اند، افزود: امیدواریم با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط هیات مذهبی و مردم شاهد کاهش آمار ابتلا به ویروس منحوس کرونا در سطح شهرستان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توکلی ادامه داد: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری به عنوان ناظر اصلی بر عملکرد هیاتهای مذهبی تعیین شده است ولی بازرسان ادارات شبکه بهداشت و فرمانداری نیز در کنار اداره تبلیغات اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط هیاتهای مذهبی حق الناس است، خاطرنشان کرد: تمام سختگیری ها برای حفظ سلامت عمومی جامعه صورت می گیرد و تا حد امکان نیز به هیاتی که مقررات را رعایت نمی کنند تذکر داده می شود و در صورت عدم ترتیب اثر با متولیان هیات متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

توکلی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب تاکید دارند که مناسبت های مذهبی طوری برگزار شوند که دستورالعمل های بهداشتی نیز رعایت شود بر همین أساس تمامی عزاداران حسینی باید از مصوبات ستاد ملی کرونا تبعیت لازم را داشته باشند.

وی یادآور شد: تجربه برگزاری شب های احیا در شرایط کرونایی کمک شایانی به برگزاری مراسم های عزادرای سیدالشهدا(ع) در شهرستان ری کرده است.

شهرستان ری با وجود حرم حضرت عبدالعظیم(ع) به کربلای ایران و قبله تهران مشهور است از همین جهت بسیاری از هیات و عاشقان اباعبدالله(ع) برای اقامه عزا در شب های محرم به شهرری می آیند.

برچسب‌ها شهرستان ری ماه محرم و کرونا فاصله گذاری هوشمند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری ماه محرم و کرونا فاصله گذاری هوشمند شهرستان ری ماه محرم و کرونا فاصله گذاری هوشمند شهرستان ری هیات مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۱۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرماندار نیمروز با بیان این خبر گفت: پس از اعلام مفقودی این دو کودک در روز یکشنبه تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر نیمروز و ادارات عشایر، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، آموزش و پرورش و اورژانس به عملیات جستجو و نجات پرداختند.
امینی راد افزود: در این عملیات از تمام امکانات مانند قایق، کواد کوپتر و تور استفاده و پایش تمام منطقه انجام شد.
فرماندار نیمروز بیان کرد: صبح امروز با توجه به آماده بودن شرایط آب و هوایی، با کمک پهباد‌های ارتش عملیات جستجو به انجام رسید.

دیگر خبرها

  • گفتگو با فرماندار راور درباره خسارات سیل به این شهرستان
  • موضوع عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی، مذهبی و سنتی ماست
  • وزیر کشور: عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی مذهبی ماست
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز
  • کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان