Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@18:49:00 GMT

حاجی میرزایی: امام حسین (ع) تجلی همه خوبی‌ها است

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۲۱۰۶۰

حاجی میرزایی: امام حسین (ع) تجلی همه خوبی‌ها است

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا، «محسن حاجی میرزایی» شب جمعه با انتشار پیامی در صفحه توئیتر شخصی خود، نوشت: حسین (ع)  ناخدای عشق و امن و رهایی، شور و شعور، چکیده خلقت و عصاره آیه های بی منتهای الهی است.

وی در بخش دیگری از این پیام آورده است: حسین (ع) سند جاودانه شرافت، پاکی، غیرت و مردانگی و حدیث زیبای حق جویی و حق پویی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر آموزش و پرورش در این پیام عنوان تصریح کرده که حسین (ع) حقیقت ایمان و تجلی ناب ترین پیوند انسان با خدا و خلق و کربلا است.

برچسب‌ها مدارس ماه محرم محسن حاجی‌ میرزایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس ماه محرم محسن حاجی میرزایی مدارس ماه محرم محسن حاجی میرزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۱۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی انبار داروی بیمارستان امام حسین

آتش سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین(ع) با تلاش آتش نشانان بخیر گذشت و از بروز خسارت مالی سنگین جلوگیری بعمل آمد.

به گزارش مشرق، در پی تماس پرسنل بیمارستان و گزارش آتش سوزی در انبار داروی بیمارستان به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای ۲، ۹۳ و ۷۳ را به همراه خودروی حمل دستگاههای تنفسی ایستگاه ۷۱ ساعت ۰۰:۲۵ روز گذشته رهسپار محل حادثه به خیابان مدنی جنوبی، بیمارستان امام حسین(ع) شدند.

عیسی عبدالپور، معاون منطقه شش عملیات در این باره گفت: آتش سوزی در طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه با کاربری انبار رخ داده بود.

معاون منطقه شش عملیات در ادامه تصریح کرد: این ساختمان در ضلع جنوب شرقی محوطه بیمارستان با کاربری انبار دارو به مساحت تقریبی ۱۰۰ متر مربع رخ بود و در زمان رسیدن نیروهای آتش نشانی بخشی از قسمت شرقی انبار کاملاً شعله ور بود و دود زیادی به اطراف زبانه می کشید.

وی درباره روند عملیاتی آتش نشانان گفت: نیروهای عملیات بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه و مجهز شدن به تجهیزات حفاظت فردی و دستگاههای تنفسی ضمن قطع برق و گاز ساختمان به سرعت وارد انبار شدند و با استفاده از یک رشته لوله آبدهی، عملیات مهار آتش را آغاز کردند.

عبدالپور خاطرنشان کرد: این آتش سوزی می‌توانست علت رخداد یک حادثه در سطح وسیع تر شود و خسارت مالی سنگینی برجای گذارد و موجب از بین رفتن داروهای کمیاب مختص بیماری های خاص گردد که با سرعت عمل و دقت بالای آتش نشانان در کمترین زمان ممکن مهار و خاموش شد.

معاون منطقه شش عملیات در پایان افزود: آتش نشانان ضمن عملیات مهار آتش پس از انجام لکه گیری و انجام عملیات تهویه(تخلیه دود و جایگزینی هوای تمیز) در ساختمان انبار داروی بیمارستان، ایمن سازی موقعیت و تحویل محل حادثه به پرسنل بیمارستان به ماموریت خود پایان دادند.

دیگر خبرها

  • ظرفیت 10 هزار خودرویی پارکینگ ترمینال سلام
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • آتش سوزی انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • حمله به ستاره ایرانی: دیگر به اینجا برنگرد! | اگر حرف خوبی برای گفتن نداری، چیزی نگو
  • علت آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین چه بود؟/ عکس
  • توییت محسن رضایی دباره پیام امام به فرماندهان سپاه
  • پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال
  • چهره‌های ایرانی که کابوس نتانیاهو شده‌اند + عکس
  • سپاه تجلی ایثار و فداکاری است
  • این چهره نظامی، فقط ۲۵ روز فرمانده کل سپاه بود /محسن رضایی رکورد زد /اساسنامه سپاه پاسداران به امضای کدام چهره شاخص سیاسی رسید؟