Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند پروژه عمرانی، خدماتی و اشتغالزایی با اعتبار ۵۷۰ میلیارد تومان با حضور شریعتی استاندار خوزستان در ششمین روز از هفته دولت در شهرستان هندیجان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی بویری» شامگاه (جمعه 7 شهریور) در آئین کلنگ‌زنی و افتتاح چندین پروژه بزرگ عمرانی به مناسبت هفته دولت در هندیجان که با حضور استاندار خوزستان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هفته دولت پروژه‌های سرمایه‌گذاری بسیار خوبی جهت اشتغالزایی در حوزه شهرستان هندیجان انجام شد که تاکنون مغفول مانده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار شهرستان هندیجان آغاز عملیات اجرایی شرکت فولاد هندیجان را آغاز صنعتی شدن این شهرستان دانست و اضافه کرد: این پروژه با اعتبار 300 میلیارد تومان کلنگ‌زنی شده و سرمایه‌گذار تعهد کرده که آن را ظرف 30 ماه آینده به سرانجام برساند.

 

وی به کلنگ‌زنی طرح پرورش میگوو آبزی‌پروری در شهرستان هندیجان اشاره کرد و افزود: این طرح با اعتباری بالغ بر 228 میلیارد تومان، یک پروژه سرمایه‌گذاری و بسیار شاخص در حوزه آبزی‌پروری است که بیش از یک‌هزار و 500 نفر اشتغال مستقیم خواهد داشت.

 

بویری با بیان اینکه امروز همچنین پروژه‌های شهرداری و حوزه تاسیس ادارات و سازمان‌هایی که در شهرستان بودند، افتتاح و کلنگ‌زنی شدند تصریح کرد: سرجمع اعتبارات پروژه‌های امروز 570 میلیارد تومان بود که 560 میلیارد تومان کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی و 10 میلیارد تومان پروژه‌هایی بود که افتتاح شدند.

 

وی یکی از مشکلات اصلی هندیجان را در بحث زیرساخت‌ها دانست که هم در حوزه خدمات به مردم و هم در جذب سرمایه‌گذار بسیار مؤثر است و عنوان کرد: سال گذشته پروژه‌هایی در حوزه آب، گاز و برق توسط استاندار خوزستان افتتاح شد و دهه فجر نیز پروژه فیبر نوری به بهره‌برداری رسید.

 

فرماندار هندیجان یاد آور شد: در بخش استغال و حجم سرمایه‌گذاری و جذب سرمای‌گذار که منجر به اشتغال پایدار خواهد شد هم شرکت فولاد هندیجان طرف 30 ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و هم در حوزه آبزی‌پروری و توسعه مزارع پرورش میگو در صدد هستیم که هندیجان را به یکی از قطب‌های شیلات کشور تبدیل کنیم.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان هندیجان افتتاح پروژه های هفته دولت شهرستان هندیجان میلیارد تومان کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۱۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، جلال علمدار در بازدید از طرح بزرگ آبرسانی شهر میبد در جلسه‌ای با حضور پیمانکار موانع و مشکلات طرح را بررسی و بر تسریع در روند اجرای این طرح تاکید کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده مقرر شده قبل از شروع فصل گرم سال و پیک مصرف آب این طرح را به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از این طرح بیش از ۲۰۰ لیتر بر ثانیه به توان تولید آب شهر میبد اضافه می‌شود، افزود: این موضوع سبب بهبود کمی و کیفی آب شرب و عدالت در توزیع آب در شهر میبد و همچنین شهر بفروئیه و روستا‌های بخش مرکزی میبد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد ادامه داد: با بهره برداری از طرح آبرسانی شهر میبد بیش از هشتاد هزار نفر از آب شرب پایدار و باکیفیت بهره مند می‌شوند.

علمدار تصریح کرد: این طرح شامل بیش از ۱۷ کیلومتر خط انتقال آب، تجهیز ۸ حلقه چاه، ساخت یک باب مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی و اجرای خطوط برقرسانی است.

دیگر خبرها

  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود