Web Analytics Made Easy - Statcounter

فینالیست های مسترز سینسیناتی 2020 مشخص شدند.

مسترز سینسیناتی 2020 با برگزاری 4 بازی پیگیری شد و چهره فینالیست های این مسابقات مشخص شد.

به گزارش طرفداری، در چارچوب نیمه نهایی مسابقات مسترز 1000 امتیازی سینسیناتی، نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان، در دیداری دشوار که 3 ساعت به درازا کشید، 1-2 از سد روبرتو باتیستا آگوت اسپانیایی گذشت تا ضمن راهیابی به فینال این مسابقات، بیست و دومین پیروزی خود در تمام مسابقات سال 2020 را کسب کند و همچنان شکست ناپذیر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار، نواک جوکوویچ آمادگی لازم را نداشت و از ناحیه گردن احساس درد می کرد و به دفعات توسط پزشک و تیم خود، معالجه شد. شروع نه چندان خوب جوکوویچ باعث شد تا آگوت پیروز ست نخست بازی با نتیجه 4-6 باشد. ست دوم که بالا و پایین های بسیاری داشت، با برتری جوکوویچ آغاز شد اما باتیستا آگوت توانست مرد شماره یک تنیس جهان را بریک کند تا کار به تساوی بکشد. بارش باران و بسته شدن سقف ورزشگاه، به سود جوکوویچ شد و وقفه ای کوتاه در بازی ایجاد کرد. بعد از آن نوله بار دیگر ریتم بازی را در اختیار گرفت و 4-6 این ست را به سود خود به پایان رساند. در ست سوم، جوکوویچ بار دیگر حریف خود را بریک کرد و زود از او جلو افتاد. با اینکه جوکوویچ به نظر می رسید فرم خوب خود را پیدا کرده، اما باتیستا آگوت توانست بار دیگر ست بریک خود را برگرداند و کار را مجددا به تساوی بکشاند. گیم یازدهم ست سوم، احتمالا بدترین نمایش جوکوویچ در این بازی بود. مرد شماره یک تنیس جهان که در این گیم سرویس می زد، موقعیت های بسیار خوبی را به راحتی از دست داد تا آگوت مجددا او را بریک کند و 5-6 بالا بیافتد. جوکوویچ اما تسلیم نشد و در گیم دوازدهم ست سوم که می توانست گیم آخر بازی باشد، سرویس های آگوت را با موفقیت جواب داد تا کار به تای بریک کشیده شود. تنیسور صربستانی تای بریک را فوق العاده شروع کرد و 0-7 در این گیم به پیروزی رسید تا تکلیف بازی را روشن کند و راهی فینال شود.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی، میلوش رائونیچ، با نتیجه 0-2 از سد استفانوس سیتسیپاس گذشت تا بعد از فینال ویمبلدون 2016 و شکست مقابل اندی ماری، به اولین فینال یک تورنمنت معتبر برسد. رائونیچ ست های این بازی را با نتایج 6-7 و 3-6 به سود خود به پایان رساند تا همچنان ماجراجویی او برای کسب نهمین عنوانش ادامه داشته باشد.

میلوش رائونیچ

در بخش زنان، نائومی اوساکا که ابتدا از حضور در ادامه مسابقات انصراف داده بود اما سپس از تصمیم خود برگشت، توانست با نتیجه 0-2 از سد الیس مرتز بلژیکی بگذرد و راهی فینال شود. اوساکا ست های این بازی را با نتایج  2-6 و 6-7 به سود خود به پایان رساند. حریف اوساکا در فینال، ویکتوریا آزارنکا است که موفق به شکست 1-2 یوهانا کونا شد. آزارنکا ست نخست را 6-4 واگذار کرد اما در ست های بعد توانست 4-6 و 1-6 حریف بریتانیایی اش را شکست دهد تا بار دیگر فینال یک مسترز 1000 امتیازی را تجربه کند.

بیشتر بخوانید:

نگاهی به روز اول دور نخست مسترز سینسیناتی؛ پیروزی اندی ماری و شکست مارین چیلیچ

نگاهی به روز دوم مسترز سینسیناتی؛ صعود استفانوس سیتسیپاس و داوید گوفن به دور سوم

بررسی روز سوم بازی های مسترز سینسیناتی؛ در روز عجیب بازی ها، اندی ماری و نواک جوکوویچ به دور سوم رسیدند

مسترز سینسیناتی؛ از بیستمین پیروزی نواک جوکوویچ در سال 2020 تا حذف اندی ماری

مسترز سینسیناتی؛ صعود نواک جوکوویچ به مرحله نیمه نهایی و حذف مدافع عنوان قهرمانی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مرد شماره یک تنیس جهان مسترز سینسیناتی نواک جوکوویچ بار دیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۱۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در بازی برگشت نیمه نهایی کوپا ایتالیا به مصاف لاتزیو رفت و با نتیجه 2-1 شکست خورد اما راهی فینال شد.

یووه در بازی رفت با نتیجه 2-0 برنده شده بود و امشب هم تا دقایق پایانی عقب افتاده بود که با گل آرکادیوش میلیک نتیجه را 3-2 کرد و جواز صعود به دور بعدی را کسب کرد.


ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • تمجید اسطوره‌های ورزش جهان از جود بلینگام: پختگی و استعداد او ما را شگفت‌زده کرده است
  • جوکوویچ: امیدوارم یک بار دیگر با نادال بازی کنم
  • صعود نوشاد عالمیان و ندا شهسواری در جدیدترین رنکینگ جهانی تنیس روی میز
  • نواک جوکوویچ برنده جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس شد
  • رسمی؛ نواک جوکوویچ برنده جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس شد
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا
  • تام بریدی در کنار نواک جوکوویچ و تیبو کورتوا / عکس