Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنگنده‌های روسی یک فروند بمب افکن و همچنین یک فروند هواپیمای جاسوسی آمریکا را بر فراز دریای سیاه، شناسایی و رهگیری کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که دو جنگنده سوخو-27 روسیه دیروز، جمعه یک فروند بمب افکن راهبردی از نوع «ب-52» آمریکا را بر فراز دریای سیاه رهگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو جنگنده روسی ضمن رعایت فاصله امن، برای شناسایی بمب افکن «ب-52» آمریکایی، به آن نزدیک شدند.

همزمان، یک فروند جنگنده سوخو-27 روسیه هواپیمای جاسوسی آمریکا از نوع RC-135 را نیز بر فراز دریای سیاه رهگیری کرد.

این نخستین بار نیست که جنگنده‌های روسی طی هفته گذشته مجبور به رهگیری هواپیماهای آمریکایی در آسمان دریای سیاه شده‌اند.

در تاریخ 15 جولای (25 تیر ماه) یک هواپیمای بدون سرنشین شناسایی «RQ-4A Global Hawk » نیروی هوایی ایالات متحده ساعت‌های زیادی ( به مدت نه ساعت) در نزدیکی حریم هوایی روسیه در منطقه دریای سیاه، قفقاز (در نزدیکی مرزهای آبخازیا، اوستیای جنوبی، ارمنستان و آذربایجان و همچنین مرزهای روسیه با منطقه دونباس در خاک اوکراین، پرواز کرده بود.

انتهای پیام

R1283/P/S8,89,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا" اخبار "روسیه" بیشتر بخوانید... رهگیری هواپیمای نروژی توسط جنگنده روسیه بر فراز دریای بارنتس رهگیری هواپیماهای شناسایی آمریکایی توسط جنگنده روسی اولین واکنش آمریکا به حادثه رهگیری هواپیمای «ماهان» قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... رهگیری هواپیمای نروژی توسط جنگنده روسیه بر فراز دریای بارنتس رهگیری هواپیماهای شناسایی آمریکایی توسط جنگنده روسی اولین واکنش آمریکا به حادثه رهگیری هواپیمای «ماهان» واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا" اخبار "روسیه" پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ الکاظمی: رابطه ما با ایران باید بر اساس منافع مشترک باشد/ در انتخابات کاندیدا نخواهم شد/ به نیروهای جنگی در عراق نیاز نداریم ۲ جان بولتون: دولت ترامپ با راه اندازی مکانیزم ماشه "احمق" به نظر می‌رسد ۳ رویترز: کشتی ایرانی ۱۴۰۰۰ تن آلومینا در ونزوئلا بارگیری کرد ۴ عربستان|رژیم سعودی مجبور به توقف حکم اعدام ۳ نوجوان شیعه شد ۵ رسوایی فرار نظامیان صهیونیست؛ تانک‌های بدون نظامی در جولان اشغالی+ فیلم ۶ یک رسانه غربی : امارات در حمله پهپادی به آکادمی نظامی در لیبی نقش داشت ۷ جهاد اسلامی: هرگز فرصت تغییر قواعد درگیری را به دشمن نخواهیم داد/ قادر به شلیک هزاران موشک در روز هستیم ۸ توضیحات مسکو درباره حادثه رخ داده در سوریه بین نظامیان روسیه و آمریکا مهمترین اخبار بین الملل ظریف: آمریکا یا قانون را نمی‌فهمد یا سازمان ملل را گزارش تلویزیون عبری از شرایط رقت‌بار شهرک‌های صهیونیست‌نشین در سایه بالن‌های مقاومت ۲ نکته مهم شب پایانی مجمع ملی حزب جمهوریخواه؛ کرونا مهم نیست، نژادپرستی وجود ندارد جانشینان احتمالی شینزو آبه چه کسانی هستند؟ مهمترین اخبار تسنیم همتی: افزایش‌ موقتی نرخ تورم کنترل شد/ تحریم‌ها نفس پایانی را می‌کشد آمریکا ۴ نفر را به انتقال قطعات هواپیما به ایران متهم کرد نمکی: کاش ابزاری فراتر از خواهش و التماس داشتم تا به دلیل ترددهای بی‌‌رویه مضطرب نمی‌‌شدم جهاد اسلامی: هرگز فرصت تغییر قواعد درگیری را به دشمن نخواهیم داد/ قادر به شلیک هزاران موشک در روز هستیم وال‌استریت ژورنال: آمریکا یک سوم نیروهایش را از عراق خارج می‌کند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا اخبار روسیه اخبار آمریکا اخبار روسیه بر فراز دریای سیاه توسط جنگنده روسی رهگیری هواپیمای بین الملل بمب افکن یک فروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۱۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن ورود کشتی‌های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا ممنوعیت ورود شناور‌های مرتبط با روسیه به بنادر آمریکا را به علت عملیات روسیه در اوکراین به مدت یک سال دیگر تمدید کرد.

به گزارش ایسنا، بایدن در بیانیه‌ای در این باره گفت: من وضعیت اضطراری درباره فدراسیون روسیه و قوانین اضطراری مربوطه در رابطه با مقررات لنگرگیری و جا به جایی شناور‌های مرتبط با روسیه در بنادر آمریکا را به مدت یک سال تمدید می‌کنم.

دیگر خبرها

  • لحظه سقوط بمب افکن روسی + فیلم | وزارت دفاع روسیه سقوط جنگنده خود را تأیید کرد
  • یک بمب افکن روسی اوکراین را بمباران کرد و سرنگون شد
  • (ویدئو) بمب‌افکن آمریکایی B-۵۲ آمریکا در پرواز کم‌ارتفاع
  • انفجار مهیب در پایگاه هوایی روسیه در کریمه و نابودی سامانه های موشکی+ فیلم/پیش بینی رسانه آمریکایی از نزدیک بودن شکست اوکراین در برابر روسیه
  • انفجار مهیب در پایگاه هوایی روسیه در کریمه و نابودی سامانه های موشکی
  • پرواز هواپیمای آمریکایی بر فراز تنگه تایوان و واکنش سریع چین
  • آماده‌باش ارتش چین در پی پرواز هواپیمای آمریکا بر فراز تایوان
  • بایدن ورود کشتی‌های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن