Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آلمانی قرمزها کمی نگران سلامتی بازیکنان خود در اردوهای ملی است.

پس از چند ماه شاهد مسابقات ملی خواهیم بود و برخی از بازیکنان به تیم های ملی کشور خود دعوت شده اند و با توجه به شیوع ویروس کرونا، این موضوع موجب نگرانی برخی از مربیان شده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از تلگراف، یورگن کلوپ، سرمربی باشگاه لیورپول اذعان می کند که کمی نگران سلامتی بازیکنان خود در اردوهای ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این رابطه می گوید:

نمی خواهم از کلمه نگرانی استفاده کنم زیرا می دانم که همه بازیکنان تمام تلاش خود را انجام خواهند داد تا آمادگی خود را حفظ کنند. البته این را هم باید بگویم که اگر دختر 16 ساله شما برای اولین بار به بیرون برود و حتی اگر شخص خیلی خوبی هم باشد، باز هم شما کمی نگران او هستید. این شرایط دقیقا مانند حضور بازیکنان در بازی های ملی است.

برخی از بازیکنان در اردوهای ملی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و این موضوع باعث افزایش نگرانی سرمربیان شده است. کلوپ در این باره می گوید:

من نمی خواهم بگویم فقط ما چنین مشکلی را داریم بلکه این مشکل همه مردم و جامعه ما است. اطمینان دارم که فدراسیون های فوتبال به طور کامل از سالم بودن بازیکنان ما اطمینان حاصل خواهند کرد. با این حال، هنگامی که بازیکنان ما بازگردند، در سریع ترین زمان ممکن از آن ها تست ابتلا به ویروس را خواهیم گرفت و سعی می کنیم تا بفهمیم که آن ها وضعیت خوبی دارند یا خیر. اطمینان دارم که در اردوهای ملی از آن ها تست ابتلا به ویروس گرفته خواهد شد.

 

همچنین بخوانید:

یورگن کلوپ: چه کسی بدش می آید مسی را در تیمش داشته باشد؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اردوهای ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۱۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ

لیورپول به سراغ سرمربی هلندی فاینورد رفته است. 

طرفداری | خبرنگاران نزدیک به لیورپول از پیشتازی سرمربی فاینورد برای تصاحب جایگاه یورگن کلوپ خبر دادند. 

به گزارش پل جویس از تایمز؛ آرنه اسلوت، سرمربی فاینورد در این لحظه در کورس هدایت لیورپول پیشتاز است. سرمربی 45 ساله که روزهای گذشته فاینورد را به مقام قهرمانی جام حذفی هلند رساند، در فصل 23-2022 این تیم را پس از شش فصل در جایگاه اول اردیویسه قرار داده بود. توانایی اسلوت در پیشرفت بازیکنان و همچنین سبک تهاجمی او باعث شده است که مدیران لیورپول به سراغ این مربی بروند. این انتقال نهایی نیست چراکه قرمزها همچنان تمایل دارند نام‌های دیگری را نیز بررسی کنند، با این حال می‌تواند برای اسلوت شانس بالایی قائل شد. جایگاه مربیگری بایرن مونیخ، بارسلونا و میلان نیز انتقال اسلوت به لیورپول را پیچیده می‌کند. مطابق گزارش کریس باسکامب از تلگراف، بارسلونا و بایرن مونیخ نیز به سرمربی هلندی علاقه‌مند هستند. 

فصل گذشته تاتنهام برای انتقال آرنه اسلوت وارد عمل شد اما او با رد پیشنهاد دنیل لوی تصمیم گرفت در فاینورد ماندگارد شود. او احساس می‌کند از تابستان آینده برای ورود به تیم‌های بزرگ اروپا آماده است. فابریتزیو رومانو نیز با تایید اخبار مطرح شده، از تماس لیورپول و اسلوت خبر دارد. روز گذشته روبن آموریم از لیست لیورپول خارج شده بود. 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • آقای کلوپ لیگ را در گودیسون پارک از دست دادی!
  • خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول / فیلم
  • پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد
  • مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت
  • استقبال اسطوره هلندی از گزینه جدید لیورپول
  • توصیه به لیورپول: مورینیو دوای درد شماست!‏
  • آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ
  • یورگن کلوپ مدیون سرمربی پرسپولیس!
  • هشدار سازمان بهداشت جهانی در مورد اپیدمی جدید/ آیا ویروس جدید جای نگرانی دارد؟