Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: بازار موبایل در حالی روز‌های پرنوسانی را پشت سر می‌گذارد که قیمت انواع گوشی‌های سامسونگ با کاهش مواجه شده است به طوری که قیمت گوشی سامسونگ گلگسی نوت پلاس با ۲۵۶ گیگ رم از ۲۴ میلیون تومان طی چند روز اخیر به ۲۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است و قیمت مدل اس ۱۰ این گوشی نیز کاهش چشمگیری داشته است و از ۲۰ میلیون تومان به ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش خبر آنلاین، در این بین، اما قیمت گوسی‌های مدل " آ " سامسونگ طی چند روز اخیر ثابت بوده است و در حال حاضر گوشی آ ۸۰ این برند با ۱۲۸ گیگ رم ۸.۵ تا ۹ میلیون تومان قیمت دارد و مدل " آ ۷۱ " این برند نیز با ۱۲۸ گیگ رم نیز ۸.۵ تا ۹ میلیون تومان قیمت دارد و در حال حاضر قیمت مدل‌های " آ ۳۱ "، " آ ۵۱ " و " آ ۱۰ " به ترتیب ۵.۴، ۶.۷ و ۳.۲ میلیون تومان اعلام شده است.

در این بین، اما قیمت انواع گوشی‌های آیفون طی چند روز اخیرنوسانات شدیدی را پشت سر گذاشته است و اختلاف قیمتی این گوشی‌ها در فروشگاه‌های مختلف بسیار افزایش یافته است به گونه‌ای که قیمت آیفون پرومکس با ظرفیت ۲۵۶ از ۳۲ میلیون تومان تا ۳۹ میلیون تومان اعلام شده است. سایر مدل‌های این گوشی نیز با اختلاف قیمت چشمگیری در فروشگاه‌ها عرضه می‌شوند به گونه‌ای که قیمت گوشی آیفون اس‌ای مدل ۲۰۲۰ از ۱۳ تا ۱۵ میلیون تومان در نوسان است.

در حال حاضر گوشی آیفون ۸ با ظرفیت ۶۴ گیگابایت ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، آیفون ۷ با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و آیفون ایکس با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: موبایل قیمت موبایل صراط میلیون تومان هزار تومان گوشی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۱۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداششت کلاهبردار رسیدساز جعلی در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ،امیرحسین سلیمانی گفت: زنی میانسال با ارائه مرجوعه قضایی به پلیس فتا مراجعه و اعلام کرد که فردی با هویت مشخص به مغازه من مراجعه کرد و اقدام به خرید ۳ دستگاه گوشی تلفن همراه با رسید بانکی کرد که پس از ساعتی متوجه شدم پولی به حساب من واریز نشده و از من کلاهبرداری شده است.
وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که فرد کلاهبردار با بیان اینکه کارت بانکی خود را همراه ندارد و وجه گوشی‌های موبایل خریداری شده را به صورت اینترنتی پرداخت می‌کند؛ با نشان دادن یک رسید بانکی جعلی پس از دریافت گوشی‌های موبایل، فروشگاه را ترک می‌کرده است.
رئیس پلیس فتا فارس بیان کرد: کارشناسان با انجام تحقیقات تخصصی و بررسی‌های فنی، متوجه این موضوع شدند که متهم با هویت‌های جعلی برای خرید موبایل به ۳ موبایل فروشی دیگر نیز مراجعه و با ارائه یک رسید بانکی جعلی مجموعاً ۱۲ گوشی موبایل به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را تحویل و محل را ترک کرده است.
سلیمانی ادامه داد: کارشناسان تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی موفق به شناسایی متهم در کمترین زمان ممکن شدند و با هماهنگی قضایی وی را در یکی از محلات شیراز دستگیر کردند.
وی با بیان اینکه متهم پس از مشاهده مدارک و مستندات پلیس به جرم خود اقرار کرد، گفت: هم استانی‌های عزیز برای جلوگیری از اینگونه کلاهبرداری‌ها باید سامانه پیامکی حساب‌های خود را فعال کنند تا با دریافت پیامک از طرف بانک مربوطه از انجام عملیات بانکی مورد نظر اطمینان حاصل کنند.

این مقام انتظامی به هموطنان توصیه کرد: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس cyberpolice.gov.ir (بخش گزارشات مردمی) و یا با شمار تماس ۰۹۶۳۸۰ با همکاران در میان بگذارند.

دیگر خبرها

  • قیمت پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار در آخرین روز فروردین
  • ماجرای تولید موبایل ایرانی به کجا رسید؟
  • گوشی جدید سامسونگ در بازار چقدر تحویل گرفته شد؟
  • تولید گوشی ایرانی به کجا رسید؟
  • حذف کارت بانکی آغاز شد / خرید با موبایل!
  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ریزش قیمت خودرو‌های وارداتی
  • قیمت گوشی امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ چند؟
  • آیفون ویژه طرفداران پدرخوانده و پیکی بلایندرز/ عکس
  • بازداششت کلاهبردار رسیدساز جعلی در شیراز