Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- آیین‌های عزاداری هشتمین شب ماه محرم با حضور خیل عاشقان حسینی در امامزاده اسماعیل(ع) قزوین برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، آیین‌های عزاداری هشتمین شب ماه محرم با حضور خیل عاشقان حسینی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) فرزند برومند امام صادق(ع) در قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که توسط هیئت انصارالصلوه برپا شد، بعد از سخنرانی حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محمدجواد زهرایی درباره فلسفه قیام عاشورا و ذکر مصیبت اباعبدالله‌الحسین(ع) و حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) حاضران در جلسه به انجام عزاداری پرداختند.

انتهای پیام/ ز

R7541/P/S6,63/CT8 واژه های کاربردی مرتبط استانداری قزوین عزاداری امام حسین (ع) ماه محرم بیشتر بخوانید... مراسم عزاداری شب هفتم محرم در مسجد‌النبی قزوین به روایت تصاویر مراسم عزاداری دهه اول محرم در هیئت رزمندگان اسلام قزوین به‌روایت تصویر ‌ مراسم عزاداری شب چهارم محرم در هیئت حسین جان قزوین به روایت تصاویر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مراسم عزاداری شب هفتم محرم در مسجد‌النبی قزوین به روایت تصاویر مراسم عزاداری دهه اول محرم در هیئت رزمندگان اسلام قزوین به‌روایت تصویر ‌ مراسم عزاداری شب چهارم محرم در هیئت حسین جان قزوین به روایت تصاویر واژه های کاربردی مرتبط استانداری قزوین عزاداری امام حسین (ع) ماه محرم پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ دادستان گیلان: قاتل رومینا اشرفى ‌به ۹ سال حبس و پرداخت دیه ‌محکوم شد /‌ رأى قابل فرجام‌خواهى است ۲ گزارش| بی‌توجهی برخی هموطنان به هشدارها و مسافرت به گیلان / شرایط کرونا رو به «بحران» است ۳ حلقه ماتم تعزیه‌خوانان کرمان "به وقت حاج قاسم" / ادای احترام به ‌سیدالشهدای مقاومت + فیلم و عکس ۴ کلنگ‌زنی ۲۵۶ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در قم+ فیلم ۵ گزارش|‌جولان مسافران کرونایی در جاده‌های مازندران / مردم هیچ اعتنایی به توصیه‌های مسئولان بهداشتی ندارند ۶ گزارش| اعتراض متقاضیان طرح مسکن ملی؛ قیمت‌ها عادلانه نیست ۷ رویکردهای تشویقی برای جذب سرمایه‌گذاران در گیلان؛ مبادلات تجاری با کشورهای حاشیه خزر توسعه می‌یابد ۸ رئیس پلیس‌راه استان قم: برای نخستین بار شاهد ترافیک سنگین در محورهای قم از ابتدای شیوع کرونا بودیم مهمترین اخبار استانها عزاداری با سبک و سیاق خاص در حسینیه آقاسید جمال قزوین/ چراغ روضه‌ای که بعد از گذشت ۱۳۸ سال هنوز روشن است+ فیلم یوم‌العباس(ع) متفاوت در زنجان / بزرگ‌ترین رزمایش کمک‌های مومنانه کشور برگزار شد + تصاویر کلنگ‌زنی ۲۵۶ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در قم+ فیلم عضو مجلس خبرگان رهبری: دستگاه‌های انقلابی نسبت به احیای امر به معروف در جامعه متعصب باشند+ فیلم مهمترین اخبار تسنیم همتی: افزایش‌ موقتی نرخ تورم کنترل شد/ تحریم‌ها نفس پایانی را می‌کشد آمریکا ۴ نفر را به صادرات قطعات هواپیما به ایران متهم کرد نمکی: کاش ابزاری فراتر از خواهش و التماس داشتم تا به دلیل ترددهای بی‌‌رویه مضطرب نمی‌‌شدم جهاد اسلامی: هرگز فرصت تغییر قواعد درگیری را به دشمن نخواهیم داد/ قادر به شلیک هزاران موشک در روز هستیم وال‌استریت ژورنال: آمریکا یک سوم نیروهایش را از عراق خارج می‌کند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین عزاداری امام حسین ع ماه محرم استانداری قزوین عزاداری امام حسین ع ماه محرم قزوین به روایت تصاویر مراسم عزاداری شب محرم در هیئت ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۱۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتور روشن و سرحال امین: درخشش ۱۸ امتیازی

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مرحله نیمه نهایی برای کسب رتبه پنجم سوپرلیگای والیبال ایتالیا تیم ورونا در شب خوب امین اسماعیل نژاد با نتیجه سه بر یک از سد مودنا گذشت و به بازی برای کسب رتبه پنجم صعود کرد.

در این دیدار ورونا ست های اول، دوم و چهارم را به ترتیب با نتایج 25 بر 22، 25 بر 22 و 25 بر 19 پیروز شدند و مودنا نیز ست سوم را با نتیجه  25 بر 23 برد.

در این مسابقه امین اسماعیل نژاد قطر پاسور ایرانی ورونا شب درخشانی داشت و هجده امتیاز برای تیمش کسب کرد. اما امتیاز آورترین بازیکن ورونا بازهم نوموری کیتا با بیست امتیاز بود.

ورونا با این برد حالا برای کسب رتبه پنجم باید به مصاف لوبه برود که بازی بسیار سختی برای یاران امین اسماعیل نژاد خواهد بود.

دیگر خبرها

  • عنایتی با پیکان جوانان مقابل تیم محرم
  • شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان
  • استقبال رسمی از رئیس جمهور در سریلانکا
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از حجت الاسلام رئیسی
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از رئیسی
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذا
  • موتور روشن و سرحال امین: درخشش ۱۸ امتیازی
  • وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید