Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سرویس فدرال همکاری‌های نظامی-فنی روسیه گفت: این کشور روی انعقاد قراردادهای فروش تسلیحات نظامی به شرکای خارجی به ارزش چند صد میلیون دلار حساب کرده که برخی از قراردادها دیگر منعقد شده است.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری «نووستی»، "دمیتری شوگایف" رئیس سرویس فدرال همکاری‌های نظامی-فنی روسیه، در حاشیه نمایشگاه بین المللی تسلیحات نظامی "ارتش-2020" در گفت‌وگو با این خبرگزاری اعلام کرد که روسیه قراردادهایی را با شرکای خارجی خود برای تأمین تسلیحات نظامی به ارزش کلی چند صد میلیون دلاری در چارچوب این نمایشگاه امضاء می‌کند که برخی از قراردادها از هم اکنون منعقد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته شوگایف، از جمله این قراردادهای فروش تسلیحات نظامی، بخصوص با جمهوری‌های ارمنستان، بلاروس و قزاقستان است.

وی همچنین یادآور شد که طرف روسی در حال مذاکره با مشتریان خارجی برای خرید جدیدترین  نوع هواپیماهای بدون سرنشین شناسایی-تهاجمی با قدرت پرواز طولانی مدت، به نام "اوریون" است.

شوگایف افزود: «علاقه زیادی به هواپیمای بدون سرنشین "اوریون" وجود دارد. این هواپیمای بدون سرنشین این توانایی را دارد که با عملکردهای تهاجمی و شناسایی برای مدت طولانی در آسمان باقی بماند و یک محصول رقابتی و خوش‌ آتیه است. و کارهای بازاریابی جدی روی آن از سوی شرکت "راس آبارون اکسپورت" صورت گرفته است.»

به گفته وی، علاوه بر فروش این پهپاد، روسیه آمادگی دارد تمامی زیرساختارهای لازم برای بکارگیری آن را تحویل داده و پرسنل متخصص برای کار با این هواپیما را نیز آموزش دهد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین روسیه تحریم تسلیحاتی فروش سلاح تسلیحات نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۲۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه

قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه با وجود ادامه تحریم‌های این تیم تمدید خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسپورت اکسپرس، اتحادیه فوتبال روسیه قصد دارد قرارداد خود را با والری کارپین سرمربی تیم ملی این کشور تمدید کند.

به گفته این رسانه ورزشی روسیه، مدیریت اتحادیه فوتبال روسیه به‌زودی با واری کارپین وارد مذاکره می‌شود و به او قرارداد جدیدی برای مدت دو سال پیشنهاد خواهد کرد.

تغییر موضع فوتبال فرانسه درباره حمله تروریستی مسکو

قرارداد کنونی والری کارپین که از تابستان 2021 هدایت تیم ملی روسیه را برعهده دارد، در آگوست 2024 به پایان می‌رسد. این مربی به‌طور همزمان سرمربی یاران محمد محبی در باشگاه روستوف نیز هست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دلیل جدایی بازیکن خارجی استقلال مشخص شد
  • صادرات حدود ۵۲ میلیارد مترمکعب گاز به عراق به ارزش ۱۵ میلیارد دلار
  • صادرات حدود ۵۲ میلیارد مترمکعب گاز به عراق‌ به ارزش ۱۵ میلیارد دلار
  • خبرگزاری روسی: شرکت های خارجی پس از ترک روسیه ۱۰۷ میلیارد دلار ضرر کردند
  • ستاره خارجی جدید لیگ برتر ایران هپاتیت دارد
  • بازیکن خارجی آبی ها هپاتیت داشت و از ایران رفت | فسخ قرارداد زودهنگام
  • جدایی هافبک اکوادوری استقلال خورستان به دلیل ابتلا به هپاتیت!
  • جدایی هافبک خارجی استقلال خوزستان به دلیل ابتلا به هپاتیت
  • تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه
  • اوکراین ۸۸۰ میلیون دلار از صندوق بین‌المللی پول دریافت کرد