Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@23:28:27 GMT

طارمی در تیم منتخب فصل پرتغال+عکس

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۲۲۵۹۵

طارمی در تیم منتخب فصل پرتغال+عکس

به گزارش خبرآنلاین؛ امشب طی مراسمی برترین بازیکنان فصل 2019-2020 فوتبال پرتغال معرفی شدند که در میان نام تیم منتخب نام مهدی طارمی ستاره ایرانی ریوآوه که توانست عنوان آقای گلی فصل را با درخشش خود به دست آورد، به چشم می‌خورد؛ طارمی که این روزها نامش در اطراف دو باشگاه بزرگ و پرطرفدار پرتغالی (پورتو و اسپورتینگ) شنیده می‌شود، در مراسم امشب حضور نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تیم منتخب اعلام شده آگوستین مارچسین دروازه بان (پورتو) به عنوان دروازه‌بان و ریکاردو اسگایو (اسپورتینگ)، پپه (پورتو)، روبن دیاس (بنفیکا) و آلکس تلس (پورتو) به عنوان چهار مدافع برتر فصل معرفی شده‌اند؛ پدرو گونزالوس (فامالیکائو)، اوتایو (پورتو) و پیزی (بنفیکا) سه هافبک ترکیب منتخب فصل انتخاب شده و در خط حمله نیز مهدی طارمی ستاره ایرانی ریوآوه در کنار خسوس کورونا (پورتو) و پائولینیو (براگا) به عنوان سه مهاجم منتخب فصل انتخاب شده‌اند.

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۲۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دوباره طارمی؛ ستاره ایرانی به اوج برگشت!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر پرتغال امشب (یکشنبه) تیم پورتو مهمان کاسا پیا بود و در پایان با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید.

مهدی طارمی که اخیرا به ترکیب اصلی پورتو برگشته، در این بازی 85 دقیقه حضور داشت و پاس گل دوم تیمش را ارسال کرد. او در 2 بازی قبلی هم برای پورتو گل زده بود و دوباره به فرم خوب فصل گذشته برگشته است.

پورتو با این برد 62 امتیازی شد و در رتبه سوم جدول باقی ماند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898068

دیگر خبرها

  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • پیروزی پورتو در شب درخشش مهدی طارمی
  • برتری پورتو با پاس گل طارمی
  • پیروزی پورتو با درخشش طارمی+ فیلم
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی
  • ۳ امتیاز خارج از خانه پورتو با پاس گل طارمی
  • هفته سی‌ام لیگ پرتغال؛ پورتو با پاس گل طارمی برد
  • برد پورتو با پاس گل طارمی
  • پاس گل مهدی طارمی مقابل کاساپیا (کاساپیا 1-2 پورتو)
  • درخشش دوباره طارمی؛ ستاره ایرانی به اوج برگشت!