Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: مشمولانی که در کنکور سال 99 شرکت کرده‌اند تا 31 شهریور فرصت دارند تا نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود تا 31 شهریور اقدام کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، سردار تقی مهری در ارتباط با آخرین مهلت تعیین و تکلیف وضعیت نظام وظیفه کنکور‌ی‌های سال 99 اظهار کرد: مشمولان فارغ التحصیل دیپلمی که در سال 98 مدرک تحصیلی خود را دریافت کرده و در کنکور سراسری سال 99 شرکت کردند با توجه به مقررات و به جهت رفع مشکل این عزیزان تا 31 شهریورماه مهلت دارند نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مهلت مذکور صرفاً به جهت ثبت درخواست‌ها در دفاتر پلیس +10 می‌باشد و زمان اعزام به خدمت این عزیزان در ماه‌های آتی مشخص می‌شود.

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی افزود: مشمولان عملاً تا فرارسیدن زمان اعزام خدمت خود فرصت انتخاب رشته و در صورت فراهم شدن شرایط توسط سازمان سنجش امکان ثبت نام بدون دغدغه در دانشگاه را دارند.

مهری خاطرنشان کرد: ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان وظیفه عمومی ناجا به‌منظور مساعدت و تعیین تکلیف این مشمولان منتظر اعلام نتایج و برنامه زمان‌بندی انتخاب رشته، ثبت‌نام و زمان دقیق شروع به تحصیل این عزیزان از سوی سازمان سنجش و وزارتخانه‌های علوم و بهداشت است که به محض تعیین موارد مذکور، سازمان وظیفه عمومی ناجا، ضوابط مربوط به این عزیزان را به زودی اعلام می‌کند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا تصریح کرد: در صورت عدم اعلام برنامه زمان‌بندی مناسب از سوی سازمان سنجش و وزارتخانه‌های مذکور و نیز شروع به تحصیل این عزیزان در ترم دوم، اعزام مشمولان در نزدیک‌ترین ماه انجام تا آنها بتوانند دوره آموزشی خود را در نیروهای مسلح گذرانده و در صورت تمایل در بهمن ماه از خدمت ترخیص می‌شوند.

وی ادامه داد: کلیه نیروهای مسلح موظف هستند برابر مقررات در صورت اعلام قبولی مشمولان به سرعت نسبت به تسویه حساب با مشمولان اقدام  به جهت ادامه تحصیل آنها را به سازمان وظیفه عمومی معرفی کنند.

مهری با اعلام این‌که مشمولان و خانواده‌های محترم آنها هیچ دغدغه و نگرانی نداشته باشند، گفت: سازمان وظیفه عمومی ناجا و همکاران بنده در ستاد کل نیروهای مسلح به‌دنبال رفع مشکلات مشمولان است.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا در پایان گفت: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام‌رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

انتهای پیام/4105

منبع: آنا

کلیدواژه: سردار تقی مهری رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا مشمولان خدمت سربازی سازمان وظیفه عمومی ناجا رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۲۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۶۱۸ حافظ خراسانی در آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از برگزاری مرحله دیگری از آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن کریم خبر داد و گفت: به حافظان ۱۰ جزء قرآن کریم مدرک دیپلم به حافظان ۲۰ جز قرآن مدرک فوق دیپلم و به حافظان کل مدرک لیسانس اعطا می‌شود. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، حجت‌الاسلام هادی صاحبقرانی در نشست خبری نوزدهمین آزمون سراسری اعطای مدارک تخصصی به حافظان قرآن کریم، اظهار داشت: این آزمون بزرگترین رویداد قرآنی کشور است که در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر انس با قرآن برگزار می‌شود، در این راستا مدارک تخصصی به حافظان قرآن اعطا می‌شود و این مدارک توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان سنجش آموزش کشور صادر و به حافظان واجد شرایط تعلق می‌گیرد و داوطلبان پس از موفقیت در آزمون کتبی در آزمون شفاهی که توسط اساتید مجرب برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

وی افزود: امسال این آزمون در هفت حوزه تربت جام، نیشابور، کاشمر، سبزوار، مشهد در دوحوزه (خواهران و برادران) و خواف برگزار و این در حالی است که در مجموع 1618 نفر در این آزمون شرکت کرده‌اند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در خصوص هزینه ثبت نام در این آزمون تصریح کرد: هزینه ثبت نام 220 هزار تومان است و بخشی از آن توسط سازمان تبلیغات اسلامی پرداخت می‌شود.

صاحبقرانی با تأکید بر اهمیت انس با قرآن کریم، گفت: حفظ و قرائت قرآن، دروازه ورود به سعادت و رستگاری است، طرح "زندگی با آیه‌ها" با هدف پیاده‌سازی آموزه‌های قرآن در زندگی، در حال اجرا است و این طرح در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن است.

وی با بیان اینکه در زمینه کاربردی کردن قرآن در زندگی کوتاهی‌هایی صورت گرفته است، تاکید کرد: باید با همفکری و مطالبه‌گری در فضای عمومی جامعه، نسبت به ترویج فرهنگ قرآنی اهتمام ورزیم. گفتمان‌سازی در خصوص تربیت 10 میلیون حافظ قرآن باید به یک مطالبه عمومی تبدیل شود.

صاحبقرانی در خصوص برگزاری برنامه محفل نیز، گفت: این برنامه نقطه عطفی در امر حفظ قرآن است ، همچنین گفتمان‌سازی در خصوص اهمیت حفظ قرآن را به همراه داشت و تکرار چنین برنامه‌هایی در طول سال می‌تواند در تحقق اهداف قرآنی رهبر معظم انقلاب مؤثر باشد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، افزود: خراسان رضوی با 1618 نفر شرکت کننده، رتبه اول کشور را در این زمینه دارد که از این تعداد 1130 نفر خانم و 488 نفر آقا هستند.

20 هزار حافظ بالای 5 جزء و 20 هزار مربی و استاد قرآن در خراسان رضوی

مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات خراسان رضوی نیز اظهار داشت: به حافظان 10 جز مدرک دیپلم، 20 جز مدرک فوق دیپلم و کل قرآن مدرک لیسانس اعطا خواهدشد و این درحالی است که در این آزمون، به حافظان 10 جز قرآن، مدرک دیپلم، به حافظان 20 جز، مدرک فوق دیپلم و به حافظان کل قرآن، مدرک لیسانس اعطا می‌شود.

رمضانی با اشاره به جایگاه ویژه مشهد در ترویج فرهنگ قرآنی، بیان کرد: استان خراسان رضوی به عنوان دارالقرآن ایران، مفتخر به تربیت قاریان و حافظان ممتاز بین‌المللی است که این امر، برکت وجود بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) است.

وی ادامه داد: آزمون در 7 حوزه امتحانی در سطح استان برگزار می‌شود که 933 نفر از شرکت کنندگان در حوزه های مشهد حضور دارند و در حال حاضر 20 هزار حافظ قرآن کریم در سطح استان وجود دارد و بیش از 2500 جلسه قرآن به صورت روزانه در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود.

مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات خراسان رضوی با بیان اینکه اعطای مدرک به حافظان قرآن، زمینه اشتغال آنان را به عنوان معلم و استاد در مدارس و مراکز آموزشی فراهم می‌کند، گفت: تاکنون از سال 85 حدود 11 هزار نفر در این آزمون شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • خبر مهم برای مشمولان؛ به جای سربازی در این نهاد خدمت کنید
  • مهلت هفت روزه به کارفرمایان برای معرفی اتباع غیرمجاز
  • رقابت ۱۶۱۸ حافظ خراسانی در آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • فرماندهی فارغ‌التحصیل از دانشگاه کوچه و بازار
  • آیا امسال سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور آغاز می شود؟!
  • امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی
  • حمایت دانشگاه تهران از فارغ التحصیلان و دانشجویان جویای کار
  • کاهش تعداد فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها در آمریکا برای دومین سال متوالی