Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهرالله رحشانی مهر معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: این مدرسه در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمریع با اعتبار پنج میلیارد تومان ساخته می‌شود.

مهرالله رحشانی مهر افزود: سیستان وبلوچستان از نظر فضای آموزشی در سطح پایینی نسبت به کشور قرار دارد و برای همین منظور جهت توجه بیشتر ۱۵۰ میلیارد تومان در ردیف بودجه ملی اعتبار در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه به طور حضوری در مناطق مختلق کشور بویژه در روستاهای سیستان وبلوچستان برای بررسی مشکلات حضور یافتم افزود: علاوه‌بر اعتبارات دولتی، خیران نیز کمک‌های زیادی کرده‌اند که جا دارد از حضور آنان در روستاهای مختلف قدردانی کرد.

معاون وزیر رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: ساخت مدارس در سیستان و بلوچستان سرعت گرفته و شاهد کلنگ زنی و افتتاح مدارس هستیم و این خود نوید دهنده آینده روشن در حوزه مدرسه سازی در نقاط مختلف استان است.

او  در این سفر قول مجتمع بزرگ کارگاهی شرکت پرلیت هیچان که به آموزش و پرورش واگذار شده هر چه سریعتر نوسازی، محوطه سازی، دیوارکشی و تجهیزات لازم اختصاص دهد و همچنین بر ساخت مدرسه و حل مشکلات آموزشی در روستاهای شگیم، کوچینک و آبگاه قول مساعد داد.

نماینده مردم شهرستان‌های چابهار، نیکشهر، کنارک، دشتیاری و قصرقند در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: بیش‌از ۶ هزار کلاس درس در حوزه انتخابیه چابهار نیاز است که ساخته شود و برای این امر نیازمند حمایت بیشتر کمک‌های دولتی و مساعدت خیران هستیم.

معین الدین سعیدی افزود: دولت در شرایط سخت اعتباری و فشارهای اقتصادی و تحریم در تمام نقاط سیستان و بلوچستان طرح‌های زیادی در حال افتتاح و کلنگ زنی دارد.

او  گفت: انتظار می‌رود سرانه فضای آموزشی سیستان وبلوچستان بویژه در جنوب استان به هشت مترمربع استاندارد کشور به ازای هر دانش آموز برسد تا شاهد رشد و بالندگی در حوره آموزش باشیم.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توسعه فضای آموزشی ساخت مدرسه خیری نماینده مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۳۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس برخی شهرهای سیستان و بلوچستان تعطیل شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، روابط عمومی فرمانداری زرآباد اعلام کرد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی و هشدار سطح قرمز هواشناسی،براساس تصمیم ستاد پیشگیری، فرماندهی و عملیات پاسخ به بحران شهرستان زرآباد، مدارس این شهرستان امروز(سه شنبه) در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح به صورت غیرحضوری خواهد بود.

فعالیت مدارس شهرستان مهرستان نیز غیر حضوری می باشد.

مجیب حسنی فرماندار نیکشهر نیز گفت: بنابر تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان نیکشهر و با توجه به فعالیت سامانه بارشی در پیش از ظهر روز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ، فعالیت مدارس شهرستان نیکشهر در تمامی مقاطع به صورت غیر حضوری اعلام می شود.

روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دلگان نیز اعلام کرد: پیرو هشدار سطح قرمز هواشناسی و مصوبه ستاد مدیریت بحران شهرستان دلگان مدارس تمامی مقاطع در نوبت صبح و بعدظهر امروز سه شنبه مورخ ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ بصورت مجازی در بستر شاد برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • مدارس برخی شهرهای سیستان و بلوچستان تعطیل شد
  • مدارس سیستان و بلوچستان غیرحضوری شد
  • احداث مدرسه ۶ کلاسه صالح شهر در دستور کار قرار گرفت
  • افتتاح مدرسه ۶ کلاسه دستان مهربان روستای ماندیرو منطقه پلان
  • به زمین زده شدن ­کلنگ ساخت ایستگاه آتش نشانی در تهران
  • ساخت مدارس باید مطابق با اقلیم سیستان و بلوچستان باشد
  • افتتاح مدرسه ۱۸ کلاسه در زاهدان با حضور وزیر کشور
  • دولت اعتبارات خاصی جهت ساخت و ساز مدارس در سیستان و بلوچستان اختصاص داده است
  • با حضوروزیر کشور:افتتاح مدرسه ۱۸ کلاسه ایران ما در زاهدان
  • مدرسه ۱۸ کلاسه در حاشیه شهر زاهدان توسط وزیر کشور بهره‌برداری شد