Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@22:33:36 GMT

تایید شد؛ دربی میلان برای جذب پدیده فوتبال ایتالیا

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۲۳۲۵۸

تایید شد؛ دربی میلان برای جذب پدیده فوتبال ایتالیا

ماسیمو سلینو، رئیس باشگاه برشا تایید کرد که دو تیم اینتر و میلان خواهان جذب ساندرو تونالی هستند.

به گزارش "ورزش سه"، تونالی 20 ساله در فصلی که گذشت عملکرد درخشانی را از خود ارائه داد و همین موضوع باعث شده که شایعات زیادی پیرامون جدایی احتمالی او از باشگاه برشا به گوش برسد. از طرفی گفته می شود که سه غول فوتبال ایتالیا یعنی یوونتوس، اینتر و میلان خواهان جذب این پدیده جوان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حالا و در همین رابطه رئیس باشگاه برشا یعنی ماسیمو سلینو علاقه دو تیم شهر میلان را به تونالی تایید کرده است. او در این باره گفت: " من همیشه از جدیت پائولو مالدینی تمجید کرده‌ام. میلان تاریخی را برای مذاکرات تعیین کرده است اما نمی‌خواهم بیشتر از این چیزی بگویم."

 

 

 

 

رئیس باشگاه برشا در ادامه گفت: "از طرفی جوزپ ماروتا نیز همیشه علاقه خود را به جذب تونالی نشان داده است. من همیشه از مذاکره با سایر باشگاه ها از جمله تیم‌های خارجی دوری کرده‌ام. این پسر باید بداند که آینده اش چگونه است بنابراین من عجله ای ندارم. با این حال فکر می‌کنم که خود او کمی در این باره عجله دارد."

برشا آث میلان اینتر میلان تونالی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: برشا آث میلان اینتر میلان تونالی باشگاه برشا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۳۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشک شوق هاکان چالهان اوعلو پس از فتح اسکودتو با اینتر / عکس

هاکان سرانجام فاتح اسکودتو شد.

دیدار میلان و اینتر در هفته 33 سری آ 2023/24 با برتری 2-1 نراتزوری خاتمه یافت. شاگردان سیمونه اینزاگی در دربی دلامادونینا، اسکودتوی شماره 20 تاریخ اینتر را قطعی کردند. این قهرمانی برای هاکان چالهان اوعلو هافبک ترک اینتر بسیار شیرین بود.

هاکان سه فصل پیش در انتقالی جنجالی به عنوان بازیکن آزاد از میلان راهی اینتر شد. میلان در پایان همان فصل، فاتح اسکودتو شد تا هاکان بیش از پیش مورد تمسخر قرار گیرد. با این حال او سرانجام به هدف بزرگ خود رسید و اسکودتو را با اینتر فتح کرد. هاکان پس از فتح اسکودتو از شدت خوشحالی، گریه می کرد. این اولین قهرمانی دوران حرفه ای در مسابقات لیگ محسوب می شود.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • اینترمیلان برای بیستمین بار قهرمان لیگ ایتالیا شد
  • سوت پایان دربی میلان و قهرمانی شماره 20 اینتر در سری آ با گزارش روبرتو اسکارپینی / فیلم
  • اشک شوق هاکان چالهان اوعلو پس از فتح اسکودتو با اینتر / عکس
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • اینتر اولین تیم تاریخ سری آ که قهرمانی خود را در دربی مسجل می‌کند
  • دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • سوت پایان دربی میلان و قهرمانی شماره 20 اینتر در سری آ با شکست همشهری‌ها / فیلم
  • اینتر نمی‌تواند اسکودتو را در خانه میلان جشن بگیرد
  • اینزاگی: این دربی میلان خیلی خاص است