Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@18:16:08 GMT

تحقیقات ویژه برای تبهکاران مسلح دزفول

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۲۳۶۵۶

تحقیقات ویژه برای تبهکاران مسلح دزفول

به گزارش رکنا ، سردار "حیدر عباس زاده" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سه فقره سرقت مسلحانه خودرو در ماه گذشته در سطح شهرستان دزفول، شناسایی و دستگیری سارقان بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی دزفول با انجام کارهای اطلاعاتی هویت باند ۵ نفره سارقان سابقه دار را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز از آنها کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی دزفول با تحقیقات تخصصی ۲ نفر مالخر را در گتوند شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی با همکاری پلیس آن شهرستان طی

عملیاتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها ۲ دستگاه خودرو دارای سابقه سرقت مسلحانه را کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: متهمان در تحقیقات تکمیلی ماموران پلیس صراحتاً به ۳ فقره سرقت مسلحانه خودرو در شمال استان خوزستان اعتراف کردند.

سردار حیدر عباس زاده با اشاره به عزم جدی پلیس در برخورد با سارقان مسلح و مخلان نظم و امنیت عمومی بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم رکنا سرقت پلیس سرقت مسلحانه زندان اخبار حوادث خودرو شهرستان دزفول سارقان مسلح باند سارقان مسلح عکس فیلم زن خانواده تلگرام دختر ویدئو پسر تهران ویدیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۳۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق جوان خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: فروردین ماه امسال، در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی کارآگاهان پلیس آگاهی در محدوده خیابان "فدائیان اسلام" تهران در حال گشت زنی بودند که به یک دستگاه خودرو تیبا با ۲ سرنشین مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.


رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: کارآگاهان در گام نخست متوجه شدند، پلاک خودروی موردنظر سابقه سرقت از حوزه استحفاظی کلانتری ۱۰۸ نواب را دارد و وسیله نقلیه مذکور سرقت شده است که همین کافی بود تا کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شوند و بلافاصله دستور ایست وسیله نقلیه مذکور را صادر کنند.


این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: متهم پس از مشاهده پلیس با ماشین به صورت خطرناکی (خلاف جهت) در بزرگراه بعثت متواری شد که کارآگاهان در جریان تعقیب و گریز چند کیلومتری با رعایت قانون بکارگیریبا شلیک چند تیر هوایی و اجرای طرح مهار خودرو را پس از تصادف با یک ماشین نیسان متوقف کردند.


رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه یکی از متهمان با سواستفاده از تاریکی هوا فرار کرد، اما همدستش بازداشت شد، گفت: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، متهمان قصد ارتکاب اعمال مجرمانه‌ای از جمله سرقت خودروی دیگری را در جنوب تهران داشته که با درایت بموقع پلیس دستگیر شد.

وی گفت: متهم در جریان تحقیقات ابتدایی نیز به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو در جنوب تهران و سرقت به عنف گوشواره از زن جوانی اعتراف کرد.


سردار علی ولیپور گورزی در پایان با بیان اینکه خط قرمز پلیس امنیت شهروندان است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و تلاش‌ها برای دستگیری دیگر متهم پرونده ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • شناسایی مخفیگاه سارقان در میبد
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • سارق کالا و بار در محور گچساران- باشت دستگیر شد
  • دستگیری سارق کالا در باشت