Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز ۸ شهریور ماه  سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۴۸۷ کیلو تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی سرهنگ "محمدرضا هاشمی فرجانشین انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر اینکه سوداگران مرگ در حال انتقال محموله‌ای افیونی در محور‌های مواصلاتی استان "فارس" هستند بلافاصله هماهنگی‌های لازم با پلیس مبارزه با مواد مخدر آن استان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با بیان اینکه یک گروه مجرب از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان "فارس" نیز وارد عمل شدند بیان داشت: ماموران موفق شدند کامیون حامل محموله افیونی را در یکی از محور‌های ارتباطی این استان شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه خودرو را متوقف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از این کامیون ۴۸۷ کیلو تریاک کشف شد اظهار داشت: همچنین در این عملیات ۳ سوداگر حرفه‌ای مرگ نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

جانشین انتظامی استان اصفهان اعتیاد را یک بلای خانمان سوز دانست و اظهار داشت: هر ساله جوانان زیادی در دام آن گرفتار می‌شوند، امید است والدین عزیز نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند، دوستان آن‌ها را کاملا بشناسند تا ان شاءالله در دام اعتیاد گرفتار نشوند، همچنین مشارکت مردمی با پلیس و اعلام به موقع اخبار مرتبط با فعالیت خرده فروشان مواد مخدر و سوداگران حرفه‌ای مرگ می‌تواند به نیروی انتظامی در راه مقابله با آن‌ها کمک زیادی کند.   کشف حشیش در بیسکوییت ساقه طلایی سرگرد "هادی کیان مهر فرمانده انتظامی شهرستان نائین بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان نایین حین اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی اصلی وفرعی به یک اتوبوس مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: دربازرسی از این خودرو مقدار ۹۹۰ گرم حشیش که توسط مسافری در داخل بیسکویت ساقه طلایی پلمب شده جاساز شده بود کشف شد.

کیان مهر اضافه کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین در پایان بیان داشت: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر همواره وبا جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود، وبه شهروندان توصیه کرد، اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوعات را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.   کشف خودروی مسروقه در فلاورجان سرهنگ "ایرج کاکاوند اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۴ شهرستان "فلاورجان" با انجام یکسری اقدامات تخصصی یک سارق منزل را شناسایی کردند.

وی در ادامه گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر که در بازرسی از مخفیگاهش یک دستگاه سواری پراید مسروقه که از شهر "اصفهان" سرقت شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان به شهروندان توصیه کرد: هشدار‌ها و آموزش‌های پلیس را جدی گرفته و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعا با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند و پلیس را در تامین امنیت جامعه یاری کند.   کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه درفلاورجان سرهنگ " ایرج کاکاونداظهار داشت: طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح حوزه استخفاظی کلانتری ۱۳ شهرستان "فلاورجان" با هماهنگی‌های لازم اجرایی شد.

او گفت: در نتیجه این طرح ودر بازرسی از منزل شخصی ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه که از شهر اصفهان سرقت شده بودند، یک کیلو و نیم هروئین و ۴۷ گرم ماده مخدر شیشه کشف شد.

سرهنگ کاکاوند ادامه داد: در این راستا ۴ نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سارقان و مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف مواد مخدر سرقت خودرو سرقت موتورسیکلت فرمانده انتظامی شهرستان برای اقدامات قانونی پس از تشکیل پرونده مراجع قضائی مواد مخدر کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۳۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم حشیش از منزل ۲ متهم در فلاورجان

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از کشف ۲۰ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش و دستگیری دو متهم در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مرتضی هادیان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم خیز و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با اقدامات هوشمندانه پلیسی از اقدام مجرمانه افرادی در این زمینه مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی طی بازرسی از دو باب منزل موفق به کشف ۲۰ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره به دستگیری دو متهم در این رابطه و تحویل آنها به مرجع قضائی خاطرنشان کرد: شهروندان هرگونه اخبار و اطلاعات خود در زمینه نگهداری، خرید و فروش و استعمال مواد مخدر را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 744523

دیگر خبرها

  • کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد افیونی درسیستان و بلوچستان
  • کشف ۱۹۵ کیلو تریاک از یک خودرو سواری در ورودی شیراز
  • دستگیری عاملان تیراندازی در بدره ایلام
  • دستگیری ۲۵ سارق طی ۷۲ ساعت در اصفهان
  • توقیف کامیون با ۱۹ کیلو تریاک
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم حشیش از منزل ۲ متهم در فلاورجان
  • ۲۵ سارق در عملیات ۷۲ ساعته پلیس اصفهان دستگیر شدند
  • ۲۵ سارق در عملیات پلیس اصفهان دستگیر شدند
  • ۳۰ کیلوگرم تریاک در نائین کشف شد
  • کشف ۱۷۱ کیلو تریاک در کرمانشاه