Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس باشگاه برشا در خصوص آینده هافبک جوان این باشگاه صحبت کرد. 

ماسیمو چلینو، رییس باشگاه برشا، علاقه میلان و اینتر را به ساندرو تونالی، هافبک جوان این باشگاه را تایید کرد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، تونالی 20 ساله، یکی از سوژه های داغ بازار نقل و انتقالاتی محسوب می شود و توجه باشگاه هایی مانند اینتر و میلان را نیز به خود جلب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می رسد جدایی او از برشا با توجه به سقوط این تیم به دسته پایین تر، قطعی باشد اما مقصد هافبک جوان ایتالیایی، هنوز مشخص نشده است. در این میان، ماسیمو چلینو، رییس برشا، خبر علاقه اینتر و میلان به تونالی جوان را تایید کرد و گفت: 

من ضمن قدردانی از جدیت پائولو مالدینی در این رابطه، پیشنهاد این باشگاه تاریخی را تایید می کنم و نمی خواهم چیز بیشتری به صحبت هایم اضافه کنم چرا که ممکن است حمل بر بی ادبی شود. از طرف دیگر جوزپه ماروتا نیز همیشه علاقه اینتر به تونالی را تایید کرده است. من همیشه از مذاکره با باشگاه های دیگر به خصوص باشگاه های خارجی در خصوص انتقال تونالی، اجتناب کردم. تونالی باید در خصوص آینده اش مطمئن شود و من نیز عجله ای در این خصوص ندارم. با این حال او برعکس من است و من حق را به او می دهم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۳۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل فیکایو توموری به اینتر (میلان 1-2 اینتر)

گل فیکایو توموری به اینتر (میلان 1-2 اینتر)

دیگر خبرها

  • پایان پیولی: زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد
  • بازتاب خبر تایید انتقال طارمی به اینتر توسط خبرنگار مشهور + عکس
  • بایر، اینتر و شرکا: تیم‌هایی که زودتر قهرمان شدند
  • کنایه ماسیمو موراتی به یوونتوس: اگر آن اتفاقات نبودند، اینتر 25 اسکودتو می‌داشت
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • پس از قهرمانی در سری‌آ؛ اینتر خرید طارمی را تایید کرد
  • دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!
  • گل فیکایو توموری به اینتر (میلان 1-2 اینتر)
  • روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد
  • کمیته استیناف محکومیت شجاعی را تایید کرد