Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@17:20:54 GMT

سونی از اولین خودرو خود رونمایی کرد

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۲۵۳۵۳

سونی از اولین خودرو خود رونمایی کرد

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سونی در تلاش است تا مکانیسم اتومبیل‌ها را بطور کامل درک کند. نه تنها نحوه ساخت آن‌ها و چالش‌هایی که آن‌ها ارائه می‌دهند، بلکه ارتباط آن‌ها با جامعه را نیز درک کند. در راستای این هدف، سونی خودرویی را توسعه داده است که هم قابل استفاده باشد و هم به ایمنی توجه کامل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خودرو نمایانگر تلفیقی از فناوری و خلاقیت سونی است. این نگاهی اجمالی به آینده تحرک است که شامل تکامل ایمنی، راحتی، سرگرمی و سازگاری است. نمونه اولیه VISION-S - سوار شدن در آن احساس امنیت بسیار زیادی می‌کند. فقط نشستن در آن هیجان را برانگیزد. بودن با آن یک رابطه بی موقع را برقرار می‌کند. این اتومبیل است که تحرک را به یک تجربه غنی سازی تبدیل می‌کند.

سونی امسال با اولین Vision-S در CES جهان را غافلگیر کرد، بنابراین انتشار ویدئویی جدید از هیچ کجا برای نشان دادن ادامه کار بر روی EV براق، امری مهم برای این دوره است. هنوز هیچ برنامه‌ای در مورد برنامه‌های تولید سونی وجود ندارد، در صورت وجود، اما آزمایش فن آوری سنسور در یک بسته جالب مانند این، توجه را به خود جلب می‌کند.

سونی در سال ۲۰۱۴ علاقه عمومی به سنسور‌های مربوط به وسایل نقلیه خودمختار را به خود اختصاص داد که Vision-S دارای ۳۳ عدد از آن‌ها است.

تاریخچه مفهوم تعجب برانگیز خودروی برقی سونی، Vision-S، به این ترتیب پیش می‌رود، با توجه به سه بیانیه مطبوعاتی که این شرکت در مورد این خودرو منتشر کرده است:

۷ ژانویه ۲۰۲۰: "Vision-S" در CES ۲۰۲۰ در لاس وگاس رونمایی شد که پس از آن در ژوئیه سال ۲۰۲۰ برای توسعه به توکیو رسید. این آمار نشان می دهد که چگونه این غول الکترونیکی در حال ورود احتمالی به فضای خودرو است.

فیلم جدید سونی نشان می‌دهد رانندگی اتومبیل در توکیو و افراد (احتمالاً مهندسین سونی) با آگاهی به آن نگاه می‌کنند. سونی می‌گوید که "اکنون برای آزمایش راه‌های عمومی در این سال مالی در حال توسعه است "، بنابراین اکنون انتظار داریم اعلام رمزنگاری دیگری انجام شود.

آنچه را که ما در مورد Vision-S می‌دانیم، این است که سونی در حال انجام این پروژه با شرکای خود از جمله مگنا استایر است و هیچ چیز رسمی در مورد تولید آن نگفته است. سونی اظهار داشته که امسال آماده آزمایش EV است، اما جزئیات دیگری جز اینکه نمونه اولیه خودرو صرفاً "در نظر گرفته شده برای نشان دادن مفاهیم آینده ما در زمینه تحرک" نیست.

Vision-S سوار بر یک سکوی تمام الکتریکی است که می‌تواند برای بدنه‌های مختلف وسیله نقلیه از جمله کوپه، سدان و SUV استفاده شود. در حالی که هیچگاه از جزئیات باتری آن ذکر نشده است، سونی گفته است که EV ۵۱۸۰-lb از یک سیستم دو موتوره استفاده می‌کند که می‌تواند آن را از صفر به ۶۰ مایل در ساعت در ۴.۸ ثانیه و حداکثر سرعت حداکثر ۱۴۹ مایل در ساعت منتقل کند. سونی همچنین گفته است که ویژن S دارای ۳۳ سنسور از جمله رادار، لیدر و دوربین است.

برای چندین دهه، اتصال سونی به صنعت خودرو تقریباً محدود به سیستم‌های استریو اتومبیل بود. در سال ۲۰۱۴، این شرکت اعلام کرد که سنسور‌های تصویری "که از چشم انسان فراتر می‌رود" برای وسایل نقلیه خودمختار ساخته می‌شود. در مورد ساختن وسیله نقلیه خودمختار خود چیزی نگفت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بررسی خودرو معرفی خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۵۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوآوی از نرم‌افزار جدید خودروی هوشمند رونمایی کرد

 به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از رویترز، شرکت فناوری هوآوی در چین از یک برند نرم‌افزاری جدید برای رانندگی هوشمند رونمایی کرد تا جدیدترین دستاورد خود را برای تبدیل شدن به بازیگر اصلی در صنعت خودروهای الکتریکی به رخ بکشد.

جین یوژی (Jin Yuzhi)، مدیرعامل واحد خودروی هوشمند در هوآوی گفت نام تجاری این خودرو «کیان کان» (Qiankun) است و در عین خودران بودن، صندلی راننده دارد و مجهز به سیستم صوتی تحت فرمان راننده است.

جین گفت: «امسال رانندگی هوشمند برای نخستین بار در حد انبوه و گسترده تجاری‌سازی خواهد شد و تعداد خودرو‌های مجهز به سیستم خودران هوآوی در جاده‌ها تا پایان سال به بیش از ۵۰۰ هزار دستگاه خواهد رسید.»

هوآوی در نوامبر گذشته اعلام کرده بود این واحد به یک شرکت جدید تبدیل می‌شود که فناوری‌ها و منابع اصلی واحد را دریافت می‌کند و از شرکای خود مانند خودروسازی چانگان (Changan) نیز دعوت به سرمایه‌گذای کرده است.

جین گفت، همچنین تاکنون از هفت مدل خودروی برقی با مشارکت خودروسازان چینی رونمایی کرده است که فروش خوبی داشتند.

این ایجاد تنوع در مدل خودرو‌های برقی در بحبوحه تشدید جنگ قیمت در بازار خودرو‌های جهان آغاز است چرا که این بازار با کاهش سرعت فروش و عمیق‌تر شدن نگرانی‌های مربوط به ظرفیت مازاد دست‌وپنجه نرم می‌کند و بیش از ۴۰ برند برای جلب‌توجه مصرف‌کننده با یکدیگر در حال رقابت هستند.

انتهای پیام/

نازنین احسانی طباطبایی

دیگر خبرها

  • عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان رونمایی شد
  • رونمایی از اولین موتور ۶ سیلندر ساخت ایران
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • هوآوی از نرم‌افزار جدید خودروی هوشمند رونمایی کرد
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • مقابله با آلودگی هوا در چین با رونمایی از اولین موتور دیزلی جهان
  • خندان و با انگیزه: رونمایی از اولین نسخه پائز در ایران
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود
  • خرداد ماه امسال اولین قرارداد خریدو فروش در سامانه خودنویس رونمایی می‌شود
  • ۴ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟