Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-18@02:12:24 GMT

جاده چالوس و آزادراه تهران- شمال دو طرفه شد

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۲۵۴۲۲

جاده چالوس و آزادراه تهران- شمال دو طرفه شد

براساس آخرین اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های کشور هم اکنون تردد روان در محور‌های شمالی وجود دارد و محدودیت تردد در آزادراه تهران- شمال و محور چالوس لغو شده است.

به گزارش ایسنا، از روز‌های گذشته قرار بود در ساعت ۱۵ امروز و فردا محدودیت تردد در محور چالوس و آزاد راه تهران- شمال اعمال شده و این مسیر از شمال به جنوب یکطرفه شود، اما طی ساعات گذشته و با وجود وضعیت عادی در محور شمالی محدودیت تردد برنامه ریزی شده لغو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس اعلام آخرین وضعیت محور‌های شمالی از سوی مرکز مدیریت راه‌های کشور که دقایقی پیش منتشر شد تردد روانی در محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه، آزاد راه تهران- شمال و آزاد راه قزوین- رشت در مسیر‌های رفت و برگشت وجود دارد و محور‌های شمالی فاقد هر گونه مداخلات جوی است.

بر این اساس امروز شنبه هشتم شهریور ماه قرار بود محدودیت ترافیکی در محور چالوس و آزاد راه تهران- شمال اجرا شود و از ساعت ۱۵ این دو محور از شمال به جنوب یکطرفه شود، اما با توجه به آخرین وضعیت محور‌های شمالی از نظر ترافیکی که تردد روان در چالوس و آزاد راه تهران- شمال وجود دارد، محدودیت تردد اعلام شده اعمال نشد و در آخرین اطلاعیه سازمان راهداری آمده است که محدودیت تردد وسایل نقیله در محور چالوس و آزاد راه تهران – شمال تا اطلاع بعدی لغو و تردد به صورت دو طرفه انجام می‌شود. لینک کوتاه: asriran.com/0037gY

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: چالوس جاده چالوس و آزاد راه تهران محور های شمالی محدودیت تردد محور چالوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۵۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود مراکز خدمات رفاهی در آزاد راه پر تردد قزوین - رشت+ فیلم

بدون تردید بهره برداری از آزادراه قزوین - رشت در سال ۸۸ که امروز نیز یکی از پرترافیک‌ترین راه‌های ارتباطی کشور محسوب می‌شود اگرچه توانست یکی از آرزو‌های دیرینه مردم استان‌های قزوین و گیلان را به تحقق برساند، اما امروز مسافران عبورکننده از این مسیر با مشکلاتی دست به گریبان هستند که فقدان جایگاه سوخت و مجتمع‌های رفاهی در این آزادراه پرترافیک از جمله‌ی آن هاست.

جواد حق لطفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای استان قزوین گفت: یک مجتمع رفاهی در این آزادراه تا پایان شهریور ماه به بهره برداری می‌رسد.

حق لطفی افزود: ۴ مجتمع دیگر با پیشرفت فیزیکی ۶۵ تا ۷۰ درصد هم در حال ساخت است که پیش بینی می‌شود یکی از مجتمع‌ها هم تا پایان امسال تکمیل شود.

وی اضافه کرد: مدت ساخت مجتمع های رفاهی دو سال است، اما بستگی به وضعیت سرمایه گذار هم دارد که قابل تمدید است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • کمبود مراکز خدمات رفاهی در آزاد راه پر تردد قزوین - رشت+ فیلم
  • تردد روان و عادی در جاده چالوس
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در جاده چالوس
  • چند راه روستایی قم به محور فرعی ارتقاء می‌یابد
  • ممنوعیت تردد موتور سیکلت ها در جاده چالوس
  • ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • مسافران امروز ۲۷ فروردین بدون تجهیزات وارد محور‌های سیلابی نشوند