Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: در حال حاضر براساس شواهد ما برای تبلیغات و نمایش پیشرفت‌های نظام مقدس جهوری اسلامی ایران ضعیف عمل کرده‌ایم که باید برای تبلیغ دستاوردهای انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی جدی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی عصر امروز در نشست با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در اردبیل اظهار داشت: در جهان امروزی با توجه به پیشرفت‌های صورت گرفته در عرصه فناوری‌های نوین تبلیغات و نمایش اقدامات انجام گرفته برای توسعه از اهمیت و جایگاه بسیار بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به جنگ روانی دشمنان ایران اسلامی افزود: در حال حاضر دشمنان ایران اسلامی با استفاده از هر روش و ترفندی بر علیه ملت ما جنگ روانی ایجاد کرده و به واسطه آن برای عملیاتی کردن اهداف و خواسته‌های خود تلاش می‌کنند که باید در برابر آن نسبت به تبلیغ آرمان‌های انقلاب اسلامی گام‌های اساسی برداشته شود.

عاملی برنامه‌ریزی جدی برای تبلیغ دستاوردهای انقلاب اسلامی را ضروری دانست و تصریح کرد: در حال حاضر براساس شواهد ما برای تبلیغات و نمایش پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضعیف عمل کرده‌ایم که باید برای تبلیغ دستاوردهای انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی جدی شود.

نشست خبری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان به روایت تصویرشبکه تبلیغی در سطح استان مرکزی تشکیل و راه اندازی می‌شودقائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور: مراسم‌های انقلابی و مذهبی تعطیل‌ناپذیر است

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل با تاکید بر وظیفه سنگین سازمان تبلیغات اسلامی کشور بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف اعم از فرهنگی نظامی و عمرانی و اقتصادی فعالیت‌ها و اقدامات بسیار تاثیرگذاری را انجام داده است تبلیغ آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در این راستا سازمان تبلیغات اسلامی و وظیفه سنگینی بر عهده دارد.

 امام جمعه اردبیل با بیان اینکه امنیت و اقتدار ایران اسلامی را مرهون خون شهدا هستیم اظهار کرده پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به اوج اقتدار و عظمت خود رساند در حال حاضر کشور ما جزو کشورهای مستقل و پیشرفته جهان شناخته می‌شود و باید به امر تبلیغ آن اهمیت جدی داده شود.

انتهای پیام/146/ف

R41374/P/S6,49/CT11 بیشتر بخوانید... مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی قم: دسته‌های عزاداری حرکتی در شهر نداشته باشند حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم عزاداری تبریزی‌ها به روایت تصویر راهبری زیست‌بوم فرهنگی کشور در اولویت سازمان تبلیغات است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی قم: دسته‌های عزاداری حرکتی در شهر نداشته باشند حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم عزاداری تبریزی‌ها به روایت تصویر راهبری زیست‌بوم فرهنگی کشور در اولویت سازمان تبلیغات است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ عزاداری با سبک و سیاق خاص در حسینیه آقاسید جمال قزوین/ چراغ روضه‌ای که بعد از گذشت ۱۳۸ سال هنوز روشن است+ فیلم ۲ گزارش| دلجویی ‌جوانان اهوازی از مردم روستای ابوالفضل / استمداد مردم روستا از رئیس قوه قضائیه برای رفع مشکل ۳ کرونا توشه تلخ مسافران شمال/ جاده‌های مازندران همچنان مملو از غیربومی‌ها/ مردم منتظر افزایش آمار فوتی کرونا باشند ۴ جانشین فرمانده ناجا: قاچاق خط قرمز پلیس است/ تصمیمات جدید و قاطعی برای جلوگیری از قاچاق خواهیم گرفت+ فیلم ۵ ماجرای اتفاقات اخیر روستای ابوالفضل اهواز چیست؟ + فیلم ۶ نوکری متفاوت یک مداح قزوینی برای امام حسین(ع) / بیمارستان ولایت قزوین محفل روضه باب‌الحوائج(ع) شد + فیلم ۷ گزارش| ایران اسلامی در عزای علمد‌ار کربلا / مردم شور و شعور حسینی را نمایش گذاشتند / حرم رضوی سوگوار تاسوعای حسینی ۸ سنگ سابق مرقد امام حسین(ع) بر مزار حاج قاسم + فیلم مهمترین اخبار استانها ماجرای اتفاقات اخیر روستای ابوالفضل اهواز چیست؟ + فیلم گزارش| ایران اسلامی در عزای علمد‌ار کربلا / مردم شور و شعور حسینی را نمایش گذاشتند / حرم رضوی سوگوار تاسوعای حسینی گزارش| دلجویی ‌جوانان اهوازی از مردم روستای ابوالفضل / استمداد مردم روستا از رئیس قوه قضائیه برای رفع مشکل مراسم عزاداری اتباع افغانی در شب تاسوعای حسینی برگزار شد + فیلم مهمترین اخبار تسنیم امشب فریاد "لبیک یا حسین" در آسمان ایران طنین‌انداز می‌شود گزارش| ایران اسلامی در عزای علمد‌ار کربلا / مردم شور و شعور حسینی را نمایش گذاشتند / حرم رضوی سوگوار تاسوعای حسینی ویدئوکلیپ «عبرت‌های عاشورا» منتشر شد سخنگوی وزارت خارجه: ثبات قدم ایران در مقاومت در برابر سلطه ریشه در فرهنگ عاشورا دارد تاسوعای حسینی در کربلای معلی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی انقلاب اسلامی روستای ابوالفضل برنامه ریزی جدی تاسوعای حسینی اسلامی ایران ایران اسلامی حال حاضر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۶۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا برنامه‌های قرآنی در ۱۳۹ شهر و روستای دشتستان

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان از برگزاری ویژه برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان در ۱۳۹ شهر و روستای دشتستان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها در تمام شب‌های ماه مبارک رمضان با مشارکت باشکوه جوانان در حال برگزاری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتستان، احمد وحیدی ظهر امروز در نشست مسئولان دشتستان ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: ترویج اخلاق اسلامی و شیوه زندگی محمد (ص) و فرهنگ‌سازی بر اساس باورهای دینی و قرآن کریم از مهم‌ترین حوزه‌های کاری سازمان تبلیغات اسلامی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان ترویج فرهنگ دینی در جامعه را از مأموریت‌های مهم این نهاد دانست و تصریح کرد: از زمانی که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید، قوانین جامعه براساس ارزش‌های انسانی و اسلامی تصویب شد و رسالت سازمان تبلیغات اسلامی ترویج فرهنگ دینی در جامعه است.

وی با بیان اینکه اهتمام به مقوله فرهنگ و نهادینه کردن اخلاق اسلامی در جامعه از رسالت‌های سازمان تبلیغات اسلامی است، خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات در سطح فردی، خانواده، اجتماعی و بسیاری از ناهنجاری‌‌ها در جامعه ناشی از دور شدن انسان از فضائل اخلاقی و انسانی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی سعی دارد با بهره جستن از ارزش‌های والا اسلامی، قرآنی و پیروی از آموزه‌های دینی و دستورات حیات‌بخش معنوی و متعالی دین مقدس اسلام، شرایط فرهنگی مطلوبی را برای جامعه فراهم آورد.

وحیدی افزود: اداره تبلیغات اسلامی دشتستان برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای برنامه‌های ماه مبارک رمضان امسال انجام داده که امیدواریم با کیفیت اجرایی شود.

وی از برپایی ویژه‌برنامه‌های قرآنی ماه رمضان در 139 شهر و روستای دشتستان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها در تمام شب‌های ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • اسطوره کشتی کچ دنیا به ایران سفر می‌کند؟
  • اسطوره کشتی کج جهان به ایران می‌آید؟
  • آندرتیکر در راه ایران؛ گران‌ترین تبلیغ تاریخ تلویزیون ساخته می‌شود؟
  • آندرتیکر در راه ایران؛ گران‌ترین تبلیغ تاریخ تلویزیون ایران ساخته می‌شود؟
  • در سال گذشته روند حرکت اکثر شاخص‌ها و نمودارها مثبت شد
  • «محفل امام حسنی ها» بیانگر ضرورت تدوین برنامه های قرآن محور
  • جزئیات برگزاری مراسم شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد
  • اطلاعیه دفتر امام جمعه اردبیل در خصوص برنامه شب‌های قدر
  • برنامه‌های قرآنی در ۱۳۹ شهر و روستای دشتستان در حال برگزاری است
  • اجرا برنامه‌های قرآنی در ۱۳۹ شهر و روستای دشتستان