Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@10:06:31 GMT

قطعی برق بیش از ۵۰۰ هزار مشترک در آمریکا بر اثر طوفان لورا

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۲۶۷۰۵

قطعی برق بیش از ۵۰۰ هزار مشترک در آمریکا بر اثر طوفان لورا

‍‍‍‍‍‍

منابع خبری گزارش دادند که طوفان دریایی موسوم به «لورا» موجب قطعی برق بیش ۵۰۰ هزار مشترک در سه ایالت آمریکا شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسپوتنیک، در پی عبور طوفان «لورا» از ایالت‌های آرکانزاس، تگزاس و لوئیزیانا در جنوب آمریکا برق بیش از 500‌هزار مشترک در این ایالت‌ها قطع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی پایگاه اینترنتی «Poweroutage.com» تنها در ایالت لوئیزیانا بیش از 432 هزار مورد قطعی برق به ثبت رسیده است. در ایالت‌های تگزاس و آرکانزاس نیز به ترتیب 86 هزار مورد و 17 هزار مورد قطعی برق بر اثر طوفان لورا گزارش شده است.

پیش از این خبرگزاری آمریکایی آسوشیتد پرس نیز به نقل از مقامات ایالت لوئیزیانا گزارش داده بود که دسترسی بیش از 220 هزار نفر از ساکنان این ایالت به آب شهری بر اثر طوفان لورا قطع شده است.

طوفان لورا روز پنج‌شنبه به سواحل جنوبی آمریکا رسید و سرعت آن در ابتدا حدود 240 کیلومتر در ساعت گزارش شد.

انتهای پیام/.

R1535/P/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا" قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا" پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ خشم آمریکایی‌ها از تلاش بغداد برای خرید جنگنده‌های سوخو ۵۷ از روسیه ۲ رویترز: کشتی ایرانی ۱۴۰۰۰ تن آلومینا در ونزوئلا بارگیری کرد ۳ الکاظمی: رابطه ما با ایران باید بر اساس منافع مشترک باشد/ در انتخابات کاندیدا نخواهم شد/ به نیروهای جنگی در عراق نیاز نداریم ۴ امیدواری روسیه به انعقاد چند صد میلیون دلار قرارداد نظامی ۵ تشدید تحرکات داعش در سه استان عراق ۶ جان بولتون: دولت ترامپ با راه اندازی مکانیزم ماشه "احمق" به نظر می‌رسد ۷ شهادت یکی از فرماندهان حشد شعبی در خانقین+عکس ۸ مشاور اردوغان: واقعه کربلا بزرگتر از آن است که در یک زمان و مکان خاص گنجانده شود مهمترین اخبار بین الملل سخنگوی وزارت خارجه: ثبات قدم ایران در مقاومت در برابر سلطه ریشه در فرهنگ عاشورا دارد سفیر ایران: هیچ کشوری به اندازه ایران خواهان سربلندی عراق نیست تظاهرات هزاران نفر در پایتخت آمریکا/ ترامپ: معترضان واشنگتن اراذل و اوباش هستند خوش‌خدمتی جدید به اشغالگران فلسطین؛ حکومت امارات قانون تحریم اسرائیل را لغو کرد مهمترین اخبار تسنیم سفیر ایران: هیچ کشوری به اندازه ایران خواهان سربلندی عراق نیست فرمانده سپاه کردستان: هیچ‌گاه برای تداوم اسلام و انقلاب حسینی در برابر زورگویان تسلیم نمی‌شویم خطبه‌خوانی شب عاشورای حسینی در بارگاه منور رضوی آغاز شد گزارش| ایران اسلامی در عزای علمد‌ار کربلا / مردم شور و شعور حسینی را نمایش گذاشتند / حرم رضوی سوگوار تاسوعای حسینی ویدئوکلیپ «عبرت‌های عاشورا» منتشر شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا اخبار آمریکا طوفان لورا بین الملل قطعی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۶۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان, دانشجویان شماری از دانشگاه‌های آمریکا از جمله «کلمبیا» , ”مینه سوتا“, ”برکلی“ در ایالت کالیفرنیا و دانشگاه نیویورک، بار دیگر در حمایت از مردم غزه، تجمع و تظاهرات کردند.

دانشجویان معترض، برقراری آتش بس دائمی در غزه، توقف فوری حملات رژیم صهیونیستی، توقف کمک‌های نظامی آمریکا و قطع روابط دانشگاه‌ها با این رژیم را خواستار شدند. -- 


در پی این تجمع، پلیس ایالت کالیفرنیا به دانشجویان حامی فلسطین حمله کرد.

ساکنان نیویورک هم در اعتراض به حمله پلیس آمریکا به دانشجویان حامی فلسطین و بازداشت بیش از ۱۰۰ نفر از آنها تظاهرات کردند و با سر دادن شعارهایی، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

دیگر خبرها

  • یک سال پس از تیراندازی مرگبار در مدرسه نشویل آمریکا
  • تنبیهِ متجاوز؛ از طوفان شن تا وعده صادق
  • ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • 5 تا از بهترین ایالت‌های آمریکا
  • گزارش امیرعبداللهیان از روز اول سفر رئیسی به پاکستان
  • جزئیات دیدار فرمانده ارتش پاکستان با رئیس جمهوری | رئیسی وارد لاهور شد
  • تصاویر عجیب از بارش شدید تگرگ در آمریکا + ویدئو | اندازه هر دانه تگرگ را ببینید
  • بارش شدید تگرگ در آمریکا + فیلم
  • گزارش رسانه آمریکایی از ویژگی مشترک جنگ‌های اوکراین و ایران و اسرائیل
  • مُهر پایان طوفان الاقصی و وعده صادق بر دوره آمریکایی خاورمیانه