Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@19:18:04 GMT

بازی Fall Guys پرطرفدارترین عنوان PS Plus

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۲۶۸۵۹

بازی Fall Guys پرطرفدارترین عنوان PS Plus

 شرکت سونی اعلام کرد عنوان Fall Guys، ساخته شده توسط گروه بازی‌سازی Mediatonic، بیشترین تعداد دانلود یک عنوان PS Plus در تاریخ پلی استیشن را به خود اختصاص داد. حساب کاربری پلی استیشن در توئیتر صبح امروز خبری را منتشر کرد که بسیاری از کاربران فضای مجازی بر آن باور داشتند.

طبق اطلاعات منتشر شده این عنوان موفقیت بی‌سابقه‌ای را در تاریخ بازی‌های پلی استیشن به خود اختصاص داده و توانسته است نظر بسیاری از گیمر‌ها را به خود جلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حساب کاربری پلی استیشن در توئیتر نوشت: " امروز بازی Fall Guys توانست به بیشترین تعداد دانلود از سرویس عناوین PS Plus در سراسر جهان برسد. به تیم بازی‌سازی Mediatonic تبریک می‌گوییم". آنطور که در این پست آمده، موفقیت عنوان مذکور تنها به یک منطقه، کشور و یا قاره محدود نمی‌شود و یک پیشرفت جهانی است. بازی Fall Guys توانسته یک رکورد جهانی را از آن خود کند.


موفقیت Fall Guys در سرویس استیم
از زمان انتشار نهایی بازی به نظر می‌آید که کاربران علاقه بسیاری به شخصیت‌های بازی پیدا کرده‌اند و ظاهر لوبیا مانند آن‌ها به دل گیمر‌ها نشسته است. طی هفته اول انتشار بازی، سازندگان این عنوان اعلام کردند که Fall Guys توانسته مرز فروش دو میلیون نسخه را بشکند. البته این میزان فروش تنها محدود به سرویس استیم بوده است. بازی مذکور تا به امروز مرز فروش ۷ میلیون نسخه در سرویس استیم را رد کرده است.

با گذشت تقریبا یک ماه، به نظر می‌آید که روند رشد بازی Fall Guys با افت مواجه نشده و همچنان در حال پیشرفت است. شرکت سازنده نیز از موفقیت خود برای افزایش محبوبیتش بهره برده است. طبق اطلاعات منتشر شده گروه بازی‌سازی Mediatonic کمک هزینه‌ای را به خیریه‌ای پرداخت کرده‌اند تا علاقه‌مندان به ساخت بازی بتوانند کمک‌های مالی دریافت کنند.

با توجه به رشد فوق‌العاده بازی و افزایش میزان استفاده از کنسول‌های خانگی در چین، شرکت سازنده تصمیم گرفته است عنوان خود را بر روی گوشی‌های هوشمند نیز عرضه کند. گفتنی است؛ به نظر می‌آید بازی مذکور برای گوشی‌های هوشمند به یک منطقه خاص محدود شود و مدتی تا عرضه جهانی آن طول بکشد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فضای مجازی بازی بازی fall Guys پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۶۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر تثبیت بر انتظارات تورمی

امتداد - یک کارشناس اقتصادی گفت: صرف اعلام نرخ سیاستی از سوی بانک مرکزی برای تخصیص به کالا‌های اساسی می‌تواند انتظارات را کنترل کند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد  به نقل از ایبنا ، حسن حسن‌خانی، کارشناس اقتصادی با اشاره به عواملی که منجر به موفقیت بانک مرکزی می‌شود، اظهار کرد: یکی از شروط کافی برای موفقیت بانک مرکزی، هماهنگ بین سیاست‌ها است که این موضوع در بند ۷ سیاست‌های کلی اشتغال مصوب سال ۱۳۹۰ نیز با تحت عنوان هماهنگی و پایداری سیاست‌های پولی، مالی، ارزی و تجاری بیان شده است.

وی افزود: من فکر میکنم اگر امسال بانک مرکزی در درون خودش و همین طور حکمرانی اقتصادی به صورت متحد و یکپارچه عمل کنند و ارکان اجرایی تصمیماتی اتخاذ نکنند که سیاست‌ها خنثی شود، در آن صورت قطعا موفقیت نسبی سال ۱۴۰۲، طعم شیرینش در سال ۱۴۰۳ بیشتر حس خواهد شد.

حسن‌خانی در رابطه با تاثیر سیاست‌های تثبیتی بانک مرکزی بر انتظارات تورمی بیان کرد: اقتصاد ایران اقتصادی است که در سال حداقل ۷۰ میلیارد دلار واردات دارد. از این مقدار دست کم بین ۳۰ تا ۳۵ میلیارد دلارش یا نهاده تولید است یا کالا‌های اساسی است که در رزق و معیشت مردم تاثیر مستقیم دارند.

این کارشناس اقتصادی ادامه داد: در این میان صرف اعلام نرخ سیاستی از سوی بانک مرکزی برای تخصیص به کالا‌های اساسی می‌تواند انتظارات را کنترل کند. ضمن اینکه امروز ذخایر بانک مرکزی و اقتدارش در حدی است که به راحتی می‌تواند سیاست تخصیص ارز ترجیحی را با قدرت و دقت بالا انجام دهد.

وی به ثبات نسبی نرخ ارز در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: به نظر بنده سال ۱۴۰۲ باثبات‌ترین سال برای نرخ غیررسمی ارز طی شش سال گذشته بوده است. البته نتیجه‌ای که رقم خورده طبیعتا به طور کامل رضایت بخش نیست، اما می‌تواند موفقیت نسبی تلقی شود.

حسن‌خانی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ درگیری‌های بزرگی در منطقه اتفاق افتاد و ما حوادث تروریستی عجیبی را پشت سر گذاشتیم. این موارد می‌توانست بسترساز شوک‌های بزرگ ارزی شود که خوشبختانه این اتفاق نیفتاد بنابراین از این منظر موفقیت نسبی بانک مرکزی محرز است، ولی این موفقیت می‌تواند در سال آینده با شرط هماهنگی در سیاست‌ها، ثمر‌بخش‌تر و آشکار‌تر شود.

این کارشناس اقتصادی در پایان به موضوع تصویب قانون جدید بانک مرکزی پرداخت و گفت: اجرای این قانون که در سال ۱۴۰۳ شروع می‌شود، ابزار‌ها و اختیاراتی را در دست بانک مرکزی قرار می‌دهد که می‌تواند به اجرای سیاست‌های اصلاحی کمک کند و من فکر میکنم در دولت سیزدهم پاسخ خوبی را از اصلاح نظام بانکی خواهیم شنید و آن مطالبه‌ای که حضرت آقا در رابطه با اصلاح نظام بانکی داشتند، محقق شود. آثار این پاسخ را هم انشاالله در کنترل تورم خواهیم دید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • تاثیر تثبیت بر انتظارات تورمی
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • رمز موفقیت تیم ملی فوتسال ایران/ ژاپن در حد و اندازه انتقام نبود
  • خودت دوست خودت باش: راز طلایی موفقیت (فیلم)
  • کتاب‌های کارآفرینان که باید قبل از تأسیس استارت‌آپ بخوانند
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • حرف آخر ، بهترین انتخاب برای موفقیت در کنکور 1403
  • انتقال موفقیت‌آمیز نمک‌گیر برقی ۶۰ تنی در نفت و گاز مارون
  • ما باید به دنبال پرورش نخبگان معمولی باشیم
  • یک دلیل برای عدم موفقیت اونای امری با بایرن مونیخ