Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ امام جمعه مریوان واقعه تلخ کربلا را مصیبتی فراموش‌نشدنی برای جامعه بشریت دانست و گفت: نهضت حسینی باید همیشه تداوم داشته باشد. - اخبار استانها -

ماموستا مصطفی شیرزادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مریوان ضمن تسلیت ماه محرم و ایام سوگواری شهادت امام حسین(ع) و تاکید بر ضرورت راه عدالت و انسانیت اظهار داشت: یکی از مهمترین اهداف قیام امام حسین(ع) تشکیل و حفظ حکومت اسلامی, حمایت از حق و مبارزه با جهل و باطل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه نهضت حسینى در طول تاریخ، از بزرگ‌ترین عوامل تأثیرگذار و سازنده بر جوامع اسلامى بوده و هنوز نیز هست و همیشه ادامه خواهد داشت; افزود: امام حسین(ع) تنها متعلق به اهل تشیع نیست بلکه الگوی تمام جامعه بشریت بوده و به دور از هر باور یا وابستگى و تعصب قومى، یکى از نخبگان و بزرگان فصول حیات بشرى است.

امام جمعه مریوان تصریح کرد: جایگاه امام حسین(ع) از دیدگاه اهل تسنن و تشیع والا و همه با هم ارادات خاصی به این شخصیت محبوب و بزرگ تاریخ داشته و برای ادامه راهش و مبازه با فساد و بی‌دادگری خونمان را تقدیم انقلاب و اسلام خواهیم کرد.

گزارش|شور و شعور حسینی در مراسم‌ تاسوعا؛ جلوه‌ای دیگر از وفاداری شیعه و سنی کردستان/از توزیع بسته‌های معیشتی تا شرکت در نذر خونفرمانده سپاه کردستان: هیچ‌گاه برای تداوم اسلام و انقلاب حسینی در برابر زورگویان تسلیم نمی‌شویم

وی واقعه تلخ کربلا را بزرگ‌ترین مصیبت برای شیعه, سنی و جامعه اسلامی دانست و گفت: مردم سراسر کشور هرساله در تاسوعا و عاشورا با برگزاری مراسم‌های  مختلف ارادت خود را به امام حسین(ع) و شهدای کربلا ابراز کرده که امسال به‌دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و تداوم این راه, برنامه‌ها را متفاوت‌تر از سالیان گذشته و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کردند تا هیئت‌ها تعطیل نشود.

ماموستا شیرزادی با تاکید بر اینکه قیام عاشورا را باید با تنوع بینش‏‌ها و روش‌‏هاى علمى بررسى و واقعیت‌ها و اهداف قیام برای نسل جوان بازگو شود; یادآور شد:ماهیت قیام کربلا، امر به معروف و نهی از منکر و احیاء سنت پیامبرگرامی اسلام (ص) بوده که باید این حرکت همیشه زنده نگه داشته شود.

انتهای پیام/492/ی

R7848/P/S6,66/CT1 بیشتر بخوانید... عزاداری تاسوعای حسینی در محوطه ارک بزرگ تبریز به روایت تصویر قم| وزیر آموزش و پرورش در مراسم عزاداری هیئت بیت العباس(ع) حضور پیدا کرد آئین عزاداری تاسوعای حسینی در بجنورد به روایت تصاویر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... عزاداری تاسوعای حسینی در محوطه ارک بزرگ تبریز به روایت تصویر قم| وزیر آموزش و پرورش در مراسم عزاداری هیئت بیت العباس(ع) حضور پیدا کرد آئین عزاداری تاسوعای حسینی در بجنورد به روایت تصاویر پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ ماجرای اتفاقات اخیر روستای ابوالفضل اهواز چیست؟ + فیلم ۲ گزارش| دلجویی ‌جوانان اهوازی از مردم روستای ابوالفضل / استمداد مردم روستا از رئیس قوه قضائیه برای رفع مشکل ۳ نوکری متفاوت یک مداح قزوینی برای امام حسین(ع) / بیمارستان ولایت قزوین محفل روضه باب‌الحوائج(ع) شد + فیلم ۴ طنین لبیک "یا حسین" مردم قم همزمان با سراسر کشور ۵ فرمانده سپاه کردستان: هیچ‌گاه برای تداوم اسلام و انقلاب حسینی در برابر زورگویان تسلیم نمی‌شویم ۶ طنین نوای الدخیل یا ابالفضل(ع) در دارالعباس اردبیل/ نمایش شور و شعور حسینی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تاسوعای حسینی + فیلم ۷ گزارش| ایران اسلامی در عزای علمد‌ار کربلا / مردم شور و شعور حسینی را نمایش گذاشتند / حرم رضوی سوگوار تاسوعای حسینی + فیلم ۸ عزاداری با سبک و سیاق خاص در حسینیه آقاسید جمال قزوین/ چراغ روضه‌ای که بعد از گذشت ۱۳۸ سال هنوز روشن است+ فیلم مهمترین اخبار استانها گزارش| ایران اسلامی در عزای علمد‌ار کربلا / مردم شور و شعور حسینی را نمایش گذاشتند / حرم رضوی سوگوار تاسوعای حسینی + فیلم طنین نوای الدخیل یا ابالفضل(ع) در دارالعباس اردبیل/ نمایش شور و شعور حسینی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تاسوعای حسینی + فیلم ماجرای اتفاقات اخیر روستای ابوالفضل اهواز چیست؟ + فیلم گزارش ویدئویی| برگزاری مراسم حسینی روستای فخرآباد شهرستان میناب/ هرمزگان غرق در عزای شهادت امام حسین(ع) مهمترین اخبار تسنیم وزارت خارجه: منافقین با وجود ترور هزاران ایرانی توسط آمریکا و اتحادیه اروپا پناه داده شده‌اند نصرالله: میلیون‌ها دلار برای حملات رسانه‌ای علیه حزب‌الله هزینه می‌شود/ افتخار می‌کنیم پیرو مکتب امام حسین(ع) هستیم فرمانده سپاه کردستان: هیچ‌گاه برای تداوم اسلام و انقلاب حسینی در برابر زورگویان تسلیم نمی‌شویم سفیر ایران: هیچ کشوری به اندازه ایران خواهان سربلندی عراق نیست طنین لبیک "یا حسین" مردم قم همزمان با سراسر کشور درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عزاداری تاسوعای حسینی شور و شعور حسینی امام حسین ع ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۷۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کردستانی‌ها امروز عازم سرزمین وحی می‌شوند

کاوه شیرزادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بعد از گذشت ۱۰ سال اعزام زائرین به مراسم عمره مفرده از سر گرفته می‌شود.

وی بیان کرد: در مرحله اول اعزام‌ها ۳ کاروان از استان کردستان در روزهای ۳ و ۴ اردیبهشت ماه سال جاری به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

مدیرکل حج و زیارت کردستان ادامه داد: مراسم معنوی بدرقه زوار کردستانی روز گذشته در پایانه مسافربری سنندج‏- تهران (محوطه باز داخل ترمینال از پشت جنب مرکز تعویض پلاک) انجام شد.

شیرزادی عنوان کرد: گروه اعزامی از شهرستان سقز هم ساعت ظهر امروز از محل شهرک دانشگاه، جنب سرای سالمندان، مسجد محوی سقز بدرقه می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: گروه اعزامی از شهرستان بانه هم ساعت ۱۴:۳۰ امروز بدرقه می‌شوند و محل تجمع آنها خیابان شهید سلیمانی، جنب مسجد اقبالی است.

مدیرکل حج و زیارت استان کردستان گفت: زوار از شهر سنندج به مقصد فرودگاه امام و سپس با پرواز به مقصد مدینه منوره عازم سرزمین وحی خواهند شد.

شیرزادی عنوان کرد: این کاروان‌ها ۸۵ نفره بوده و در مجموع در این مرحله ۲۵۵ زائر از استان کردستان به سرزمین وحی، اعزام خواهند شد.

گفتنی است، با حضور پر شور و بی‌نظیر مردم سنندج مراسم بدرقه زائران اولین کاروان اعزامی حج عمره بعد از وقفه ۹ ساله در سنندج برگزار شد.

کد خبر 6084994

دیگر خبرها

  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر امام حسین (ع)
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • شکایت از سید حسین حسینی توسط پلیس اراک
  • معرفی شاکی حسین حسینی از سوی فرماندهی فراجا
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا
  • ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی
  • منتظریم استقلال پشت سید حسین در بیاید
  • کردستانی‌ها امروز عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • حملات نیروهای مقتدر جمهوری اسلامی به اسرائیل، جان تازه‌ای به رزمندگان راه آزادی قدس دمید
  • حسین حسینی: نمی‌خواستم به حکم کمیته انضباطی اهانت کنم!