Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ علی محمدی، دراین باره گفت:  با دستور ریاست پلیس راهور ناجا و با هدف گسترش خدمات الکترونیکی نیروی انتظامی، طرح نوبت دهی اینترنتی برای حضور در مراکز تعویض پلاک به مرحله اجرا درآمد که در جریان آن ابتدا ظرفیت یک سالن از دو مرکز تعویض پلاک خاوران در شرق تهران و میثم در غرب تهران و سپس تمام ظرفیت مراکز تعویض پلاک اتحاد در تهرانپارس و الغدیر در یافت آباد به نوبت‌دهی اینترنتی اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در همین راستا نیز متقاضیان دریافت خدمات از مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک باید با مراجعه به سامانه  nobatdehi.epolice.ir نوبت اینترنتی را دریافت کرده و در همان ساعت اعلام شده به مرکزی که از آن وقت گرفته‌اند، مراجعه کنند.

محمدی درباره دو مرکزی که به سامانه نوبت دهی اینترنتی نپیوسته بودند نیز گفت: با اقدامات انجام شده از روز سه شنبه همین هفته خدمات در دو مرکز چیتگر و باقرشهر نیز با تمام ظرفیت برای افرادی که اقدام به دریافت  نوبت اینترنتی کرده‌اند، ارائه خواهد شد.

رییس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا با بیان اینکه با پیوستن این دو مرکز، امکان دریافت نوبت اینترنتی در تمامی مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک خودرو در تهران فراهم شد، گفت: به زودی طرح نوبت‌دهی اینترنتی در دیگر مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک دیگر استان‌ها نیز اجرایی خواهد شد.

به گفته محمدی،  در حال حاضر زمان نوبت دهی نهایتا یک روز است و فرد می‌تواند برای روز بعد نوبت دریافت کند، البته در مواردی حتی برای همان روز نیز ظرفیت دریافت نوبت وجود داشته است.

 رییس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، درباره افرادی که نوبت اینترنتی دریافت‌کرده‌اند نیز گفـت: این افراد حتما در ساعت اعلام شده در مرکز حضور داشته باشند، اطلاعات این افراد در قسمت ورودی مراکز تعویض پلاک وجود دارد و به راحتی می‌توانند وارد شوند. اما همانطور که گفتم لازم است حتما در همان زمان اعلام شده حضور پیدا کنند و اگر بعد از زمان اعلامی هم در محل حاضر شوند، امکان ارائه خدمات به آنان وجود نخواهد داشت و باید نوبت دیگری دریافت کنند.

پربیننده ترین قیمت روز تیبا +جدول قیمت انواع پژو +جدول قیمت پراید امروز ۱۳۹۹/۶/۷ خودرو دوبـاره گران می‌شود قیمت لکسوس امروز ۱۳۹۹/۶/۸

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پلیس راهنمایی و رانندگی تعویض پلاک خودرو شماره گذاری خودرو ناجا پلاک خودرو قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت مراکز شماره گذاری نوبت دهی اینترنتی نوبت اینترنتی تعویض پلاک دو مرکز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۸۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخشنامه ایران خودرو درباره قیمت جدید پژوپارس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، با دریافت مجوز، قیمت جدید پژوپارس ۴۴۵ میلیون و ۷۴۲ هزارو ۳۰۰ تومان تعیین شده است.

آمار جدید از ورود خودروهای وارداتی به کشور | وزیر صنعت: مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند؛ سرعت تحویل به زودی افزایش می‌یابد

قیمت اسفندماه ۱۴۰۲ این محصول ۲۹۴ میلیون و ۱۳۳ هزار تومان بود که با دریافت مجوز قیمت جدید این خودرو ۴۴۵ میلیون و ۷۴۲ هزارو ۳۰۰ تومان تعیین شده است.

کد خبر 845230 برچسب‌ها خبر مهم بازار خودرو خودرو ايران خودرو

دیگر خبرها

  • تقاضای بنزین دولتی برای تاکسی های اینترنتی
  • گالری گردی آخر هفته در نمایشگاه‌های جدید تهران
  • پلمب ۴۵۲ خانه پلاک قرمز در تهران
  • نکات نگهداری از گیربکس دستی خودرو
  • بیمارستان‌های شهر قم ملزم به دریافت پروانه ایمنی هستند
  • قیمت جدید پژو پارس تعیین شد
  • بخشنامه ایران خودرو درباره قیمت جدید پژوپارس
  • قیمت جدید پژوپارس اعلام شد+ جدول
  • تعویض یونیت پل‌های عابر مکانیزه پایتخت
  • چرا سود سهام عدالت سه مرحله‌ای شد؟ برای دریافت سود به سایتی مراجعه نکنید | سهامداران برای آگاهی بیشتر با این شماره تماس بگیرند