Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق ادعای ۲ رسانه معتبر اروپایی قهرمان سری A ایتالیا قصد دارد دو بازیکن برتر فوتبال جهان را هم‌تیمی کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هم‌تیمی شدن لیونل مسی و کریستیانو رونالدو دو بازیکن که روی هم 11 بار توپ طلا را برده‌اند، سناریوی هیجان‌‌انگیزی برای هواداران فوتبال بوده و هست و طبق ادعای دو نشریه ورزشی معتبر اروپا باشگاه یوونتوس قصد دارد این افتخار را به نام خود ثبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا این نشریه اکیپ فرانسه بود که نوشت بانوی پیر قصد دارد از نارضایتی لیونل مسی از مسئولان باشگاه یوونتوس استفاده کند و او را به تورین ببرد. اکنون هم نشریه آ اس اسپانیا این خبر را تأیید کرده و نوشته که یوونتوسی‌ها با نمایندگان مسی تماس گرفته‌اند تا نظر آنها را درباره امکان جذب این ستاره 33 ساله آرژانتینی جویا شوند.

پیش از این از باشگاه‌های منچسترسیتی، پاری‌سن‌ژرمن و اینتر به عنوان محتمل‌ترین مقاصد مسی پس از ترک بارسلونا یاد می‌شد اما الان یوونتوس هم به این فهرست اضافه شده و ظاهراً این باشگاه که دو سال پیش کریستیانو رونالدو را از رئال مادرید خرید حالا می‌خواهد دیگر بازیکن برتر سال‌های اخیر لالیگا را به سری A ببرد.

جذب مسی اما نه تنها برای یوونتوس بلکه برای هیچ یک از دیگر مشتریان او کار آسانی نخواهد بود چرا که باشگاه بارسلونا تأکید دارد که مهلت این بازیکن آرژانتینی برای فعال کردن بند قراردادش – بندی که به او اجازه می‌دهد به صورت یکطرفه قراردادش را فسخ کند تا دهم ژوئن بوده است و الان بیش از دو ماه و نیم از آن زمان گذشته است. البته مسی و وکلایش معتقدند که آن بند مربوط به شرایط عادی بوده نه زمانی که فصل به خاطر وقفه سه ماهه ناشی از کرونا تا اواسط ماه آگوست ادامه داشته است.

حضور گواردیولا در بارسلونا برای مذاکره با مسی

در همین حال خبری دیگر از باشگاه بارسلونا که نشریه مارکای اسپانیا آن را منتشر کرد، این است که این کاتالان‌ها با مؤسسه حقوقی «کواتره‌کاساس» که به طور مشترک مسئولیت رسیدگی به امور حقوقی این باشگاه و لیونل مسی را برعهده داشت قطع همکاری کرده‌اند چرا که آن را فراهم کردن شرایط درخواست رسمی جدایی برای مسی می‌دانند.

اگر مسی بتواند خواسته‌اش برای فسخ یک‌طرفه قرارداد با بارسلونا را محقق کند و به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شود، یوونتوس رقیبی جدی برای منچسترسیتی و سایر مشتریان ستاره بارسلونا خواهد بود. با این وجود در حال حاضر هنوز از منچسترسیتی به سبب حضور پپ گواردیولا در این تیم به عنوان اصلی‌ترین مشتری مسی نام برده می‌شود. گواردیولا در بارسلونا 4 سال مسی را تمرین داده و با او پرافتخارترین مقطع از تاریخ این باشگاه را رقم زده است.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بارسلونا لیونل مسی کریستیانو رونالدو فوتبال ایتالیا سری A یوونتوس بیشتر بخوانید... مسی برای دادن تست کرونا به زمین تمرینی بارسلونا برنمی‌گردد مسی خواهان ملاقات با مدیران بارسلونا شد/ تقاضای مذاکره برای جلوگیری از جنگ حقوقی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مسی برای دادن تست کرونا به زمین تمرینی بارسلونا برنمی‌گردد مسی خواهان ملاقات با مدیران بارسلونا شد/ تقاضای مذاکره برای جلوگیری از جنگ حقوقی واژه های کاربردی مرتبط بارسلونا لیونل مسی کریستیانو رونالدو فوتبال ایتالیا سری A یوونتوس پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ آشوبی: بزرگ‌ترین ضعف پرسپولیس عدم توانایی کنترل بازی در دقایق پایانی بود/ نه صحبت‌های گل‌محمدی را پسندیدم و نه استعفای مجیدی را ۲ تیم جهانبخش هواداران انگلیسی را بعد از ۵ ماه به استادیوم فوتبال برگرداند+ عکس ۳ فرصت گل‌محمدى به مسئولان باشگاه پرسپولیس/ تأکید بر حفظ ۳ بازیکن ۴ مسی برای دادن تست کرونا به زمین تمرینی بارسلونا برنمی‌گردد ۵ سرژیک تیموریان درگذشت ۶ آرسنال در ضربات پنالتی لیورپول را شکست داد و قهرمان جام خیریه شد ۷ تساوی برایتون و چلسی در حضور ۲۸ دقیقه‌ای علیرضا جهانبخش ۸ لیگ دسته‌دوم فرانسه| نخستین شکست یاران قدوس با گل به خودی مهمترین اخبار ورزشی میراسماعیلی: یک سوم پول فوتبال در رشته‌های دیگر خرج شود، دستاوردها درخشان‌ خواهد شد/ روبه‌روی فدراسیون جهانی جودو نیستیم آشوبی: بزرگ‌ترین ضعف پرسپولیس عدم توانایی کنترل بازی در دقایق پایانی بود/ نه صحبت‌های گل‌محمدی را پسندیدم و نه استعفای مجیدی را تعیین آخرین زمان تکمیل اسناد نامزدهای میزبانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ تیم جهانبخش هواداران انگلیسی را بعد از ۵ ماه به استادیوم فوتبال برگرداند+ عکس مهمترین اخبار تسنیم تلاش آمریکا برای دزدی ۱.۷ میلیارد دلار دارایی ایران در اروپا/ بانک مرکزی: پیگیری‌ حقوقی لازم برای آزادسازی وجوه در دست اقدام است نصرالله: میلیون‌ها دلار برای حملات رسانه‌ای علیه حزب‌الله هزینه می‌شود/ افتخار می‌کنیم پیرو مکتب امام حسین(ع) هستیم وزارت خارجه: منافقین با وجود ترور هزاران ایرانی توسط آمریکا و اتحادیه اروپا پناه داده شده‌اند تصاویر حاج قاسم و ابو مهدى در حرم امام حسین (ع) کوتاهی دستگاه‌ها در حوزه امربه‌معروف باید جرم‌انگاری شود/ انتقاد از قیمت نجومی چادر درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی کریستیانو رونالدو فوتبال ایتالیا سری A یوونتوس بارسلونا لیونل مسی کریستیانو رونالدو فوتبال ایتالیا سری A یوونتوس کریستیانو رونالدو ترین اخبار لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۸۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر لوئیز انریکه با هم تیمی فران تورس وارد رابطه شد

پارتنز سابق فران تورس، با هم تیمی او در تیم ملی اسپانیا وارد رابطه شده است! 

طرفداری | گزارش ها حاکی از آن است که سیرا مارتینز با مدافع میانی رئال سوسیداد و تیم ملی اسپانیا، رابین لو نورمان وارد رابطه شده است. برنامه تلویزیونی اسپانیایی Socialite ادعا می کند که این دو نفر در شهر سن سباستین دیده شده اند؛ شهری که رئال سوسیداد در آن واقع است. 

سیرا نزدیک به یک سال پیش از فران تورس، مهاجم تیم ملی اسپانیا و بارسلونا جدا شد. او اخیرا برای ملاقات با پدرش لوئیز انریکه مارتینز (سرمربی پاری سن ژرمن) به پاریس سفر کرده است. 

خوشحالی پس از گل فران تورس و لو نورمان در تیم ملی اسپانیا فران تورس و سیرا مارتینز یک سال قبل از هم جدا شدند

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • حذف بارسلونا مقابل یوونتوس در شب تساوی بدون گل دو تیم در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2017/4/19) / فیلم
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با کالیاری
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • پیروزی رونالدو در دادگاه: یووه محکم به پرداخت جریمه
  • بازگشت روماریو به فوتبال در 58 سالگی؛ اسطوره برزیلی با پسرش هم تیمی شد!
  • واکنش رختکن بارسلونا به انتقاد گوندوگان از ۳ هم‌تیمی‌‌اش
  • دودستگی در بارسلونا با حمله تند گوندوگان
  • دختر لوئیز انریکه با هم تیمی فران تورس وارد رابطه شد
  • عملکرد درخشان کریستیانو رونالدو در جریان پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا در فصل 2011/12 / فیلم
  • ناامیدی یوونتوس؛ قرارداد ماتیا زاکانی با لاتزیو تمدید می‌شود