Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@11:39:03 GMT

آغاز تولید گسترده تبلت‌های دانش آموزی

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۲۸۵۲۴

آغاز تولید گسترده تبلت‌های دانش آموزی

خبرگزاری ایسنا: علی محمد مصلحی، از امضای تفاهم نامه همکاری در تامین تبلت‌های دانش آموزی مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش دراوایل شهریور ماه خبر داد و اظهار کرد: دوم شهریور ماه ۱۳۹۹ تفاهم نامه‌ای میان دکتر الحسینی مشاور وزیر و مسئول شبکه آموزشی دانش آموز (شاد) که متولی آموزش غیر حضوری وزرات آموزش و پرورش در دوران شیوع ویروس کرونا است با این شرکت به امضاء رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس این تفاهم نامه شرکت صنایع آموزشی متعهد می‌شود برابر استاندارد‌های اعلام شده از سوی مدیریت شبکه شاد نسبت به تامین تبلت دانش آموزی مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش به صورت واردات قطعات منفصله و مونتاژ در شرکت اقدام کند و در صورت نیاز افزون بر ظرفیت شرکت، کنسرسیومی با حضور شرکت‌های توانمند داخلی در این خصوص تشکیل دهد.

مدیرعامل شرکت صنایع آموزشی با بیان اینکه بسیاری از مناطق محروم به علت آنکه ابزار هوشمند و تبلت استاندارد و مناسب در اختیار ندارند گفت: آموزش و پرورش به دنبال آن است که تبلت‌های مناسبی تهیه و با اولویت مناطق محروم توزیع شود.

مصلحی ادامه داد: در این زمینه مطالعات کافی انجام شده و آماده تامین تبلت‌های مونتاژ داخل به صورت گسترده و مطابق استاندارد‌های آموزش و پرورش هستیم که با امضای این تفاهم نامه انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه نیاز آموزش و پرورش بیش از سه میلیون برآورد شده است، گفت: مقرر شد کنسرسیومی برای هم افزایی شرکت‌ها تشکیل شود. این تبلت‌ها نسبت به آنچه در بازار است نزدیک ۲۰ درصد ارزانتر هستند و برای دانش آموزان مناطق محروم به طرق مختلف تامین می‌شود و خیرینی داریم که آماده تامین منابع مالی مربوطه هستند.

مدیرعامل شرکت صنایع آموزشی ادامه داد: آموزش و پرورش احتمالا بودجه‌ای برای این کار درنظر می‌گیرد. به هر صورت، روش‌های مختلفی برای تهیه و تامین آن درنظر خواهد گرفت.

مصلحی درباره زمان تولید و توزیع این تبلت‌ها و رساندن آن به دست دانش آموزان نیز گفت: زمان توزیع این تبلت‌ها حداکثر آبان ماه خواهد بود.

منبع: فردا

کلیدواژه: شرکت صنایع آموزشی آموزش و پرورش آموزش و پرورش تفاهم نامه تبلت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۸۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ هزار دانش آموز ایلامی در مرحله‌ اول آزمون سراسری شرکت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، علی درویشی ظهر پنجشنبه به اتفاق جمعی از مسئولان این اداره کل از روند برگزاری کنکور در شهرستان‌های بدره و ملکشاهی بازدید کرد و در جریان این بازدید اظهار داشت؛ حدود ۱۵ هزار نفر داوطلب برای پذیرش در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در استان ایلام با هم به رقابت می‌پردازند که از این تعداد آموزش و پرورش استان متولی برگزاری آزمون برای ۵ هزار و ۹۹۰ داوطلب است.

درویشی افزود: نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌گردد.

وی در ادامه تصریح کرد؛ در شش شهرستان آبدانان، دهلران، چرداول، ملکشاهی، ایوان و بدره و در ۴۸ حوزه امتحانی آموزش و پرورش مجری برگزاری این آزمون است.

رییس دستگاه تعلیم و تربیت استان در پایان خاطر نشان کرد؛ از ۵ هزار و ۹۹۰ نفری که آموزش و پرورش میزبان آنان در مرحله‌ی اول آزمون است ۳ هزار و ۷۲۵ نفر دختر و ۲ هزار ۲۶۵ داوطلب پسر هستند.

کد خبر 6088479

دیگر خبرها

  • ۱۵ هزار دانش آموز ایلامی در مرحله‌ اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • استقبال گسترده دانش‌آموزان یزدی از رویداد ایده شو دانش‌آموزی
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • مهارت‌آموزی ۱۴۹۳ بانوی بیرجندی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی