Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اظهار داشت: امروز بر خلاف تلاش دشمن در نابودی اندیشه حریت حسین (ع) فریاد لبیک همچنان شنیده می‌شود، چون تمسک به حسین(ع) جامعه را از فتنه نجات می‌دهد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت الاسلام نجات فیاضی ظهر یک شنبه در مراسم عزاداری روز عاشورا در اردبیل اظهار داشت: مکتب حسین (ع) نور است و هر کس به این وادی وارد می‌شود به نور پروردگار وارد شده و کربلا خود تجلی نور الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  گفت: اگر کربلا نبود، نور اسلام و نور دین خاموش می‌شد و این قیام حسین (ع) بود که موجب شد نور اسلام روز به روز بیشتر متجلی شود.

طشت‌گذاری؛ میراث اجتماعی فرهنگی گذشتگان دارالارشاد اردبیلاردبیل| عزاداری مردم دارالارشاد در عاشورای حسینی به روایت تصویرقدیمی‌ترین شبیه‌خوانی دارالارشاد اردبیل در محله «معمار» به روایت تصویر

 

وی با اشاره به اینکه دشمنان خواستند نور دین را خاموش کرده و شیوه و سیره پیامبر را تعدیل کنند و منحرف سازند، ادامه داد: اما این حسین (ع) بود که سینه سپر کرد و محکم ایستاد و گفت اگر با شهادت من، اسلام و دین ادامه می‌یابد، شمشیرها حسین را تکه تکه کنند اما دین پایدار بماند.

به گفته فیاضی دشمن به خطا رفته است، چرا که نور حسین (ع) جدای از نور پروردگار عالم نیست و نام حسین (ع) به معنی نام دین و نام مکتب دینی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اظهار داشت: اینکه حسین (ع) نور الهی خوانده می‌شود به دلیل این است که خود را فدای آرمان و مکتبی الهی و فدای امر الهی ساخته است.

وی افزود: حتی یاران امام حسین (ع) هم همین شیوه را پیش گرفتند و در رفتار قاسم و عباس و سایر یاران امام مظلوم می‌توان این تبعیت را مشاهده کرد و به عینه یاران حسین (ع) لبیک گوی آرمان امام خود بودند.

فیاضی با بیان اینکه برخی روایت‌ها که بسیاری از اطرافیان حسین (ع) او را ترک گفتند صحت ندارد، اضافه کرد: هیچ یک از یاران امام حسین (ع) او را ترک نگفتند و بر عکس با او و مرام او بیعت کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اذعان به اینکه شهدا نیز پیرو همان آرمان هستند، تاکید کرد: حتی شهدای مدافعان حرم نیز ادامه دهنده مسیر و منش شهدای کربلا هستند.

وی تصریح کرد: شهدای مدافع حرم هم فریاد لبیک یا حسین (ع) را سر می‌دادند و در دفاع از حرمین با تکیه بر آموزه‌های عاشورا به جنگ با دشمن رفتند.

فیاضی متذکر شد: هر نسل و هر جامعه‌ای از حسین (ع) تبعیت کند زنده و همواره پیروز است. دشمنان نیز بدانند که تمسک به حسین (ع) جامعه را از فتنه‌ها نجات می‌دهد.

به گفته مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اندیشه مقاومت در کشورهای مختلف شکل گرفته و دشمنان در مقابل خواسته‌اند در مقابل اندیشه حسین (ع) ایستادگی کنند اما فریاد لبیک یا حسین (ع)  خاموش شدنی نیست.

وی افزود: امروز این فریاد از گوشه و کنار جهان شنیده می‌شود و در عراق و سوریه و اقصی نقاط کشورهایی که دشمن اندیشه حسین (ع) و حریت و آزادگی و شرف را نشانه گرفته همچنان جاری و ساری است.

فیاضی تصریح کرد: همین عزاداری‌ها اجازه نمی‌دهد اندیشه حسین(ع)، تکیه بر حسین(ع)، نام او و یاد او فراموش شود و تجلی اسلام در سایه ولایت محقق شده است.

انتهای پیام/136/ی

R41374/P/S6,49/CT1 بیشتر بخوانید... رئیس سازمان تبلیغات اسلامی: شعار لبیک یا حسین در سراسر کشور طنین انداز می‌شود / شکوه عزاداری در استان اردبیل بی‌نظیر است عزاداری با سبک و سیاق خاص در حسینیه آقاسید جمال قزوین/ چراغ روضه‌ای که بعد از گذشت ۱۳۸ سال هنوز روشن است+ فیلم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... رئیس سازمان تبلیغات اسلامی: شعار لبیک یا حسین در سراسر کشور طنین انداز می‌شود / شکوه عزاداری در استان اردبیل بی‌نظیر است عزاداری با سبک و سیاق خاص در حسینیه آقاسید جمال قزوین/ چراغ روضه‌ای که بعد از گذشت ۱۳۸ سال هنوز روشن است+ فیلم پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ ماجرای اتفاقات اخیر روستای ابوالفضل اهواز چیست؟ + فیلم ۲ گزارش| دلجویی ‌جوانان اهوازی از مردم روستای ابوالفضل / استمداد مردم روستا از رئیس قوه قضائیه برای رفع مشکل ۳ نوکری متفاوت یک مداح قزوینی برای امام حسین(ع) / بیمارستان ولایت قزوین محفل روضه باب‌الحوائج(ع) شد + فیلم ۴ شهید مدافع سلامت «دکتر کیانفر»؛ متخصصی که عاشق حضرت عباس(ع) بود/ خواهش مادر شهید از مردم برای مراقبت از خود+ فیلم ۵ طنین نوای الدخیل یا ابالفضل(ع) در دارالعباس اردبیل/ نمایش شور و شعور حسینی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تاسوعای حسینی + فیلم ۶ عزاداری با سبک و سیاق خاص در حسینیه آقاسید جمال قزوین/ چراغ روضه‌ای که بعد از گذشت ۱۳۸ سال هنوز روشن است+ فیلم ۷ طنین لبیک "یا حسین(ع)" مردم قم همزمان با سراسر کشور ۸ فرمانده سپاه کردستان: هیچ‌گاه برای تداوم اسلام و انقلاب حسینی در برابر زورگویان تسلیم نمی‌شویم مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| فصل عاشقی گردان علی‌بن ابیطالب(ع) در سرزمین نور/ از جبهه‌ها تا کربلا با "یا حسین" + فیلم نماهنگ؛ خطبه‌خوانی شب عاشورا در حرم رضوی + فیلم عضو کمیسیون امور داخلی مجلس: ناتوانی دولت در حل مشکلات اقتصادی؛ اثرات طرح گشایش اقتصادی کوتاه‌مدت است حرم رضوی سیاهپوش عاشورای حسینی/ زائران پروتکل‌ها را با جدیت رعایت می‌کنند مهمترین اخبار تسنیم تلاش آمریکا برای دزدی ۱.۷ میلیارد دلار دارایی ایران در اروپا/ بانک مرکزی: پیگیری‌ حقوقی لازم برای آزادسازی وجوه در دست اقدام است حرم رضوی سیاهپوش عاشورای حسینی/ زائران پروتکل‌ها را با جدیت رعایت می‌کنند نصرالله: میلیون‌ها دلار برای حملات رسانه‌ای علیه حزب‌الله هزینه می‌شود/ به پیروی از مکتب امام حسین(ع) افتخار می‌کنیم بازخوانی اسرارآمیزترین پرونده جهان اسلام؛ چهل و دومین سالگرد ناپدید شدن امام موسی صدر نماهنگ؛ خطبه‌خوانی شب عاشورا در حرم رضوی + فیلم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس استان اردبیل لبیک یا حسین امام حسین حرم رضوی حسین ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۹۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران بازوی توانمند ولایت‌فقیه

  سعید تجلیلی طی پیامی نوشت: دوم اردیبهشت‌ماه، سالروز تشکیل شجره طیبه‌ای است که نشان‌دهنده نگاه دوراندیش و حکیمانه بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در تأسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران به‌عنوان یکی از نهادهای باصلابت مردمی و انقلابی در نظام جمهوری اسلامی ایران است.
 
 سپاه پاسداران در سایه روحیه انقلابی و معنویتی که از سرچشمه جوشان دل منور و روح مصفای آن امام عزیز پیوسته می‌جوشید و بیش از همه، جوانان رزمنده و خالص سپاه و بسیج را سیراب می‌کرد، توانست در اولین گام اساسی خود نقش تعیین‌کننده‌ای در دفع تجاوزات ایادی استکبار به کشور عزیزمان ایران اسلامی ایفا کند.
 
 پاسداران جان‌برکف، در طول همه‌سال‌های بعد از دفاع مقدس نیز به‌عنوان حافظان امنیت و آسایش، تمام تهدیدها را به جان خریدند و فتنه‌ها و توطئه‌های داخلی و خارجی را نقش‌برآب ساخته‌اند و به بهای جان خود، نظام مقدس اسلامی را در کنار سایر نیروهای مسلح کشور از گزند آسیب‌ها، در امان نگه داشتند.
 
 کارنامه پرثمر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه‌های دفاعی و مقاومت، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، عمران، آبادانی و محرومیت‌زدایی، نشان‌دهنده جدوجهد این نیروی مردمی در راستای تحقق رسالت بزرگی است که از بدو تأسیس بر عهده گرفته و باگذشت این سال‌ها، همچنان بر اجرای دقیق آن تحت زعامت امامین انقلاب اهتمام دارد.
 
 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیش از چهار دهه گذشته همواره به‌عنوان بازوی توانمند ولایت‌فقیه، در راستای اقتدار، امنیت و توسعه کشور خوش درخشیده است.

 وعده صادق و اقدام عزتمندانه و مقتدرانه غیور مردان سپاه در حمله موشکی اخیر به اهداف نظامی رژیم غاصب صهیونیستی، بار دیگر باعث غرور و شعف ملت شریف ایران و مسلمانان جهان شد.
 
 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره)، شهدای گران‌قدر و به‌ویژه شهیدان پاسدار و سید شهدای مقاومت سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به فرماندهان محترم نیروی زمینی سپاه قرارگاه شهید سجاد، سپاه شهرستانی پاسداران شریف و مخلص شهرستان سراوان تبریک عرض نموده و امیدوارم با اتکال به خداوند متعال در راستای تحقق رسالت خویش تا آزادسازی قدس شریف، تحت فرماندهی حکیمانه رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) همواره پیروز و سربلند باشید.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • امام گفتند امروز، موضوع‌شناسی هم کار فقیه است!
  • سپاه در عملیات وعده صادق از تسلیحات دهه ۸۰ استفاده کرد
  • سپاه پاسداران بازوی توانمند ولایت‌فقیه
  • دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با پاسداران
  • مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه: عملیات وعده صادق با فناوری دهه ۸۰ صورت گرفت؛ هنوز از تسلحیات دهه ۹۰ استفاده نکردیم
  • سپاه تجلی ایثار و فداکاری است
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • سپاه پاسداران به عنوان بازوان معنوی ولایت فقیه عمل می‌کند
  • ذات و حقیقت سپاه برگرفته از فرهنگ عاشوراست
  • هویت سپاه با انقلاب اسلامی گره خورده است