Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن اسبق تیم‌های استقلال و پرسپولیس گفت: مداحی اهل بیت بزرگترین افتخار زندگی من است.

سیدمهدی سیدصالحی از چهره‌های فوتبالی ایران است که اهالی فوتبال و هم تیمی‌هایش با مداحی‌های او خاطره‌های زیادی دارند.

سیدصالحی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره مداحی‌هایش اظهار داشت: اول از همه باید بگویم خودم را مداح نمی‌دانم چون مداح بودن لیاقت بسیار زیادی می‌خواهد و من فقط به‌خاطر ته صدایی که دارم گاهی به عشق اهل بیت زمزمه‌هایی می‌کنم اما اگر هم دوستان هیاتی من را مداح می‌دانند خدا این سعادت را به من اعطا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سن بسیار پائین به‌خاطر ارادتم به ائمه اطهار اشعار مذهبی را می‌خواندم و در ماه محرم که با دوستان و هم محله‌ای‌ها در هیات جمع می‌شدیم ثواب خواندن اشعار مذهبی به من می‌رسید. از 19 سالگی در هیاتی که به همراه بچه محل‌هایمان به راه انداحته بودیم به‌صورت جدی‌تر زیارت عاشورا می‌خواندم و از آن به بعد به عشق امام حسین (ع) این کار را ادامه دادم اما هنوز خودم را یک مداح نمی‌دانم با این حال زمزمه کردن برای اهل بیت را بزرگترین اتفاق زندگی‌ام می‌دانم و بسیار به آن افتخار می‌کنم.

مهاجم اسبق تیم‌های سپاهان، استقلال و پرسپولیس ادامه داد: من هیچ دوره و کلاسی برای مداحی نرفتم و فقط پای مداحی استادان بزرگ این حوزه نشستم و سعی کردم از مجالس آنها نکته‌برداری کنم و چیزهای زیادی یاد بگیرم. هرچه هم یاد گرفتم به‌خاطر عشق و علاقه‌ام به ائمه بوده است. به نظر من یک مداح نباید فقط اشک مردم را دربیاورد بلکه باید سیره اهل بیت را به آنها بیاموزد و خودش هم الگوی درستی برای جوان ها باشد.

او با بیان اینکه مداحی راه و روش زندگی را به او آموخته افزود: خدا را شکر می‌کنم که به من اندک استعدادی برای خواندن داده و این افتخار را نصیبم کرده که آن را در راه ائمه اطهار به کار بگیرم. مداحی راه و روش درست زندگی کردن است و خوشحالم که در زندگی این سعادت بزرگ نصیب من شده است. 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس مداحی مهدی سیدصالحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۹۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکاران از افتخارات کشور هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی احدی صبح امروز چهارشنبه ضمن بازدید دومین کاروان راهیان نور قهرمانان ورزش که با حضور ملی‌پوشان و نخبگان ورزشی کشور در یادمان شلمچه برگزار شد، اظهار کرد: شهدایی که لحظه به لحظه اینجا بودند و با تمام وجودشان از این سرزمین دفاع کردند به این دلیل بوده که پرچم جمهوری اسلامی ایران روی زمین نیفتد، شما ورزشکاران نیز این پرچم را در قله‌های بزرگ دنیا روی دست گرفته و باعث افتخار کشور شده‌اید.

وی خطاب به ورزشکاران بیان کرد: شما به خاطر بزرگی این پرچم از جان خود مایه گذاشته و افتخار آفریدید؛ لذا مطمئن هستم که شهدا خوشحال هستند که اشخاصی در این مکان حضور پیدا کردند که برای بالا بردن پرچم ایران مثل شهدا از همه وجودشان هزینه کردند.

مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان افزود: شما ورزشکاران یک عمر زحمت کشیدید و تلاش کردید تا پرچم ایران بالا و دل مردم شاد باشد.

حجت الاسلام احدی خطاب به ورزشکاران گفت: به خانه خودتان خوش آمدید، شما در این نقطه با شهدا اشتراک ویژه‌ای دارید چرا که همه شما برای این پرچم افتخار آفرینی کردید؛ لذا یک همبستگی ویژه‌تری با شهدا دارید.

وی عنوان کرد: شهدایی که اینجا هستند از همه دارایی و جان خود گذشته‌اند، اینجا شخص یا اشخاصی قدم گذاشته و خونشان روی زمین ریخته شده که می‌توانند برای امثال ما کار خدایی کنند.

کد خبر 6087466

دیگر خبرها

  • قدرتنمایی بزرگترین عضو خانواده تیگو در نمایشگاه پکن ۲۰۲۴ /عکس
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • نوحه‌خوانی مداح مشهور عرب درباره حمله موشکی ایران به اسرائیل!
  • ورزشکاران از افتخارات کشور هستند
  • خاطرات جانباز آزاده‌ای که چهره سال هنر انقلاب فارس شد
  • طرحی از افتخارات جان سینا در WWE به مناسبت تولد او + عکس
  • دکتری افتخاری دانشگاه کراچی به رئیس‌جمهور اعطا شد
  • دکتری افتخاری دانشگاه کراچی به آیت‌الله رئیسی اعطا شد
  • توجه به مقوله حجاب و عفاف مهم‌ترین رکن در سعادت جامعه است
  • مسیریابی سعادت بشر با پویش زندگی با آیه‌ها