Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@20:23:12 GMT

یورگن کلوپ و تمجید ویژه از ستاره ژاپنی لیورپول

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۲۹۸۰۰

یورگن کلوپ و تمجید ویژه از ستاره ژاپنی لیورپول

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول تمجید ویژه ای از تاکومی مینامینو انجام داد.

به گزارش "ورزش سه"، تاکومی مینامینو در نقل و انتقالات زمستانی با قراردادی به ارزش 7.25 میلیون پوند از سالزبورگ به لیورپول پیوست. اگرچه او در ماه های اول حضور خود در آنفیلد کم تر فرصت بازی کردن در تیم یورگن کلوپ را پیدا کرده اما با این وجود رفته رفته عملکرد بهتری ارائه داده می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 
لیورپول شب گذشته در دیدار کامیونیتی شیلد به مصاف آرسنال رفت. در حالی که کار شاگردان یورگن کلوپ در مقابل دفاع مستحکم آرسنال بسیار دشوار شده بود، تاکومی مینامینو در دقیقه 59 به جای ویلیامز وارد زمین شد و توانست گل تساوی بخش تیمش را هم به ثمر رساند؛ این در حالی بود که البته لیورپول نهایتاً بازی را در ضربات پنالتی واگذار کرد.

 

 

 



یورگن کلوپ پس از پایان بازی دیشب تمجید ویژه ای از ستاره ژاپنی تیمش انجام داد و گفت: " فکر می کنم که روز بزرگی برای او و البته ما رقم خورد. او تا به اینجا همه کار کرده بود و فقط گل زدن را کم داشت. من معتقد هستم که این یک گام بزرگ برای مینامینو بود. تاکومی این قابلیت را دارد تا تاثیر زیادی روی عملکرد تیم داشته باشد و در واقع به همین خاطر بود که ما او را به خدمت گرفتیم. با این حال علاقه ندارم که فشار زیادی به او وارد کنم. مینامینو واقعاً بازیکن خوبی است و در فضاهای کوچک فوق العاده عمل می کند."

لیورپول یورگن کلوپ (سرمربی) مینامینو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول یورگن کلوپ سرمربی مینامینو یورگن کلوپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۹۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)

به گزارش "ورزش سه،" لیورپول شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس روبروی اورتون به میدان رفت و با دو گل برابر رقیب همشهری شکست خورد تا در بدترین مقطع فصل دچار لغزش شده باشد و از کورس قهرمانی عقب بماند.

شاگردان یورگن کلوپ در این بازی نمایش خوبی ارائه نکردند و اورتون به خوبی از این فرصت استفاده کرد تا بتواند در دربی مرسی ساید به پیروزی برسد و سد راه حریف قدیمی در رسیدن به جام قهرمانی این فصل باشد.

الکساندر آرنولد در این بازی از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان رفت و تلاش کرد که در خط دفاعی به لیورپول کمک کند اما کلوپ تصمیم گرفت در دقیقه ۸۴ او را از زمین بیرون بکشد و جو گومز را جانشین او در میدان کند.

تصاویر منتشر شده از این ستاره انگلیسی در روی نیمکت لیورپول نشان می‌دهد که او پس از ترک میدان تحمل تماشای بازی و شکست تیمش برابر اورتون را نداشت و این موضوع توجه بسیاری را در رسانه‌های انگلیس و همچنین شبکه‌های اجتماعی جلب کرده است.

لیورپول حالا در فاصله تنها چهار بازی تا پایان رقابت‌های لیگ برتر انگلیس فقط سه امتیاز با آرسنال صدرنشین فاصله دارد و تنها یک امتیاز بیشتر از سیتی به دست آورده و این در حالی است که شاگردان پپ گواردیولا دو بازی کمتر از آنها انجام داده‌اند.

دیگر خبرها

  • آرنه اسلوت: دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم؛ منتظر توافق دو باشگاه هستم
  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • آقای کلوپ لیگ را در گودیسون پارک از دست دادی!
  • خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول / فیلم
  • پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد
  • مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت
  • استقبال اسطوره هلندی از گزینه جدید لیورپول
  • توصیه به لیورپول: مورینیو دوای درد شماست!‏