Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش«نماینده»، سیامک مرصدق نماینده کلیمیان ایران در مجلس دهم‌، گفت: بزرگانی همچون امام حسین(ع) که وجود خودشان را فدای دفاع از انسانیت و دفاع از مظلومان و مبارزه با ظالمان کرده‌اند، نه تنها برای مسلمانان بلکه برای پیروان دیگر ادیان الهی و حتی برای کسانی که ادیان غیرتوحیدی دارند، ارزشمند بوده و هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعاریفی که شخصیتی مثل گاندی از امام حسین (ع) دارند و یا صحبت‌هایی که نلسون ماندلا راجع به امام حسین (ع) می‌کند نشان‌دهنده پاکی، بزرگی و درستی رفتار ایشان است.

نماینده کلیمیان ایران در مجلس دهم اظهار داشت: ایرانیان یهودی حدود 1300 سال با ارزش‌های مربوط به امام حسین (ع) و اهل بیت در کنار ملت مسلمان ایران زندگی کردند و همواره با هدف همراهی با هموطنان مسلمان‌شان احترام زیادی برای تمامی ارزش‌های مقدس و بزرگان دین اسلام قائل بودند و همواره در حد توان خود برای برگزاری مراسم دینی در این باره کمک کرده‌اند.

مرصدق خاطرنشان کرد: بسیاری از کلیمیان ایران هم به صورت شخصی در جهت برگزاری این مراسم اقداماتی داشته‌اند و حتی نذوراتی و درخواست‌هایی از اهل بیت (ع) داشتند که با برآورده‌ شدن و حتی برآورده نشدن درخواست‌هایشان نذر خود را ادا کرده‌اند.

وی افزود: بالاترین پیامی که ما از امام حسین (ع) و رفتارهای ایشان می‌توانیم بگیریم شهادت است در جریان جنگ تحمیلی تعداد قابل توجهی از پیروان ادیان الهی غیرمسلمان در جنگ به شهادت رسیدند و یا مورد ترورهای منافقین قرار گرفتند و هر جا که دفاع از ارزش‌های الهی و توحیدی نظام لازم بوده پیروان ادیان توحیدی غیرمسلمان همراه با مسلمانان در صف مبارزه قرار گرفتند.

نماینده کلیمیان ایران در مجلس دهم اظهار داشت: این همراهی یکی به خاطر فطرت همه انسان‌ها است که برای ارزش‌های پاک، ارزش‌های الهی احترام قائلند و در درون خود به این ارزش‌ها احترام می‌گذارند.

نماینده کلیمیان ایران در مجلس دهم اظهار داشت: صفاتی مثل شجاعت، دلاوری، دفاع از حق، دفاع از مظلومان، ریشه فطری در انسان دارند و در بین تمامی انسان‌هایی که اندکی از فطرت آنها باقی مانده باشد این صفات برجسته می‌شود.نه تنها پیروان ادیان توحیدی بلکه حتی کسانی که ماتریالیست و مارکسیسم هستند در درون و فطرت خودشان نسبت به ارزش‌های پاک علاقه‌مند هستند.

مرصدق در پایان خاطرنشان کرد: هیچ فردی در دنیا نیست که از عدالت، از احقاق حقوق مظلومان از شجاعت، از خودگذشتگی و در اوج از خودگذشتگی که شهادت است تعریف نکند و در برابر آن سر تسلیم فرود نیاورد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: امام حسین ع نماینده نماینده کلیمیان نماینده کلیمیان ایران در مجلس دهم امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۰۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین

انبار داروی بیمارستان امام حسین (ع) در خیابان شهید مدنی تهران دچار حریق شد.

به گزارش ایسنا، با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که آتش‌سوزی در طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه با کاربری انبار دارو رخ داده است. این ساختمان در ضلع جنوب شرقی محوطه بیمارستان با کاربری انبار دارو به مساحت تقریبی ۱۰۰ مترمربع رخ بود و در زمان رسیدن نیرو‌های آتش نشانی بخشی از قسمت شرقی انبار کاملاً شعله ور بود و دود زیادی به اطراف زبانه می‌کشید. همچنین شعله‌های آتش در حال سرایت به قسمت‌های دیگر انبار دارو بود.

در این شرایط نیرو‌های عملیات بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه و مجهز شدن به تجهیزات حفاظت فردی و دستگاه‌های تنفسی ضمن قطع برق و گاز ساختمان به سرعت وارد انبار شدند و با استفاده از یک رشته لوله آبدهی، عملیات مهار آتش را آغاز کردند.

بنابراعلام آتش نشانی تهران، این آتش سوزی می‌توانست علت رخداد یک حادثه در سطح وسیع‌تر شود و خسارت مالی سنگینی برجای گذارد و موجب از بین رفتن دارو‌های کمیاب مختص بیماری‌های خاص نیز بشود که با سرعت عمل و دقت بالای آتش‌نشانان در کمترین زمان ممکن مهار و خاموش شد.

در پایان نیز آتش‌نشانان پس از مهار و اطفاء کامل آتش اقدام به لکه گیری و انجام عملیات تخلیه دود و ایمن سازی ساختمان کرده و با تحویل محل حادثه به پرسنل بیمارستان به ماموریت خود خاتمه دادند. علت این حادثه نیز ازسوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران بررسی و اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • علت آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین چه بود؟/ عکس
  • آتش‌سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • پذیرش سطح عالی و مقطع خارج مدرسه عالی فقه و اصول امام حسین(ع) قم
  • سپاه سدی آهنین در مقابل اهداف شوم دشمن است
  • بیگی، نماینده مجلس: اگر ایران پاسخی به اسرائیل نمی‌داد، نظام سلطه ما را رها نمی‌کرد/ من در راستای استیفای حقوق مردم اظهارنظر کردم، شورای نگهبان مرا رد کرد؛ گفتند اظهارات، توییت‌ها و مواضع شما مطلوب ما نبوده/ از نظر احمدی‌نژاد اظهارنظر نمی‌تواند موثر باشد