Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@10:51:56 GMT

پرونده شکایت ایگور و زلاتکو از پرسپولیس بسته شد

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۰۴۳۳

آفتاب‌‌نیوز :

چند روز قبل و پس از مذاکراتی که انجام شد، ایگور پانادیچ و زلاتکو ایوانکوویچ با تکمیل فرم‌های فیفا پذیرفتند که مطالبات‌شان از باشگاه پرسپولیس را از طریق فدراسیون جهانی فوتبال دریافت کنند. حالا خبر می‌رسد فیفا تمام مطالبات این دو مربی را پرداخت کرده و پرونده آن‌ها که در کمیته انضباطی فیفا در جریان بود، رسما بسته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا باشگاه پرسپولیس باید در مهلت تعیین شده از سوی فیفا (١۶ شهریور) فقط ٧٨۴ هزار یورو به برانکو ایوانکوویچ بپردازد تا از محرومیت نقل‌ و انتقالاتی در امان باشد.

بر اساس حکم کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فیفا، باشگاه پرسپولیس باید ٧۶ هزار یورو به ایگور پانادیچ و ٢٠۵ هزار یورو به زلاتکو ایوانکوویچ پرداخت می‌کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ایگور پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۰۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۶۰ میلیونی پرسپولیس به دلیل شکایت ذوب‌آهن!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کمیته انضباطی درباره شکایت باشگاه ذوب آهن از باشگاه پرسپولیس مبنی بر نشر اکاذیب و انتساب آن به باشگاه شاکی و عدم امکان اثبات صحت این مطالب از سوی باشگاه طرف شکایت، در نتیجه تخلف انتسابی به باشگاه پرسپولیس محرز و مسلم تشخیص داده شده و منتسب به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ ۶۰ میلیون جریمه نقدی محکوم شد.

رأی صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف است.

باشگاه پرسپولیس پیش از دیدار با ذوب‌آهن در هفته هجدهم لیگ برتر مدعی پیدا شدن چند کاغذ و دست نوشته عجیب در رختکن خود در اصفهان شده بود که همین موضوع با شکایت باشگاه ذوب‌آهن در کمیته انضباطی همراه شد.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896804

دیگر خبرها

  • فیفا و فدراسیون فوتبال، استقلال را ضمانت کردند
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس
  • جریمه ۶۰ میلیونی پرسپولیس به دلیل شکایت ذوب‌آهن!
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب آهن از پرسپولیس
  • محکومیت پرسپولیس در پرونده شکایتی ذوب‌آهن
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • مدارک استقلال بارگذاری شده است
  • خبر خوش برای استقلال؛ آبی‌ها در یک قدمی آسیا
  • مالکیت تنها مشکل استقلال برای مجوز حرفه‌ای
  • بهترین خبر برای استقلال؛ توافق بزرگ آبی ها بالاخره نهایی شد