Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سید جلال ملکی» روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: امشب مراسم شام‌غریبان در محله‌های مختلف تهران برگزار می‌شود و شهروندان علاوه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید نکات ایمنی را نیز جدی بگیرند.

وی افزود: چه بسا که برخی شهروندان شمع‌های روشن را به صورت نیمه‌کاره رها می‌کنند یا آن را به صورت روشن در سطل‌های زباله می‌اندازند که این موارد باعث وقوع آتش‌سوزی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته ملکی در بعضی از سقاخانه‌ها یا ایستگاه‌های صلواتی ممکن است عزاداران شمع روشن کنند و از آن جایی که در این محل پارچه‌هایی وجود دارد احتمال وقوع آتش‌سوزی افزایش می‌یابد و شهروندان باید این نکات ایمنی را رعایت کنند.

وی همچنین توصیه کرد که دستورات ستاد مقابله با کرونا جدی گرفته شود و اگر شهروندان قصد دارند که در هیات‌ها حضور پیدا کنند حتما محیط باز باشد و فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران ادامه داد: با توجه به برگزاری شام غریبان در فضای تاریک از شهروندان می‌خواهیم حتما از کودکان مراقبت کرده و از روشن کردن چندین شمع خودداری کنند.

مراسم شام غریبان امام حسین (ع) پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء عاشورا با حضور سوگواران حسینی برگزار می‌شود. 

برچسب‌ها ماه محرم سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهر تهران شام غریبان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماه محرم سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهر تهران شام غریبان ماه محرم سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهر تهران شام غریبان شام غریبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۰۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطفای حریق انبار ضایعات در دورود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دورود گفت: صبح امروز ۳۰ فروردین پس از اطلاع از آتش سوزی انبار دو طبقه ضایعات در منطقه ناصرالدین دورود، بلافاصله دو تیم عملیاتی از ایستگاه‌های شماره یک و سه با چهار دستگاه خودروی سبک و سنگین به محل حادثه اعزام شدند که این حریق پس از دو ساعت اطفاء شد.

جمالی فولادوند افزود: به علت شدت حادثه و نوع آتش سوزی، ساختمان انبار به طور کامل تخریب شد، اما خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.

به گفته رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دورود، علت دقیق حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • بیش از ۲ هزار عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری بوشهر انجام شد
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • متفاوت بودن روشن‌گران افکار عمومی با تهدیدکنندگان امنیت روانی
  • محدوده بازار تهران رکورددار ساختمان‌های ناایمن
  • آتش سوزی سوله ۲ هزار متری در شیراز مهار شد
  • شرق تهران هم به آتش‌نشانی بانوان مجهز شد | بازرسی از ساختمان‌ های ناایمن ادامه دارد
  • افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در تهران
  • افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در شرق تهران