Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-28@09:29:41 GMT

پیوس: پرسپولیس نیاز به حمایت دارد

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۱۹۳۹

فرشاد پیوس روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به توقف پرسپولیس برابر استقلال و حذف سرخپوشان از جام حذفی گفت: فوتبال بالا و پایین زیاد دارد. پرسپولیس در این بازی توانست از حریف پیش بیفتد اما استقلال با هوشیاری جبران کرد. البته بهتر بود که پرسپولیس در دقایق پایانی کمی با تمرکز بیشتری کار را دنبال می‌کرد تا گل دوم به ثمر نرسد اما این اتفاق رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس در طول بازی نتیجه را واگذار نکرد و تنها در ضربات پنالتی ناکام بود.

وی افزود: پرسپولیس قهرمان بلامنازع چند سال اخیر فوتبال ایران بوده و با یک شکست آن هم در ضربات پنالتی نمی‌شود خوب بودن این تیم را زیر سوال برد. همان هایی که صحبت‌هایی را علیه پرسپولیس مطرح می‌کنند بهتر است نگاهی به جدول لیگ بیاندازند و سپس در مورد پرسپولیس اظهار نظر کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: دیگر در فوتبال ممکن است هر اتفاقی رقم بخورد اما پرسپولیس در طول شهرآورد چیزی از حریف کم نداشت و حتی شانس پیروزی را هم بدست آورد اما شانس با پرسپولیس یار نبود که در دقایق پایانی دروازه این تیم باز شد.

وی در خصوص انتقاداتی که از ترکیب پرسپولیس در شهرآورد مطرح می‌شد، اضافه کرد: این سرمربی تیم است که از شرایط بازیکنانش آگاهی دارد و او می‌داند که میزان آمادگی بازیکنانش در آستانه بازی به این مهمی چقدر است. الان زمان انتقاد نیست و باید از سرمربی تیم حمایت کرد.

پیوس در مورد لیگ قهرمانان آسیا و شانس پرسپولیس برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا اضافه کرد: شرایط کنونی لیگ قهرمانان آسیا متفاوت است اما پرسپولیس همیشه رقیب قدرتمندی برای حریفان به حساب می‌آید و به نوعی می‌توان گفت که آنها از پرسپولیس در هر شرایطی ترس دارند. به اعتقاد من هنوز هم برای موفقیت در آسیا دیر نیست.

وی تاکید کرد: در آسیا تیم‌ها به خوبی برای حضور در این بازی‌ها تدارک می‌بینند و تقویت می‌شوند تا بتوانند بهترین نتایج را بگیرند اما پرسپولیس هنوز بازیکنی جذب نکرده است. باید تیم برای لیگ قهرمانان آسیا تقویت شود و مسوولان باشگاه باید هر چه زودتر خبرهای خوبی را به هواداران بدهند.

پیشکسوت سرخپوشان تاکید کرد: دیگر شهر آورد، لیگ و ... تمام شده و باید تمام تمرکز تیم و کادر فنی روی لیگ قهرمانان آسیا و موفقیت تیم در این بازی‌ها باشد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۱۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون ارتباطات استقلال: فراموش کردید پرسپولیس علیه تیم ملی بیانیه می‌داد و موضع می‌گرفت؟

معاون ارتباطات باشگاه استقلال درباره حواشی پیرامون باشگاه استقلال صحبت کرده است

طرفداری | بیانیه استقلال باعث شد شایعه موضع گیری این تیم علیه تیم ملی به راه بیفتد.

مهدی هژبری، معاون ارتباطات باشگاه استقلال با تکذیب شایعات گفت:

در مورد انتخاب بازیکنان استقلال در برنامه نوروز فوتبالی ما فقط اطلاع‌رسانی کردیم و البته قطعا حمایت از بازیکنان خودمان همواره سرلوحه کار تمام ارکان باشگاه است. تیم ملی همیشه مورد حمایت باشگاه استقلال بوده، هست و خواهد بود ولی ظاهرا سوءتفاهماتی پیش آمده و البته عده‌ای هم آگاهانه می‌خواهند ما را مقابل تیم ملی و سرمربی محترم آن بگذارند حال آن‌که قاطعانه می‌گوییم تیم ملی فوتبال ایران همیشه یک حامی بزرگ به نام باشگاه استقلال و هوادارانش را در کنار خود خواهد داشت.

هژبری ادامه داد:

تازه امیر قلعه‌نویی یکی از اعضای خانواده استقلال است و ما خیلی خوشحالیم یک استقلالی سکان هدایت ملی‌پوشان کشورمان را بر عهده دارد. در نظرسنجی برنامه نوروز فوتبالی، سیدحسین حسینی از طرف مردم به عنوان بهترین دروازه‌بان انتخاب شد و همه دیده‌اند که در لیگ بیست‌وسوم او با اختلاف، بهترین سنگربان بوده است. در پست دفاع چپ نیز شرکت‌کنندگان در این برنامه اعم از مردم و کارشناسان روی ابوالفضل جلالی اتفاق نظر داشتند و این مسئله در مورد آرمین سهرابیان هم تکرار شد ولی حالا داریم می‌بینیم که آرمین اصلا به تیم ملی دعوت نشده و حسین حسینی و ابوالفضل جلالی هم در ترکیب ثابت مقابل ترکمنستان اصلا به بازی گرفته نشدند. ما یک وظیفه رسمی داریم که حمایت از تیم ملی است و همه می‌توانند آن را در بیانیه‌ها و مطالبی که باشگاه استقلال در فضای مجازی می‌گذارد، مشاهده کنند. در کنار آن یک وظیفه غیررسمی هم داریم که حمایت از بازیکنان خودمان است و قطعا این روند را ادامه خواهیم داد.

هژبری در ادامه به خبرورزشی گفت:

متاسفانه یک‌سری افراد که طی روزهای گذشته بحث دلالی آن‌ها در فوتبال مطرح شده و حتی شایعاتی پیرامون دخالت آن‌ها در لیست تیم ملی نیز به گوش می‌رسد، فضایی را راه انداخته‌اند که بگویند استقلال برخلاف نظر جواد نکونام، اتفاقا بازیکنان بسیار زیادی هم دارد و با این کار میان سرمربی استقلال و مدیرعامل اختلاف بیاندازند. یک ایجنت، یک شخص به اصطلاح رسانه‌ای و یکی از نزدیکان به تیم ملی سه نفری هستند که پیرامون آن‌ها این شایعه دلالی مطرح شده و می‌گویند در قرارداد برخی بازیکنان نزدیک به این مثلث بند دعوت به تیم ملی هم وجود دارد. من نمی‌گویم این شایعه درست است یا غلط ولی به نظر می‌رسد این افراد برای پوشاندن ماجرای مطرح‌شده پیرامون خودشان در فضای مجازی چنین جوی را علیه استقلال راه انداخته‌اند و می‌خواهند از یک مسئله ساده برای استقلال بحران درست کنند. البته مطمئن هستم که امیر قلعه‌نویی در جریان این ماجرا قرار ندارد و اگر هم چنین شایعاتی به واقعیت نزدیک باشد قطعا سرمربی محترم تیم ملی پس از آگاهی با آن بلافاصله برخورد می‌کند. ما باید از بازیکن خودمان حمایت کنیم و این مسئله اصلا به معنای تقابل با تیم ملی نیست. هوادار استقلال از ما می‌پرسد چرا حسین حسینی با وجود چنین کارنامه ارزشمندی فیکس بازی نمی‌کند؛ چرا روزبه چشمی با وجود نمایش موثر خودش برای استقلال به تیم ملی دعوت نمی‌شود؟ ما اعتراض نکردیم و همیشه حامی تیم ملی هستیم اما باید از بازیکنان خودمان نیز حمایت کنیم. ظاهرا افرادی که متهم به دلالی شده‌اند برای این‌که ماجرای خودشان فراموش شود می‌خواهند نکونام و خطیر را مقابل یکدیگر قرار بدهند.

معاون ارتباطات باشگاه استقلال در ادامه تصریح کرد:

ما هیچ بیانیه‌ای علیه تیم ملی صادر نکرده‌ایم اما ظاهرا دوستان یادشان رفته که انتقاد از فهرست تیم ملی اصلا اتفاق بی‌سابقه‌ای نیست و در سالیان گذشته بارها به شکل غیررسمی و حتی رسمی هم به وقوع پیوسته است. هنوز یادمان نرفته در دوران سرمربی‌گری آقای مایلی‌کهن مدیرعامل، سرمربی و حتی بازیکنان آن زمان استقلال که همگی برایمان محترم محسوب می‌شوند، بارها در گفت‌وگو با هفته‌نامه استقلال جوان که آن زمان حکم ارگان رسانه‌ای باشگاه را داشت از شکل انتخاب ملی‌پوشان ناراحت بودند و حتی یک بار بیانیه بسیار معروفی از طرف باشگاه استقلال صادر شد که در آن با صراحت قید شده بود چگونه می‌شود فوتبال را با ۱۱ نفر بازی کرد ولی ۱۴ بازیکن از پرسپولیس به تیم ملی دعوت شوند! شاید دوستان یادشان نیاید ولی من به خاطر دارم در دوران سرمربی‌گری آقای علی پروین که ایشان به صورت همزمان هدایت پرسپولیس و تیم ملی را بر عهده داشت، وقتی نادر محمدخانی به پرسپولیس پیوست و بلافاصله پس از آن نامش در جمع مدعوین به تیم ملی نیز قرار گرفت، سرمربی محترم تیمی که محمدخانی قبل از پیوستن به پرسپولیس در آن توپ می‌زد مصاحبه بسیار مشهوری انجام داد و گفت: متاسفانه پرسپولیس به راهی برای رسیدن به تیم ملی تبدیل شده است.

هژبری ادامه داد:

از طرف دیگر، آیا دوستان فراموش کرده‌اند که در سالیان گذشته باشگاه پرسپولیس و سرمربیان این تیم با صراحت علیه تیم ملی و سرمربی آن موضع می‌گرفتند و بیانیه می‌دادند؟ ما یادمان نرفته مانوئل ژوزه سرمربی پرتغالی وقت پرسپولیس در سال ۱۳۹۱ با صراحت از کارلوس کیروش انتقاد کرد که تعمدا تعداد زیادی از بازیکنان این تیم را به تیم ملی دعوت می‌کند تا مانع از تداوم تمرینات تاکتیکی پرسپولیس شده و او را خراب کند! مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس نیز در مصاحبه‌های خودش تاکید می‌کرد وقتی بازیکنان سپولیس به اردوی تیم ملی می‌روند و برمی‌گردند رفتارشان عوض می‌شود! قضیه برانکو و تقابل همه‌جانبه او با کارلوس کیروش را هم به خاطر داریم. من در مورد این‌که چه کسی در آن ماجراها مقصر بود اصلا قضاوت نمی‌کنم بلکه فقط می‌خواستم به همه یادآوری کنم که بیانیه دادن در مورد لیست تیم ملی اصلا در فوتبال ما بی‌سابقه نیست و علاوه بر استقلال، پرسپولیس نیز بارها چنین کاری انجام داده است. هرچند دوباره می‌گویم ما اصلا علیه تیم ملی در روزهای گذشته بیانیه ندادیم و قاطعانه حامی امیر قلعه‌نویی و شاگردانش هستیم.

این مدیر استقلالی در ادامه حرف‌هایش بر موضوع دیگری تاکید کرد و گفت:

همان‌طور که با سند و مدرک به شما گفتم، بیانیه دادن در مورد فهرست تیم ملی در سال‌های گذشته انجام شده و بی‌سابقه نبوده است اما می‌دانید نکته بی‌سابقه چیست؟ نکته بی‌سابقه این است که یک ایجنت بیشترین سهمیه را در جمع فهرست بازیکنان دعوت‌شده به تیم ملی داشته باشد! فعلا تا همین حد کافی است اما اگر بخواهند همچنان بحران درست کنند و استقلال را به حاشیه ببرند، قطعا با شواهد و مدارک رسمی همه چیز را افشا خواهیم کرد. البته یک بار دیگر تاکید می‌کنم امیر قلعه‌نویی اصلا در جریان این ماجراها قرار ندارد و بدون شک اگر متوجه موضوع شود با توجه به شناختی که از او دارم قطعا برخورد جدی خواهد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • اگر الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود؛ پرسپولیس و استقلال تا ۱۰۰ سال دیگر زیر نظر وزارت ورزش بودند
  • جهش چشم‌گیر استقلال در آسیا
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • مفت‌فروشی محبوب‌ترین تیمهای دنیا در اینستاگرام! / شیرجه خریداران پرسپولیس و استقلال در استخر عسل
  • رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان
  • شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC
  • پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!
  • معاون ارتباطات استقلال: فراموش کردید پرسپولیس علیه تیم ملی بیانیه می‌داد و موضع می‌گرفت؟
  • پیامدهای جنگ حماس و اسرائیل بر غرب آسیا/ رادیکالیسم دامن غرب را خواهد گرفت؟