Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردبیل-دبیر و سخنگوی رزمایش کمک مومنانه استان اردبیل گفت: طرح صلواتی نانوایی در قالب رزمایش کمک مومنانه در ۵۳۰ نانوایی استان اردبیل در روز تاسوعای حسینی اجرا شد.

به گزارش قدس آنلاین،علی پیرجاهد افزود: هم‌زمان با روز تاسوعای حسینی طرح صلواتی نانوایی با مشارکت خیرین، گروه‌های جهادی بسیج، پایگاه‌های مقاومت بسیج، هیئت‌های مذهبی، موسسات خیریه، دهیاری‌ها و شورای‌های اسلامی، مراکز نیکوکاری، اتحادیه نانوایان و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نانوایی نان صلواتی اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۱۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسامحه دستگاه‌های متولی حجاب پذیرفتنی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، جلال آفاقی عصر سه‌شنبه در جلسه عفاف و حجاب که همزمان با آغاز طرح انتظامی نور به منظور هماهنگی‌های قضایی در محل دادستانی برگزار شد، با انتقاد شدید از مسامحه گذشته نهادهای متولی حجاب اظهار کرد: این مسئولان در ترویج و اعتلای فرهنگ سرنوشت‌ساز حجاب کوتاهی کرده‌اند.

وی از حجاب به عنوان ناموس کشور تعبیر و خاطرنشان کرد: مسئولان فرهنگی باید به موقع به وظیفه خود عمل می‌کردند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با تشریح آثار مؤثرتر اقدامات ارشادی و فرهنگی با محوریت تذکر لسانی، اقدامات ایجابی و سلبی را در صورت هرگونه تظاهر به بی‌حجابی و بی‌عفتی در جامعه ضروری دانست.

آفاقی گفت: قانونگذار برای کشف حجاب مجازات تعیین کرده و مأموران مؤظف به اجرای قانون در مواجهه با این جرم مشهود هستند.

دادستان اردبیل ادامه داد: در کنار بی‌حجابی و بدحجابی پوشیدن لباس‌هایی که خلاف شرع و عفت عمومی است، جرم محسوب می‌شود.

وی با اعلام حمایت دستگاه قضایی از مأموریت‌های پلیس و ضابطین در اجرای قانون عفاف و حجاب تضعیف پلیس را تضعیف نظام دانسته بر ورود مقامات اجرایی و فرهنگی استان و همکاری شایسته در اجرای طرح نور فراجا تأکید کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل افزود: امروز افسران فرهنگی باید در کنار افسران و نیروهای انتظامی در کف خیابان به رسالت خطیر خود در مقابله با هنجارشکنان عمل کنند.

آفاقی با تاکید بر ضرورت رعایت موازین شرعی در اماکن عمومی نیز بر پلمب طولانی مدت اماکن صنوف متخلف بیان کرد: رعایت شایسته عفاف و حجاب در ادارات و مجموعه‌های وابسته، مراکز آموزشی و درمانی ضروری است.

وی ادامه داد: در صورت وجود هرگونه بی‌حجابی در اماکن یاد شده مدیران مرتبط تحت تعقیب قضایی قرار خواهند گرفت.

کد خبر 6080301

دیگر خبرها

  • حمایت مردم اردبیل از اجرای طرح «نور» فراجا
  • صدور موافقت اصولی با اجرای ۲ طرح گردشگری در اردبیل
  • مقاوم‌سازی واحد‌های روستایی استان اردبیل
  • ۹۲۷ سازه آبخیزداری در اردبیل اجرایی شد
  • اجرای طرح استانداردسازی و ارتقای کمی و کیفی نان‌های مسطح در کشور
  • اجرای ۱۲ طرح زیربنایی و بازآفرینی شهری در استان اردبیل
  • میانگین مقاوم‌سازی واحد‌های روستایی استان اردبیل به ۶۴ درصد رسید
  • اجرای محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در اردبیل
  • دادستان اردبیل: پوشیدن لباس‌های خلاف شرع، جرم است
  • مسامحه دستگاه‌های متولی حجاب پذیرفتنی نیست