Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-16@11:36:57 GMT

کشف ۴ کیلو گرم هروئین در عملیات مشترک پلیسی

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۲۱۲۳

کشف ۴ کیلو گرم هروئین در عملیات مشترک پلیسی

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز و بنا به اعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند از دستگیری یک قاچاقچی در عملیات مشترک با پلیس استان "مرکزی و کشف ۴ کیلو و ۹۰۰ گرم هروئین خبر داد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر قصد دارد مقادیری هروئین از استان‌های شرقی کشور تهیه و با استفاده از یک دستگاه اتوبوس مسافربری پس از گذشتن از استان مرکزی به شهر تهران منتقل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران قرار گرفت.

وی گفت: در تکمیل رصد‌های اطلاعاتی مشخص شد که متهم پس از تهیه مواد مخدر سوار بر اتوبوس مسافربری در حال حرکت به شهر اراک می‌باشد که نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت که پس از اخذ نیابت قضائی تیمی از ماموران این پلیس به استان مرکزی اعزام شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان مرکزی، مراقبت‌های ویژه از محور‌های مواصلاتی منتهی به این استان انجام تا اینکه اتوبوس مسافربری در پلیس راه قم – اراک مشاهده و به راننده اتوبوس دستور ایست و توقف اتوبوس را به منظور بازرسی ساک و محموله مسافران دادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با اشاره به اینکه از داخل کوله پشتی متهم ۴ کیلو ۹۰۰ کیلو هروئین که به طرز ماهرانه‌ای در داخل لباس جاساز شده بود کشف شد، گفت: متهم پس از دستگیری به مقر پلیس انتقال یافت و با تکمیل تحقیقات پلیسی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام/

20 / 20 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران سرهنگ عبدالوهاب حسنوند دستگیری یک قاچاقچی کشف ۴ کیلو گرم هروئین

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران دستگیری یک قاچاقچی کشف ۴ کیلو گرم هروئین پلیس مبارزه با مواد مواد مخدر ۴ کیلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۲۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه در این شهر

به گزارش خبرآنلاین، فرمانده انتظامی تهران بزرگ از توقیف یک تریلی حامل یک تن شیشه ادغام شده در سنگ خبر داد.

مهر در خبری نوشت: سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصد متهمان و یک کار پیچیده سه الی چهار ماهه موفق به شناسایی و کشف محموله ۱۱۱۸ کیلویی شیشه که دو نفر در پوشش سنگ معدن اقدام به حمل آن می‌کردند، شدند.

وی افزود: خوشبختانه سه نفر متهم اصلی دستگیر شدند و قاچاقچیان این محموله سنگین شیشه را از خارج کشور وارد و سعی داشتند پس از تخلیه در تهران اقدام به توزیع آن کنند که مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با نظارت و رصد متهمان موفق به کشف آن شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: تحقیقات تکمیلی پلیس در خصوص پرونده بزرگ‌ترین محموله شیشه کشف شده در تهران در حال انجام است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895839

دیگر خبرها

  • کشف جاساز بیش از یک تن شیشه در بار ۲۳ تنی سنگ
  • کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران
  • کشف و توقیف بزرگترین محموله مواد مخدر شیشه در پایتخت
  • توقیف تریلی با یک تن شیشه در تهران
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه در این شهر
  • کشف ۳ تن مواد مخدر و ۳۰۰۰ خرده فروش در یک ماه
  • کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد افیونی درسیستان و بلوچستان
  • توقیف تریلی با یک تن شیشه در پایتخت
  • کشف ۱۲ کیلوگرم موادمخدر در بزرگراه آزادگان
  • کشف ۱۷۱ کیلو تریاک در کرمانشاه