Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@10:33:53 GMT

شام غریبان کاروان بی حسین(ع) در شام غریبان اهل قم برگزار شد

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۲۷۰۴

شام غریبان کاروان بی حسین(ع) در شام غریبان اهل قم برگزار شد

‍‍‍‍‍‍

گروه استان ها_ امشب شام غریبان حسین(ع) است، شام غریبان شیعه حسین(ع) که پا به‌پای کاروان بی حسین راهی کوفه شده است تا پا به‌پای زینب(س) کمر خمیده و دل‌شکسته پای منبر یادگاری علی(ع) بنشیند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، ای‌وای دلم ای‌وای دلم امشب شام غریبان حسین(ع) است و شام غریبان دل ما که حسین (ع) را امسال هروله کنان فریاد نزدیم و پا به‌پای زینب(س) وای برادرم سر ندادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ای‌وای دلم ای‌وای دلم..

 غروب عاشورای حسین است و امسال پابرهنه دنبال هیئت به پابوسی عمه جانش نرفته‌ایم و باید شمع شام غریبان حسین را برای دل زینب روشن کنیم و برای دل‌سوخته خودمان که امسال چراغ عزاداری‌مان هنوز دل بی‌قرار عاشورایمان را جلا نداده است.

ای‌وای دلم ای‌وای دلم...

عزاداری امام حسین(ع) در قم بدون هرگونه تنش و اختلال برگزار شد/ عدم رعایت پروتکل‌ها سبب برخورد می‌شودعاشورایی متفاوت در نصف جهان؛ هرقدر برای امام حسین (ع) عزاداری کنیم کم استعضو خبرگان رهبری: ایستادگی در برابر ظلم مهم‌ترین هدف قیام امام حسین(ع) است

زینب جان غم تو و غم دل‌ریش ما که دل‌خوش بودم تمام سال به این ده روز که پا به‌پای تو از مدینه بیایم مکه و بعد کربلا و پابه‌پایت تا گودال اشک بریزم و امسال خانه‌نشین غمت شدیم.

یا زینبا شمع شام غریبان امشب را برای تو روشن می‌کنیم که دنبال سکینه(س) و رقیه(س) می‌دوی و پرستاری سجاد(ع) می‌کنی و برای دل خودمان که وا مصیبتای امسال هنوز دلمان را آرام نکرده است و هنوز داغ بر دلمان سنگینی می‌کند.

زینب جان دست رقیه‌ات را که امشب می‌گیری تا در سیاهی شب گم نشود بگذار تا ما نیز پای چادرت را بگیریم و پابه‌پایت بیایم تا کوفه، بیایم تا شام و بی رقیه بازگردیم به کربلا، شمع امشب را برای غریبی کاروان بی حسین(ع) و بی ابوالفضل(ع) روشن می‌کنیم و برای غریبی حسرت اربعینی که از امروز آتش به دلمان زده است.

یا زینبا، شمع‌های شام غربت امسال را برای زنجیر پای سجاد(ع) روشن می‌کنیم و برای زنجیرهای پای دنیای خودمان که به اسیری رفته‌ایم و چطور پابست بی‌حیایی دنیا شدیم که حسرت عاشورای کربلا را به دلمان گذاشت.

زینب جان شمع شام غریبان امشب را جلوی کارون بی حسین(ع) روشن می‌کنیم و پای قبر بی‌نشان علی‌اصغر و رباب که در تاریکی نشسته و پای دل‌شکسته خودمان که امسال جامانده از کاروان بی حسین(ع) سرگردان کوچه‌ها شده است.

ای جان حسین(ع) شمع شام غریبانت را روشن می‌کنیم پای چادر سوخته‌ات و خیمه‌های آتش‌گرفته و دل‌خون خودمان که امسال خیمه دلمان دو داغ دارد و داغ دوری از کربلا می‌سوزاندمان.

ای‌وای دلم و ای‌وای دلم

ای جان ابوالفضل(ع)، امشب شام غریبان کاروان حسین(ع) است که بی حسین(ع) راهی کوچه‌های کوفه می‌شود و باید پای منبری بنشیند که علی(ع) بالای آن خطبه خوانده  و امروز کفر بر بالای آن بر دخترش بی‌حرمتی می‌کند.

امشب هزار هزار شمع هم نمی‌تواند غریبی کاروان بی حسین(ع) را روشن کند، امشب شام غریبان شیعه حسین(ع) است که اسیر دنیا شده است و نمی‌تواند هروله کنان بین‌الحرمین را ضجه بزند و گریه کند.

امشب شمع شام غریبان را پای علم بی علمدار کاروان بی حسین(ع) روشن می‌کنیم و پای علم دلمان که شکسته است.

وای دلم وای دلم وای دلم.......

انتهای پیام/456/ی

R7854/P/S6,62/CT6 بیشتر بخوانید... نماینده ولی‌فقیه در کردستان در گفت‌وگو با تسنیم: مکتب امام حسین(ع) درس‌آموز و حرکت‌آفرین است ‌چهار نسل عزاداران امام حسین (ع) در قاب دوربین/ پروتکل‌های بهداشتی کاملا اجرایی شد+ تصاویر سراسر استان کردستان غرق در عزای امام حسین(ع)/ نوای حزن و اندوه شیعه و سنی پیچید قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نماینده ولی‌فقیه در کردستان در گفت‌وگو با تسنیم: مکتب امام حسین(ع) درس‌آموز و حرکت‌آفرین است ‌چهار نسل عزاداران امام حسین (ع) در قاب دوربین/ پروتکل‌های بهداشتی کاملا اجرایی شد+ تصاویر سراسر استان کردستان غرق در عزای امام حسین(ع)/ نوای حزن و اندوه شیعه و سنی پیچید پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش| ایران اسلامی در عزای سید و سالار شهیدان / عاشقان و دلسوختگان امام حسین (ع) ‌شور و شعور حسینی را به نمایش گذاشتند‌ + تصاویر ۲ مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان از روستای حضرت ابوالفضل(ع) اهواز بازدید کرد+تصاویر ۳ عزاداری با سبک و سیاق خاص در حسینیه آقاسید جمال قزوین/ چراغ روضه‌ای که بعد از گذشت ۱۳۸ سال هنوز روشن است+ فیلم ۴ عاشورایی متفاوت در نصف جهان؛ هرقدر برای امام حسین (ع) عزاداری کنیم کم است ۵ ماجرای اتفاقات اخیر روستای ابوالفضل اهواز چیست؟ + فیلم ۶ حرم مطهر رضوی سیاهپوش عاشورای حسینی/ زائران پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند ۷ نوکری متفاوت یک مداح قزوینی برای امام حسین(ع) / بیمارستان ولایت قزوین محفل روضه باب‌الحوائج(ع) شد + فیلم ۸ خوزستان| اجتماع زنان عاشورایی در دزفول به روایت تصاویر مهمترین اخبار استانها گزارش| ایران اسلامی در عزای سید و سالار شهیدان / عاشقان و دلسوختگان امام حسین (ع) ‌شور و شعور حسینی را به نمایش گذاشتند‌ + تصاویر طنین نوای یاحسین در اردبیل/عشق و دلدادگی به اباعبدالله‌الحسین(ع) در روز عاشورای حسینی + فیلم مراسم شام غریبان حسینی در بارگاه منور رضوی آغاز شد+تصویر شام غریبان کاروان بی حسین(ع) در شام غریبان اهل قم برگزار شد مهمترین اخبار تسنیم گزارش| ایران اسلامی در عزای سید و سالار شهیدان / عاشقان و دلسوختگان امام حسین (ع) ‌شور و شعور حسینی را به نمایش گذاشتند‌ + تصاویر آیین حماسی «رکظه طویرج » در کربلای معلی+ تصاویر و فیلم ظریف به اظهارات مقام امنیتی آمریکا در سرکوب تظاهرات پورتلند واکنش نشان داد سید حسن نصرالله: «هیهات من الذلة» پیام عاشورای حسینی(ع) است/ در کنار همه مبارزان علیه اشغالگرى مى‌مانیم امام جمعه قزوین در گفت‌وگو با تسنیم: اقامه نماز امام حسین(ع) در ظهر عاشورا، عظمت این فریضه دینی را به مسلمانان جهان نشان می‌دهد + فیلم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امشب شام غریبان شام غریبان حسین شمع شام غریبان روشن می کنیم عاشورای حسین امام حسین ع پروتکل ها پا به پای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۲۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، مرحله مقدماتی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان از روزدوشنبه ۲۰ لغایت روز چهارشنبه ۲۹ فرودین ماه ۱۴۰۳ در سالن کروسیبل شهر شفیلد در کشور انگلستان برگزار شد و حسین وفایی بابرتری در مقابل حریفانی از چین و هنگ کنگ جواز حضور در مرحله اصلی رقابت ها را کسب کرد.

حسین وفایی نماینده شایسته اسنوکر کشورمان امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ در مقابل ژیانگ ژون از چین به میدان رفت وموفق شد حریفه خود را با نتیجه ۱۰ بر ۵ شکست دهد. این دیدار در دو بخش و در ساعت های ۱۳:۳۰ و ۱۹:۳۰ برگزار شد که نهایت بابرتری ملی پوش اسنوکر کشورمان به پایان رسید.

حسین وفایی از دور سوم مرحله مقدماتی مسابقات کار خود را آغاز کرد و در گام نخست در مقابل مارک ا فو به میدان رفت و در پایانموفق شد حریف هنگ کنکی را با نتیجه ۱۰ بر ۴ شکست دهد و به دور پایانی راه پیدا کند.

امیر سرخوش دیگر نماینده اسنوکر کشورمان در این رقابت ها بود که در دور نخست نتیجه را به حریف چینی واگذار کرد و از دور رقابتهای مقدماتی کنار رفت.

کد خبر 6081608

دیگر خبرها

  • چرا مصیبت اباعبدالله بر آسمان‌ها سنگین است؟
  • برپایی نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در یزد
  • حسینیه تسنیم| چرا مصیبت اباعبدالله بر آسمان‌ها سنگین است؟
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جهان
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان
  • رفسنجان، طولانی ترین مسیر کاروان پیاده روی صادقیه در کشور را اجرا می کند
  • ورود حجم قابل توجه‌ای سیلاب به شهر زاهدان
  • دیوارنگاره میدان امام حسین(ع) شیراز مزین به «وعده صادق» ایران شد
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» با مداحی حسین طاهری در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • اجتماع مردمی وعده صادق با مداحی حسین طاهری برگزار می شود