Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص افزایش تقاضا برای خرید نفت، مدت زمان صدور کارت سوخت و مسدود شدن جاده کرج چالوس و آزاد راه تهران -شمال در خبرگزاری میزان منتشر شد. تاریخ انتشار: 22:00 - 09 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۱۴۲۹

خبرگزاری میزان - طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص افزایش تقاضا برای خرید نفت، مدت زمان صدور کارت سوخت و مسدود شدن جاده کرج چالوس و آزاد راه تهران -شمال در خبرگزاری میزان منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزایش تقاضا برای خرید نفت زیر سایه واکسن کرونا کارشناس حوزه انرژی گفت: در صورتی که ادعای تولید واکسن برای درمان بیماری کرونا صحت داشته باشد و نتایج آن بر روی انسان قابل اجرا باشد، تقاضا برای خرید نفت افزایش خواهد یافت. کرج-چالوس و آزادراه تهران-شمال مسدود شد

مرکز مدیریت راه های کشور از ممنوعیت تردد در مسیر جنوب به شمال محورهای کرج-چالوس و آزادراه تهران-شمال از ۱۲ ظهر امروز خبر داد.

آخرین وضعیت راه‌های کشور در ۱۰ شهریور ۹۹ براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۲۲۳ ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۳۴.۵ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد. حداکثر انتظار برای صدور کارت سوخت سه ماه است

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: مدت زمان انتظار برای صدور کارت سوخت حداکثر سه ماه است.

ظرفیت صادرات به همسایگان فراتر از ۱۰۰ میلیارد دلار است رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: محاسبات ما نشان می‌دهد ظرفیت صادرات ما به کشور‌های همسایه صد میلیارد دلار بیشتر از میزان کنونی است. کرج-چالوس و آزادراه تهران-شمال مسدود شد مرکز مدیریت راه های کشور از ممنوعیت تردد در مسیر جنوب به شمال محورهای کرج-چالوس و آزادراه تهران-شمال از ۱۲ ظهر امروز خبر داد. بیشتر بخوانید: تردد روان در محورهای شمالی/ رونق تولید رونق اقتصادی را به همراه دارد/ آغاز توزیع اقلام مورد نیاز هیات‌های مذهبی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی اقتصاد ایران کرج چالوس و آزادراه تهران شمال افزایش تقاضا برای خرید نفت خبرگزاری میزان راه تهران شمال صدور کارت سوخت مسدود شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۲۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حداکثر ۴۵ درصدی نرخ تاکسی در تهران/ شهروندان آنلاین پرداخت کنند

شادی مالکی سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به ماده ۱۵ لایحه نرخ تاکسی ۱۴۰۳ گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در خصوص نرخ کرایه تاکسی‌ها به سامانه ۱۳۷ پلاس گزارش دهند.

وی با بیان اینکه نرخ کرایه تاکسی‌ها تا پیش از آغاز اردیبهشت ماه و اعلام رسمی سازمان تاکسیرانی، تغییر نمی‌کند گفت: بهتر است شهروندان عزیز برای حصول نتیجه موردنظر و همچنین سهولت کار، پرداخت‌ها را الکترونیکی انجام دهند و با اسکن QR کد روی شیشه تاکسی‌ها و اطلاع از نرخ کرایه‌ها، از طریق اپلیکیشن شهرزاد، کرایه را پرداخت کنند.

وی تاکید کرد: بر اساس مصوبه امسال میانگین افزایش نرخ کرایه‌ها ۴۵ درصد است و این رقم در سال ۱۴۰۲ نیز نسبت به سال ۱۴۰۱ همین مقدار افزایش داشت.

سرپرست سازمان تاکسیرانی درخصوص روند نوسازی‌ها هم گفت: امسال هم تسهیلات نوسازی ناوگان شرایط مناسبی دارد و درصدد افزایش سقف تسهیلات از طریق صندوق کارآفرینی امید هستیم تا تاکسیرانان کارمزد پایین‌تر و اقساط با زمان بیشتر داشته باشند و خیال‌شان از جایگزینی راحت باشد. همچنین برقی‌سازی ناوگان هم در دست اقدام است و به‌زودی فراخوان‌هایش اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • اعلام جزئیات ممنوعیت تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران
  • تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران–پردیس
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • زمان واریز و میزان سهمیه بنزین خودروها اعلام شد
  • چرا دولت میخواهد کارت‌های سوخت را حذف کند؟
  • تناژ بارگیری صادراتی راه آهن شمال غرب ۲۲۰ درصد افزایش یافت
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • افزایش حداکثر ۴۵ درصدی نرخ تاکسی در تهران/ شهروندان آنلاین پرداخت کنند