Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری المسیره، محمد عبدالسلام، سخنگوی رسمی انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت عاشورای حسینی گفت: سالروز عاشورا که آن مصیبت بزرگ را به یاد ما می‌آورد، شور و اشتیاق رفتن در خط امام حسین (ع) و مخالفت با ظلم و سرکشان را در قلب‌های ما می‌افکند. امام حسین (ع) نماد بزرگ اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام شک کنندگان و تاویل کنندگان و توجیه‌کنندگان در طول تاریخ نتوانستند توجیه و بهانه‌ای برای زیر سوال بردن حادثه کربلا پیدا کنند. امام حسین (ع) خود را در این ظلم وحشتناک و موضع دشوار انداخت تا امت اسلامی را گردهم آورد. او سید الشهدا است. مظلومیت کربلا بین وحشی‌گری و جنایت از ناحیه انسانی و جفا و بیرحمی در حق حضرت محمد (ص) و فرزندانش و اهل بیتش و بین پستی و کنار گذاشتن اخلاق اسلام جمع شده است.

وی تأکید کرد: ما نمی‌خواهیم که سالروز کربلا عنوان طایفه‌ای به خود بگیرد، اگر اشتباهی در این باره رخ بدهد، برعهده عاملانش است. مشکل واقعی این است که برخی از ما می‌خواهند قربانی و جلاد و حق و باطل و نور و ظلمت را یکی بدانیم.

عبدالسلام تاکید کرد: تعصب کشنده و میراث فکری و نزاع سیاسی نباید باعث بشود مقابل حقی که مثل خورشید واضح است و مظلومیت آشکار و بدترین فاجعه در تاریخ اسلام بایستید. هیچ انسان پاکی از این مسئله راضی نیست. 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۳۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی: از سوی ایران مورد حمله قرار گرفتیم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، گفت: ایران ده‌ها پهپاد به سمت (رژیم) اسرائیل پرتاب کرده است و پدافندهای ما آماده مقابله هستند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، افزود: ارتش و نیروی هوایی آماده مقابله با تهدیدهای ایران هستند که قرار است ظرف چند ساعت آینده برسد و به محض ورود با آنها مقابله می کنیم، اما هشدار می‌دهیم که دفاع ۱۰۰ درصدی نخواهد بود.

وی همچنین گفت: ارتش ما در سطوح مختلف آمادگی دفاعی و تهاجمی دارد و در این زمینه با آمریکا همکاری می‌کنیم.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی دقایقی پیش به نقل از مقام‌های اسرائیلی و آمریکایی از آغاز حمله پهپادی ایران به فلسطین اشغالی خبر دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کتاب «امام هشتم(ع) و بازی بزرگ عباسیان» روانه بازار نشر شد
  • انتشار کتاب امام هشتم (ع) و بازی بزرگ عباسیان
  • انتشارکتاب امام هشتم (ع) و بازی بزرگ عباسیان
  • سخنگوی انصارالله: حملات ایران به اهداف اسرائیل، انتقام درستی است
  • بیانیه ستاد مردمی پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا
  • سخنگوی جنبش انصارالله یمن: دشمن صهیونیستی نمی‌تواند از تنبیه فرار کند
  • سخنگوی انصارالله: حمله ایران پاسخی مشروع بود
  • فیلم/ اعلام انزجار زائران کربلا در حرم امام حسین(ع)
  • مسلم بن عقیل پیشگاه حماسه عاشورا
  • سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی: از سوی ایران مورد حمله قرار گرفتیم