Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@20:03:42 GMT

آیین ویژه مقتل‌خوانی در سمنان به روایت تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۳۳۷۱

آیین ویژه مقتل‌خوانی در سمنان به روایت تصاویر

گروه استان‌ها- همزمان با شامگاه روز عاشورا و شام غریبان شهدای دشت نینوا، آیین ویژه مقتل‌خوانی در شهر سمنان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، همزمان با عاشورای حسینی، آیین دیرینه و ویژه مقتل‌خوانی شهدای دشت کربلا با حضور عزاداران حسینی در مسجد حضرت سید الشهدای شهر سمنان و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزاداران سمنانی در شامگاه روز عاشورای حسینی با شکوه خاصی در آیین مقتل خوانی شهدای دشت کربلا حضور یافته و شور و شعور حسینی خود را به نمایش گذاشتند.

عزاداری عاشورای حسینی در محوطه ارک بزرگ تبریز به روایت تصویرمراسم عزاداری عاشورای حسینی در سلطنت عمان + عکسرعایت مسائل بهداشتی توسط هیئات عزاداری چهارمحال و بختیاری قابل تقدیر است

آیین مقتل خوانی با نوای مداح برجسته اهل بیت، حاج حسین شکرویان برگزار و واقعه عاشورا و شهدای دشت کربلا بار دیگر بازخوانی شد.

در این آئین ورود امام حسین(ع) به کربلا، وقایع منتهی به شهادت حضرت سید الشهدا(ع) به همراه فرزندان و یاران آن حضرت مورد اشاره قرار گرفت که با ناله و گریه شرکت کنندگان همراه بود.

این مراسم با نوحه‌خوانی و مرثیه سرایی این مداح اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام همراه بود.

عکس از علی لشگرو

انتهای پیام/363/ش

R41366/P/S6,64/CT8 بیشتر بخوانید... مراسم مقتل‌خوانی و روضه‌خوانی همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی در استان مرکزی برگزار می‌شود مقتل‌خوانی حسینی قمی؛ ناله حضرت زهرا در سوگ فرزندش حسین (ع) معرفی دو مقتل "خصائص الحسینیه" و "مُثیر الأحزان" + دریافت فایل کتب قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مراسم مقتل‌خوانی و روضه‌خوانی همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی در استان مرکزی برگزار می‌شود مقتل‌خوانی حسینی قمی؛ ناله حضرت زهرا در سوگ فرزندش حسین (ع) معرفی دو مقتل "خصائص الحسینیه" و "مُثیر الأحزان" + دریافت فایل کتب پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان از روستای حضرت ابوالفضل(ع) اهواز بازدید کرد+تصاویر ۲ گزارش| ایران اسلامی در عزای سید و سالار شهیدان / عاشقان و دلسوختگان امام حسین (ع) ‌شور و شعور حسینی را به نمایش گذاشتند‌ + تصاویر ۳ عاشورایی متفاوت در نصف جهان؛ هرقدر برای امام حسین (ع) عزاداری کنیم کم است ۴ ماجرای اتفاقات اخیر روستای ابوالفضل اهواز چیست؟ + فیلم ۵ طنین «مرگ بر آمریکا» گیلانی‌ها به‌یاد سردار دل‌ها در روز عاشورا + فیلم ۶ عزاداری با سبک و سیاق خاص در حسینیه آقاسید جمال قزوین/ چراغ روضه‌ای که بعد از گذشت ۱۳۸ سال هنوز روشن است+ فیلم ۷ مراسم شام غریبان امام حسین (ع) و شهدای دشت کربلا در بوشهر برگزار شد ۸ نوکری متفاوت یک مداح قزوینی برای امام حسین(ع) / بیمارستان ولایت قزوین محفل روضه باب‌الحوائج(ع) شد + فیلم مهمترین اخبار استانها گزارش| ایران اسلامی در عزای سید و سالار شهیدان / عاشقان و دلسوختگان امام حسین (ع) ‌شور و شعور حسینی را به نمایش گذاشتند‌ + تصاویر طنین نوای یاحسین در اردبیل/عشق و دلدادگی به اباعبدالله‌الحسین(ع) در روز عاشورای حسینی + فیلم مراسم شام غریبان حسینی در بارگاه منور رضوی آغاز شد+تصویر شام غریبان کاروان بی حسین(ع) در شام غریبان اهل قم برگزار شد مهمترین اخبار تسنیم گزارش| ایران اسلامی در عزای سید و سالار شهیدان / عاشقان و دلسوختگان امام حسین (ع) ‌شور و شعور حسینی را به نمایش گذاشتند‌ + تصاویر مراسم خیمه سوزان عصر عاشورا - میدان امام حسین (ع) حمله موشکی به اطراف فرودگاه بغداد استاد حوزه علمیه: حضرت زینب(س) با سخنان روشنگرانه به تبیین اهداف قیام عاشورا پرداخت ‌مراسم روز عاشورا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرهای خوزستان برگزار شد + تصاویر درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایش گذاشتند عاشورای حسینی شور و شعور حسینی شهدای دشت کربلا مقتل خوانی روز عاشورا امام حسین برگزار شد حسین ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۳۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم یادبود ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین درخشان ظهر سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه خرداد ماه سال جاری مراسم یادبود ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود، ابراز داشت: هدف از برگزاری این اجلاسیه شناسایی شهدای امدادگر و تقدیر از آنها است.

وی ضمن بیان اینکه یاد و خاطره شهدا را باید زنده نگه داشت، افزود: امدادگران در عرصه‌های مختلفی حضور دارند که جانبازی آخرین یادگار امدادگری آنها است و امروز وظیفه ما که به بهترین شکل مورد تکریم واقع شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه تعداد شهدای امدادگر در کل کشور دو هزار و ۵۰۰ نفر است، ابراز داشت: برگزاری یادواره‌ای نیز در تهران برای همه این افراد در دست اقدام است.

درخشان در ادامه تصریح کرد: آخرین شهدای امدادگر مربوط به شهادت دو نفر از امدادگران استان سمنان در حادثه تروریستی شهر کرمان بوده است.

وی افزود: امدادگران حضور فعال در حوزه سلامت، درمان، حوادث جاده‌ای و غیره دارند و امروز باید به واسطه برگزاری این اجلاسیه بهانه‌ای برای تقدیر از آنها است.

کد خبر 6079773

دیگر خبرها

  • اجتماع مردمی «وعده صادق» با مداحی حسین طاهری در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • اجتماع مردمی وعده صادق با مداحی حسین طاهری برگزار می شود
  • مراسم یادبود ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود
  • بزرگداشت شهید حسین انتظاریان اردکانی در عقدا
  • جشنواره تولیدات رسانه ای روایت خدمت با محوریت سفر رییس جمهوری به استان سمنان برگزار می شود
  • جشنواره تولیدات رسانه‌ای «روایت خدمت» در استان سمنان برگزار می‌شود
  • تعزیه‌خوانی حضرت علی‌اکبر توسط ایرج خواجه امیری
  • برگزاری شب شعر روایت عشق در بهمن
  • مسلم بن عقیل پیشگاه حماسه عاشورا
  • در آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب در زنجان چه گذشت؟ + فیلم