Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از سال‌ها عرضه بازی‌های مختلف به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۴، شرکت سونی سرانجام تصمیم گرفت عنوان محبوب و پرافتخار Horizon Zero Dawn را برای رایانه‌های شخصی منتشر کند و آن را در اختیار کاربران بیشتری قرار دهد. با این حال به نظر می‌آید این تصمیم، آخرین اقدام سونی در جهت انتشار بازی‌های انحصاری پلی استیشن برای رایانه‌های شخصی نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اطلاعات جدید، سونی قصد دارد در آینده عناوین بیشتری را به دست کاربران رایانه‌های شخصی برساند. شرکت سونی به تازگی در آخرین گزارش رسمی خود اعلام کرده است که قصد دارد بازی‌های انحصاری خود را برای رایانه‌های شخصی نیز منتشر کند. در این گزارش آمده است: "ما سعی داریم بازی‌های بیشتری را برای پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه کنیم چرا که تلاش داریم درصد سود مجموعه را بالا ببریم".

با توجه به محبوبیت بالای عناوین ساخته شده توسط شرکت سونی، انتشار بازی‌های انحصاری پلی استیشن برای رایانه‌های شخصی می‌تواند درآمدزایی فوق‌العاده‌ای را برای این شرکت داشته باشد. گفتنی است؛ پیش از این عناوین انحصاری پلی استیشن مانند Detroit: Become Human و Death Stranding نیز پس از مدتی برای رایانه‌های شخصی عرضه شده‌اند، اما هیچ‌کدام از آن‌ها توسط شرکت سونی تولید نشده بودند.

بیشتر بخوانید

تاریخ عرضه بازی Horizon Zero Dawn برای پلتفرم کامپیوتر اعلام شد کدام عناوین انحصاری PlayStation به رایانه‌های شخصی می‌آیند؟

انتظار نمی‌رود شرکت سونی عناوین جدید خود را بلافاصله برای رایانه‌های شخصی منتشر کند چرا که تصمیم دارد کنسول پلی استیشن ۵ را به فروش برساند. بازی‌هایی که برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد به احتمال زیاد از مواردی هستند که مدت‌ها از زمان انتشارشان می‌گذرد و در فروشگاه پلی استیشن از تخفیف‌های قابل توجهی بهره‌مند شده‌اند. برای مثال عنوان Horizon: Zero Dawn پس از چند سال برای رایانه‌های شخصی منتشر شد و یکی از عناوین جدید سونی به حساب نمی‌آمد.

گفتنی است؛ عنوان Horizon: Zero Dawn بر روی رایانه‌های شخصی مشکلات متعددی داشت که باعث شد میزان فروش آن به حد دلخواه سونی نرسد. انتظار می‌رود این شرکت از اشتباهات پیش آمده در توسعه بازی مذکور درس‌های لازم را گرفته باشد تا در زمان عرضه عناوین جدید به مشکل مشابه بر نخورد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی های پلی استیشن شرکت سونی پلی استیشن برای رایانه های شخصی منتشر پلی استیشن شرکت سونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۳۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس جالب قهرمان مستر المپیا در کنار خانواده پیروانی

به گزارش "ورزش سه"، چوپان که به تازگی عناوین قهرمانی مسابقات آرنولد کلاسیک آمریکا و انگلیس را به دست آورده است و شهرتی جهانی از آن خود کرده تا توجهات کاملا معطوف به وی و عناوین تاریخی‌ای که کسب کرده باشد، در شیراز دیدار جالبی با خانواده کاملا فوتبال پیروانی داشت.

افشین پیروانی بازیکن اسبق تیم ملی و مدیر کنونی تیم پرسپولیس به همراه شاغلام پیروانی مربی بازیکن ساز اسبق فجرسپاسی این تصویر جالب را در کنار هادی چوپان ثبت کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • بازی‌های رایانه‌ای منجر به آسیب جسمی کودکان و نوجوانان
  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • عناوین روزنامه‌های روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ۴ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • چالش داده‌ها در عصر ابزارهای پوشیدنی/ هوش مصنوعی زمین بازی را تغییر می‌دهد
  • اعلام عناوین شغل‌های سخت و زیان‌آور در خراسان جنوبی
  • عکس جالب قهرمان مستر المپیا در کنار خانواده پیروانی
  • گشایش نمایشگاه دستاورد‌های دانش آموزان عشایر جرقویه