Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر آموزش‌ و پرورش از برگزاری مانور بازگشایی مدارس یک هفته قبل از شروع سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ براساس تصمیمات ستاد مقابله با کرونا و گفته‌های محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش، 15 شهریور زمان بازگشایی مدارس است.

برگزاری مانور بازگشایی مدارس 15 شهریور

مهرزاد حمیدی، معاون وزیر آموزش و پرورش، در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، درباره چگونگی بازگشایی مدارس گفت: امسال یک هفته قبل از 15 شهریور در تمامی استان‌های کشور مانور بازگشایی مدارس برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بر اساس سناریوهای تعریف شده برای مدارس در وضعیت‌های زرد، قرمز و سفید روند بازگشایی انجام می‌شود. مانور نمادین بازگشایی مدارس با حضور مسئولان و دست‌اندرکاران امر در این روز برگزار می‌شود.

برگزاری زنگ ورزش با رعایت تمهیدات لازم

او درباره برگزاری کلاس‌های ورزش در سال تحصیلی جدید اظهار کرد: هرگونه اقدامی به وضعیت استان مربوط می‌شود. ارائه درس تربیت بدنی نیز همچون دیگر دروس بر اساس شرایط استان تعریف شده است. برای مثال  در مدارس در مناطق سفید درس تربیت بدنی همچون دیگر دروس اجرا می‌شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش در پایان گفت: افراد می‌توانند به سهولت در فعالیت‌های آمادگی جسمانی شرکت کنند. هرچند در زمینه چگونگی استفاده از وسایل ورزشی مشترک باید ملاحظات لازم لحاظ شود.

انتهای پیام: 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مانور بازگشایی مدارس زنگ تربیت بدنی مانور بازگشایی مدارس وزیر آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۴۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری مدارس همدان در سال جدید

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد در دیدار با مدیرکل، معاونین و رؤسای مناطق آموزش‌وپرورش استان، گفت: آموزش و پرورش، سرمایه است و توجه به آن یک سرمایه‌گذاری برای کشور است.

وی افزود: در سال جدید تلاش می‌کنیم اعتبارات سفر رئیس‌جمهور محترم به استان و اعتبارات تملک دارایی برای آموزش و پرورش اختصاص یابد.

استاندار همدان گفت: با همراهی نمایندگان مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی سعی می‌کنیم به مشکلات و نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری مدارس و فرهنگیان بیشتر از پیش رسیدگی کنیم.

کد خبر 6063132

دیگر خبرها

  • تجهیز ۲ هزار و ۸۰۰ مدرسه به فضای ورزشی 
  • احداث چمن مصنوعی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم با کلنگ زنی ۱۰ چمن ورزشی
  •  اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • طرح «شهید محمودوند» برای جذب بازماندگان از تحصیل در سقز اجرا شود
  • هرگونه توسعه و پیشرفت کشور از آموزش و پرورش آغاز می شود
  • اسکان بیش از ۲ هزار خانوار در مدارس خراسان جنوبی
  • اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • باید در حوزه آموزش‌های ناب تربیتی تمرکز شود
  • توانمندترین افراد جذب آموزش و پرورش شوند
  • رسیدگی به نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری مدارس همدان در سال جدید