Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بین‌الملل مؤسسه بین‌المللی و حقوق بشر صلح زیبا در پیامی با بیان اینکه امارات صلاحیتی در ناموس‌فروشی ندارد، گفت: اجازه نمی‌دهیم امارات بر سر قدس قمار کند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، سامان نیازی در نامه‌ای خطاب به «انور رجا»، عضو دفتر سیاسی و مسئول رسانه‌ای جبهه مردمی آزادی‌بخش فلسطین در سوریه نوشت: قدس شرف هر مسلمان، آزادی‌خواه و غیرقابل معامله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مسلمان بماهو مسلمان درباره شرف و ناموس خود ممنوع المعامله است و معتقدیم امارات متحده عربی صلاحیتی در ناموس‌فروشی ندارد.

وی افزود: نفس ورود به قمار عادی‌سازی روابط، حیثیت جهان اسلام را هتک کرد. ما جوانان ایرانی نسلی نو که سفیران منادی آرمان همیشه جوان و پویای قدس حضرت روح‌الله هستیم، اجازه نمی‌دهیم قماربازان بر شرفمان بدون هزینه و پرداخت خسارت که کمترین آن زایل کردن آبروی آن‌ها است، از شر عمل ننگین خود آسوده بمانند.

معاون بین‌الملل مؤسسه بین‌المللی و حقوق بشر صلح زیبا عنوان کرد: پیمان‌شکنان و منحرفان از کودک‌کشی و غصب سرزمین‌های پاره تن اسلام هرگز سودی نخواهند برد و منزلت و شأن نخواهند یافت. شده با تمام آزادی‌خواهان عالم گفتگو می‌کنیم و می‌گوییم قدس متعلق به جهان اسلام است و ما تن خود را پاره نخواهیم دید.

نیازی افزود: در کنار شما که نماینده افکار بیدار ملت رشید فلسطین هستید، جبهه متحدی خواهیم شد؛ قوی‌تر از زمان قبل از معامله باطل شیاطین و بر این باوریم آینده متعلق به صالحان است و کسانی که از جمع برادران صالح خود به آغوش شیطان پناه ببرند، سهمی در آینده نخواهند داشت و محکوم به نابودی هستند. ما بر عهد دیرین خود هستیم و بر این باوریم به فضل الهی خیلی زود نماز باشکوه جماعت را در قدس اقامه خواهیم کرد.

«انور رجا»، عضو دفتر سیاسی و مسئول رسانه‌ای جبهه مردمی آزادی‌بخش فلسطین در سوریه در پاسخ به این نامه نوشت: از تلاش‌های فراوان شما در زمینه‌های سیاسی، عقیدتی، جهادی و شناختی در راستای حمایت از موضوع فلسطین و تلاش برای حفظ قداست آن تشکر می‌کنیم. ما به این موضوع واقفیم که حمایت از فلسطین و قداست و مقدسات آن از بازیچه قرار گرفتن به‌وسیله طرح‌های انحلال در ابتدا نیازمند مصونیت فکری سیاسی در چهارچوب محور مقاومت، نخبگان و توده مردم آن است.

وی افزود: معتقدیم کار نهادی برنامه‌ریزی شده در عمل در مدت زمانی مشخص برای خروج از سبک‌های سنتی که گریبان‌گیر عرصه ملی و میهنی شده و در همایش‌های فصلی، بیانیه‌های تکراری و اقدامات بی‌ثمر جلوه یافته، بسیار اهمیت دارد.

رجا عنوان کرد: در تمام برنامه‌ها و مواضع همراه شما و مطمئن هستیم که فجر بزرگ پیروزی در گرو تمسک به حق و حقیقت، اراده راسخ و چشمان مجاهدان وفادار است. امید است همواره یاور محور مقاومت باشید.

انتهای پیام/4106/4033/

منبع: آنا

کلیدواژه: امارات رژیم صهیونیستی قدس موضوع فلسطین عادی سازی روابط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۵۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود

به گزارش قدس آنلاین، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پیامی در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی ایکس درباره بازداشت دانشجویان معترض به جنایت‌های جنگی رژیم صهیونیستی در غزه در دانشگاه‌های این کشور نوشت: گزارش‌های خبری درباره سرکوب و بازداشت گسترده دانشجویان دانشگاه‌های آمریکایی توسط پلیس این کشور به دلیل حمایتشان از مردم فلسطین، نقض خشونت‌بار حق رای، آزادی بیان و حقوق بشر است که برای افکار عمومی سراسر جهان نگران‌کننده است.

تجمع دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین

کنعانی افزود: ضرورت دارد که دولت آمریکا در عین پایبندی به وظایف حقوق بشری خود، آزادی بیان و تجمعات دانشجویان و اساتید دانشگاه را تضمین کند و به خواسته‌ها و حقوق قانونی آن‌ها احترام بگذارد.

بازداشت دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین

در ادامه پیام سخنگوی وزارت امور خارجه ایران مطرح شد: نقش اصلی و حمایت‌گرانه دولت آمریکا در نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در فلسطین با ایجاد فضای خفقان‌آور و فرونشاندن صدای معترضان پاک نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اردوغان: نباید اجازه مخفی کاری اسراییل در جنایات غزه را داد
  • اتوبوس اخراجی‌های گوگل
  • تیم فصل آینده مهدی قایدی مشخص شد
  • نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • وحشت ایالات‌متحده از شعار آزادی فلسطین در آمریکا
  • مستند «ابوجهاد» از رسانه ملی
  • بیانیه دفتر سیاسی انصارالله یمن درباره غزه
  • چرا از هلدینگ خلیج فارس سهمی به بچه‌های خلیج فارس نرسد؟
  • سپاه پناه مردم و مستضعفان است