Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@13:32:15 GMT

مهم‌ترین حوادث و حریق‌های اصفهان در ۲۴ ساعت گذشته+عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۵۲۲۴

مهم‌ترین حوادث و حریق‌های اصفهان در ۲۴ ساعت گذشته+عکس

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از مصدومیت شش نفر در مهم‌ترین حوادث و حریق‌های ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به حادثه تصادف دو خودرو در جاده انرژی اتمی اصفهان، اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۱۱ و ۳۵ دقیقه روز گذشته (یکشنبه) به ستاد فرماندهی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این حادثه سه نفر در داخل خودروها محبوس شده بودند که با یک عملیات تخصصی با کمترین آسیب نجات یافتند و و تحویل عوامل اورژانس شدند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه آتش نشانان از ایستگاه‌های پنج و ۲۳ به محل این حادثه اعزام شدند، ادامه داد: تعیین علت حادثه به عهده عوامل راهور و گزارش حال مصدومین به عهده عوامل اورژانس است.

وی در خصوص گزارش حریق در طبقه اول منزل مسکونی دوطبقه خالی از سکنه، گفت: این حادثه در ساعت ۲۲ و هشت دقیقه شب گذشته (یکشنبه) به ستاد فرماندهی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اعلام شد.

کاوه آهنگران اضافه کرد: حریق مذکور که آشپزخانه منزل را در بر گرفته بود توسط اکیپ اعزامی مهار و رفع خطر گردید.

وی با اشاره به اعزام آتش نشانان از ایستگاه شش به محل این حادثه، تصریح کرد: نصب کلید R.C.C.B یا محافظ جان در کنتور برق منازل می‌تواند از وقوع چنین حریق‌هایی تا اندازه زیادی جلوگیری نماید.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به حادثه سقوط خودرو پراید در کانال آب در کمربندی شرق اصفهان اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۲۰ و شش دقیقه شب گذشته (یکشنبه) به ستاد فرماندهی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اعلام شد.

وی با بیان اینکه خودرو پراید دارای سه سرنشین (شامل دو نفر آقا و یک نفر خانم) بود، تصریح کرد: با اقدام سریع آتش نشانان هر سه نفر سرنشین به همراه خودرو سالم از آب خارج شدند و حال عمومی سه نفر مساعد گزارش شده است.

کاوه آهنگران اضافه کرد: برای این حادثه اکیپ امداد و نجات از ایستگاه شماره ۱۵ به همراه مسئول اکیپ غواصی سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

کد خبر 441597

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حوادث حوادث جاده ای اطفاء حريق آتش نشاني آتش سوزی سخنگوی آتش نشانی حریق غرق شدگی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۵۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته

به گزارش همشهری آنلاین، در پی بارش باران که سبب جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر و نفوذ شدید آب در منازل مسکونی مردم در شهر کنارک شده بود، یک گروه ۳۵ نفره از آتش نشانان پایتخت به همراه خودروها و تجهیزات کامل، به این شهر اعزام شدند.

حضور سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در شهر کنارک به منظور کمک رسانی و با تعاملات معاونت خدمات شهری شهرداری تهران و وزارت کشور بوده است. با هماهنگی مسئولان محلی، این گروه اعزامی از تهران تا به حال تخلیه آب از حدود ۵۰ ساختمان انجام و مسیرهای اصلی ۸ روستای شهرستان کنارک را باز شد به طوری که امدادرسانی و خدمات رسانی به هموطنان را انجام و تقریبا کار رو به اتمام است.

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در حادثه ساختمان متروپل و همچنین سیل امام‌زاده داود نیز خدمت رسانی کرده است.

بیشتر بخوانید:

دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟ آتش نشانان تهرانی در حال تخلیه آب از خانه سیل زدگان بلوچ | نجات یک بیمارستان مهم در کنارک کد خبر 846957 برچسب‌ها سيل آتش‌ نشانی شهردارى تهران تهران

دیگر خبرها

  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد 
  • اطفای حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران