Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@19:19:08 GMT

امداد موبایل مرکز پخش تاچ ال سی دی موبایل

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۵۳۰۵

به هنگامی که تاچ ال سی دی آیفون شما دچار اختلال می‌شود، مطمئنا به دنبال جایگزینی برای آن هستید. چرا که در این مواقع، احتمال سوختن و از کار افتادن تاچ ال سی دی، بسیار زیاد است. لذا زمانی که برای رفع اختلال تاچ ال سی دی موبایل آیفون به مرکز تعمیرات موبایل مراجعه می‌کنید، تنها دو راهکار به شما نشان داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت، شما می‌بایست یکی از گزینه‌های خرید ال سی دی اورجینال یا کپی را انتخاب کنید. برای آن‌که بتوانید مناسب‌ترین تاچ ال سی دی آیفون را انتخاب و خریداری کنید، همراه ما باشید.

امداد موبایل مرکز پخش تاچ ال سی دی موبایل

برای این‌که بتوانید بهترین تاچ ال سی دی آیفون یا هر موبایل دیگری را تهیه کنید، می‌بایست به دنبال یک سامانه مرجع باشید. چرا که تاچ ال سی دی موبایل جزء قطعاتی است که نمی‌توانید در هر مرکز ارائه‌کننده‌ی قطعات موبایل تهیه نمایید. از طرفی، اگر خودتان تعمیرکار موبایل باشید، به خوبی می‌دانید که وزن، اندازه، رزولوشن و تراکم پیکسلی از مشخصه‌های مهم یک ال سی دی است. لذا، به هنگام خرید می‌بایست به تمامی این جزئیات توجه داشته باشید. امداد موبایل یک سامانه مرجع و آنلاین است که تمامی افراد به آسانی قادر خواهند بود تا تاچ ال سی دی آیفون را از این مرکز تهیه کنند. البته اگر قصد تهیه‌ی تاچ ال سی دی سامسونگ یا تاچ ال سی دی سونی را دارید، امداد موبایل، گزینه مناسبی است.

چرا امداد موبایل را برای خرید تاچ ال سی دی آیفون انتخاب کنم؟

اکنون که امداد موبایل را به عنوان بهترین مرجع برای تهیه تاچ ال سی دی آیفون معرفی کردیم، به احتمال زیاد سوال‌های زیادی، ذهن شما را مشغول کرده است. می‌توان این‌طور برداشت کرد که بخش اعظم پاسخ سوالات شما به کیفیت تاچ ال سی دی مربوط می‌شود. اگر خودتان تعمیرکار و کاربلد حوزه موبایل باشید، مسلما با خرید تاچ ال سی دی اورجینال موافق هستید. چنانچه شما در این زمینه متخصص هم نباشید، مطلع هستید که هیچ چیزی نمی‌تواند جایگزین قطعات اورجینال شود. لذا، امداد موبایل به عنوان تامین‌کننده و ارائه‌دهنده‌ی قطعات اصلی موبایل، گزینه‌ی بسیار ایده‌آلی است.

قبل از اینکه اقدام به خرید تاچ ال سی دی آیفون از امداد موبایل کنید، ضمانت تست 7 روزه توجه شما را جلب خواهد کرد. چرا که این شرایط، نشان‌دهنده‌ی کیفیت بالا و ضمانت محصولات ارائه‌شده می‌باشد.

علاوه براین، زمانی که شما تاچ ال سی دی را از امداد موبایل خریداری کردید، دیگر نگران تعویض آن نخواهید بود. زیرا امداد موبایل توانسته است آموزش‌های تصویری رایگانی برای هر نوع از تاچ ال سی دی آیفون در اختیار شما قرار بدهد. بنابراین، شما نگرانی خاصی پس از خرید این قطعه نخواهید داشت. هر چند که قبل از خرید این قطعات، به تمامی سوالات شما پاسخ کامل داده شده است. ویژگی‌هایی مانند نوع نمایشی، وزن، اندازه و رزولوشن در تمامی این قطعات ذکر شده‌اند.

چگونه از امداد موبایل، تاچ ال سی دی آیفون بخرم؟

اگر می‌خواهید تاچ ال سی دی آیفون را از بزرگ‌ترین مرکز پخش در ایران تهیه کنید، مرحله به مرحله همراه ما باشید.

به صفحه اصلی امداد موبایل وارد شوید

دو راه دسترسی برای مراجعه غیرحضوری به امداد موبایل وجود دارد. شما می‌توانید آدرس اینترنتی امداد موبایل به نشانی https://emdadmobile.net را در مرورگر خود تایپ کنید. در غیر اینصورت، شما می‌توانید امداد موبایل را در صفحه موتور جستجوی خود تایپ کنید. با استفاده از یکی از این دو راه می‌توانید به امداد موبایل دسترسی داشته باشید.

فرم عضویت خود را پُر نمایید.

به جهت این‌که بتوانید مراحل خرید تاچ  ال سی دی را به خوبی پشت سر بگذرانید، کافی است که حساب کاربری ایجاد کنید. آدرس ایمیل و گذرواژه تنها اطلاعاتی هستند که شما در این مرحله لازم دارید.

به منوی امداد موبایل توجه کنید.

بعد از ورود به صفحه‌ی اصلی، کافی است که بر روی گزینه‌ی قطعات یدکی مکث کنید. سپس شاهد دسته‌های زیر خواهید بود.

قاب و درب پشت فلت و سیم آنتن دوربین و شیشه‌ی دوربین بازر و اسپیکر خشاب مموری و سیم کارت تاچ ال سی دی

در قسمت تاچ ال سی دی، تمامی انواع این قطعات به صورت ذیل ذکر شده است:

تاچ ال سی دی آیفون تاچ ال سی دی اصلی گوشی  سونی تاچ ال سی دی ال جی تاچ ال سی دی شیائومی تاچ ال سی دی هوآوی تاچ ال سی دی سامسونگ تاچ ال سی دی اچ تی سی

سپس بر روی تاچ ال سی دی مورد نظر خود کلیک نمایید.

تاچ ال سی دی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

براساس مدل موبایلی که دارید، کافی است بر روی یکی از مدل‌های موجود، کلیک کنید. قیمت تاچ ال سی دی، اولین ویژگی است که شما می‌بینید. بعد از کلیک، سایر مشخصات فنی را به همراه تصویر واقعی از تاچ  ال سی دی مشاهده می‌کنید. در بخش توضیحات هر یک، شما قادر خواهید بود تا به طور رایگان به آموزش تعویض تصویری دسترسی داشته باشید. اگر محصولی که انتخاب کردید، موجود نبود؛ می‌توانید تماس بگیرید و اطلاعات کسب کنید.

هزینه خود را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

با  نهایی کردن سبد خرید خود، نوبت به پرداخت آنلاین هزینه می‌رسد. شما به دو صورت پرداخت آنلاین و پرداخت کارت به کارت قادر هستید تا هزینه را واریز کنید.

در صورت خرابی محصول می‌توانید آن را باز گردانید

امداد موبایل این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید در طی 7 روز، از سلامت تاچ ال سی دی آیفون اطمینان کامل کسب کنید. در صورتی که هر گونه مغایرتی در محصول دریافتی خود مشاهده کردید، به راحتی می‌توانید کالای خود را بازگردانید.

چنانچه بعد از دریافت تاچ ال سی دی آیفون مورد نظر خود، در نصب آن مشکل داشتید، امداد موبایل، همراه شما است. یکی از خدمات امداد موبایل، تعویض و نصب تاچ ال سی دی است. گفته می‌شود که این کار در محل مورد نظر شما نیز صورت می‌پذیرد.

منبع: الف

کلیدواژه: ی تاچ ال سی دی امداد موبایل مورد نظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۵۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا حاضرید آیفون را ارزان‌تر بخرید، ولی با بدنه پلاستیکی؟

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از دیجیتاتو، اپل از زمان معرفی آیفون 12، گوشی‌های خود را چندان تغییر نداده است. پیش از آن نیز از سال 2017 (۱۳۹۶) شاهد ارتقای بزرگی در گوشی‌های این شرکت نبوده‌ایم و به همین دلیل، فروش این شرکت با چالش‌هایی روبه‌رو شده که نیاز به تغییر را افزایش می‌دهد. خبرنگار بلومبرگ در گزارشی می‌گوید آنچه می‌تواند به احیای فرایند رشد کوپرتینویی‌ها کمک کند، عرضه نسخه ارزان‌تری از آیفون در محدوده قیمت 250 دلار (زیر ۲۰ میلیون تومان) است تا شانس رقابت در بازارهای درحال‌توسعه را برای این شرکت فراهم کند.

«مارک گرمن»، خبرنگار بلومبرگ در این گزارش جدید ادعا می‌کند که اپل برای تغییر وضعیت خود به محصول جدیدی نیاز دارد که بتواند به‌سرعت موجب رشد این شرکت شود. سرمایه‌گذاری کوپرتینویی‌ها روی توسعه خودرو نتیجه نداد و مدت‌ها طول می‌کشد تا هدست ویژن‌پرو با کاهش قیمت بتواند کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند؛ اما یک آیفون واقعاً ارزان‌قیمت می‌تواند شرایط را تغییر دهد.

اپل تاکنون چندبار تلاش کرده است که آیفون ارزان‌تری به بازار عرضه کند. این شرکت در سال 2013، آیفون 5C را معرفی کرد که 100 دلار از آیفون معمولی ارزان‌تر بود. در سال 2016 نیز آیفون SE با قیمت 399 دلار از راه رسید، اما قیمت این گوشی نیز در طول زمان افزایش یافت و مدل فعلی SE اکنون به قیمت 429 دلار فروش می‌رود.

اما اگر اپل می‌خواهد رقابت جدی‌تری با برندهای چینی مثل شیائومی، اوپو و Transsion در بازارهای درحال‌توسعه داشته باشد، باید آیفونی در محدود قیمت 250 دلار عرضه کند. صدالبته اگر «استیو جابز» هنوز در اپل مشغول به کار بود، احتمالاً چنین کاری انجام نمی‌داد؛ اما این استراتژی می‌تواند به رشد این شرکت کمک کند.

اپل می‌تواند با استفاده از نمایشگر LCD به‌جای OLED و کاهش تعداد دوربین‌ها، قیمت گوشی خود را پایین بیاورد. همچنین استفاده از تراشه ضعیف‌تر و حتی شاید بدنه پلاستیکی، بتواند تولید آیفون 250 دلاری را ممکن کند. گرمن می‌گوید عرضه رسمی این گوشی حتی می‌تواند تنها به بازارهای درحال‌توسعه محدود شود.

بااین‌حال، خبرنگار بلومبرگ یادآور می‌شود که اپل تاکنون از اتخاذ چنین تصمیم‌هایی خودداری کرده است تا به هویت برند خود به‌عنوان برند پریمیوم خدشه وارد نکند؛ اما شاید شرایط بازار این شرکت را مجبور به تحولی عظیم در استراتژی خود کند.

نظر شما دراین‌باره چیست؟ آیفون ارزان‌قیمت را با بدنه پلاستیکی، سخت‌افزار معمولی و تک‌دوربین در دست خواهید گرفت؟

۵۴۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898381 ذوالفقار دانشی

دیگر خبرها

  • مقایسه کیفیت عکس پرتره آیفون 15 پرو مکس با سامسونگ اس 24 اولترا (عکس)
  • آیفون ۱۴ رجیستر نمی‌شود، اما اجازه خرید جت شخصی داده می‌شود؟
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • آیا حاضرید آیفون را ارزان‌تر بخرید، ولی با بدنه پلاستیکی؟
  • سندرم انگشت آیفون چیست و پزشکان در موردش چه می‌گویند؟
  • ۱۰ دلیل برای اینکه جدیدترین مدل آیفون را نخریم!
  • سندرم انگشت آیفون چیست و پزشکان در مورد آن چه می گویند؟
  • ببینید | اولین نسل موبایل
  • ۷ اپلیکیشن انحصاری اندروید که آیفون از آن‌ها محروم است
  • مشکل دوربین آیفون با صد میلیون حل می‌شود!